Toen ik me voorstelde hier op de site, heb ik hier even iets over vermeld. Dat die gezichtsbeharing weg moest, is al ettelijke jaren (lees tientallen) een wens/droom. Geen zorgen meer of die haartjes terug door de mak-up komen piepen na een lange dag en niet meer hoeven te scheren.
Dus dit jaar de beslissing genomen dat ik er voor ging. Vrouwlief had eerst zoiets van wat nu maar is er verder niet op tegen.
Voor de lazerbehandeling is het resultaat na 5-6 behandelingen reeds wauw eigenlijk enkel de bovenlip zou nog enkele lazerbeurten kunnen hebben.
Dus vandaag de 1ste electrolyse behandeling gehad voor de witte haren. De lazerbehandelingen waren pittig de electrolyse is toch net enkele levels hoger. De verdovende creme aanbrengen en afdekken met een folie geeft wel een hilarisch gezicht maar is een absolute must om het te kunnen verdragen. De zwellingen, bultjes zijn vanavond reeds goed weggetrokken alsook de roodheid. Volgens Monika, de dame die de behandelingen doet,
reageerd mijn huid zeer goed op de behandeling en heb ik gelukkig een hoge pijn grens.
Alles bij elkaar genomen zeker de moeite waard als ik het reeds bereikte resultaat zie en dit ondanks de ongemakken.
Voor de dames die hierover meer wensen te weten, mogen mij steeds contacteren.
Liefs Erica
Baard lazeren en electrolyse
Moderator: Moderators
Re: Baard lazeren en electrolyse
Hee Erica!
Erg fijn dat je dit even deelt! Ik heb dit ook weleens overwogen omdat ik het scheren zat ben en ik geen Conchita Wurst in m'n toekomst zie zodra ik zeker weet of ik het wil laten doen zal ik zeker contact opnemen x
Liefs,
Robine
Erg fijn dat je dit even deelt! Ik heb dit ook weleens overwogen omdat ik het scheren zat ben en ik geen Conchita Wurst in m'n toekomst zie zodra ik zeker weet of ik het wil laten doen zal ik zeker contact opnemen x
Liefs,
Robine
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Erica,
Goed hee!
Dat lijkt me heel handig, geen baardgroei meer. Zo te zien zul je er een stuk gelukkiger door worden. Nu nog even volhouden tot het resultaat er is.
Of het ook iets voor mij is weet ik nog niet. Misschien ben ik toch wel een Conchita Wurst. Haha.
Fijn dat je het als een tip met ons deelt. Benieuwd hoe het verder met je gaat.
Liefs, Laura.
Goed hee!
Dat lijkt me heel handig, geen baardgroei meer. Zo te zien zul je er een stuk gelukkiger door worden. Nu nog even volhouden tot het resultaat er is.
Of het ook iets voor mij is weet ik nog niet. Misschien ben ik toch wel een Conchita Wurst. Haha.
Fijn dat je het als een tip met ons deelt. Benieuwd hoe het verder met je gaat.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
-
- daar ben ik weer
Hey Robine en Laura,
Ik zal de nodige updates geven. Voor het ogenblik is de kin en bij de kaaklijn nog gezwollen.
Liefs Erica
Ik zal de nodige updates geven. Voor het ogenblik is de kin en bij de kaaklijn nog gezwollen.
Liefs Erica