Joyy, voor al uw gezellige ziektes...Joyy schreef:ok het werkt
jij je zin
nie klagen als je over 5 jaar beenkanker hebt of iets dergelijks
De haarhaatster is er weer
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
noem mij skeptisch, maar ik heb het niet zo op allerlei zalfjes pilletjes stofjes en chemische troep die men allemaal gebruikt om wat voor reden dan ookSaartje schreef:Joyy, voor al uw gezellige ziektes...Joyy schreef:ok het werkt
jij je zin
nie klagen als je over 5 jaar beenkanker hebt of iets dergelijks
zo gezond is het allemaal niet , en de lange termijn effecten zouden wel eens schadelijker kunnen zijn dan wat het oplevert
hormonen idem uiteraard
vreemd trouwens dat daar nog steeds geen bekendheid is over wat het op de lange termijn met een lichaam kan doen
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik denk, dat de nadelen op lange termijn nie erger zijn, dan blijven lopen met je dieptriestigheit vanwege je genderdysforie....waaahant...da's namelijk ook alles andere dan gezond hoorJoyy schreef:...vreemd trouwens dat daar nog steeds geen bekendheid is over wat het op de lange termijn met een lichaam kan doen
En nee....er slikken al zoveel milliarden vrouwen de pil en voelen zich alleen maar beter mee en sterven pas op een veel hogere leeftijd dan 50 a 100 jaar geleden
duhus....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
ueh, dat vrouwen zich beter voelen met de pil is zeer discutabel
ik ken in mijn omgeving zeker 5 voorbeelden van vrouwen die na een fors aantal jaren besloten te stoppen met de pil en zich dan pas realiseerden hoeveel last ze daar eigenlijk van hadden
Het is ook grof geweld wat de pil met een lichaam doet, daar kun je je onmogelijk zomaar beter van voelen
wat betreft genderdysforie denk ik dat je emotionele gevolgen van het rondlopen met gd zonder dat je er iets aan doet, voor een groot deel inruilt voor lichamelijke problemen op lange termijn (botontkalking bijv)
ik ken in mijn omgeving zeker 5 voorbeelden van vrouwen die na een fors aantal jaren besloten te stoppen met de pil en zich dan pas realiseerden hoeveel last ze daar eigenlijk van hadden
Het is ook grof geweld wat de pil met een lichaam doet, daar kun je je onmogelijk zomaar beter van voelen
wat betreft genderdysforie denk ik dat je emotionele gevolgen van het rondlopen met gd zonder dat je er iets aan doet, voor een groot deel inruilt voor lichamelijke problemen op lange termijn (botontkalking bijv)
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Achja....liever 30 jaar gelukkig en later iets met de botten op gevoorderde leeftijd, dan op jonge leeftijd vergaan in een ondergrondse kist
....en ja, ik ken minstens 5 vrouwen, die nie zonder pil kunnen.....ze verrekken anders van de pijn
....en ja, ik ken minstens 5 vrouwen, die nie zonder pil kunnen.....ze verrekken anders van de pijn
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zech.....ik rij ook nie als een camicaze he....ook heb ik me een behoorlijk italiaans rijstijl aangewent
- anjatheefee
- ForumFan
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja zoiets....alleen dat het toeteren nie heet dat ik erlangs wil.....ik MOET erlangsanjatheefee schreef:Dus je toetert continu? Opzij want ik moet erlangs!
Vooral van Nederlanders heb je last in Italië....en die horen gewaarschuwt als ik eraan kom....anders gebeuren er nog ongelukken he.....
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jij begon over mun truck he SaartjeSaartje schreef:Hey!
Niet een beetje me thread kapen om te gaan zitten chatten pvd!
Maar okee.....hoe's't met je haren en de middelen ertegen....???
Hormons rulez...in mijn geval dan he...
Precies wat ik dacht nadat ik op ok had gekliktMara schreef: Jij begon over mun truck he Saartje
Met de haartjes gaat het goed, met mij niet dus.Mara schreef: Maar okee.....hoe's't met je haren en de middelen ertegen....???
Hormons rulez...in mijn geval dan he...
Gezicht gaat prima, erg tevreden met het resultaat dusver.
Die lotion nog niet gekocht, ik zou vandaag bij iemand op visite gaan en meteen langs de yves rocher winkel die daar in de buurt is, maar haar zoontje moest plots naar het ziekenhuis dus het feest ging niet door.
De deo wordt nog getest!
Hormonen staan op de "to do" lijst.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand