De haarhaatster is er weer
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou....ik begin er niet aan zo'n kraan.....ik laat lossen en laden en krijg die tijd lekker niksend doorbetaaldSaartje schreef:Heel iets anders dan die ouwe daf bakwagen waar ik ooit op reed.
Maar die had dan wel weer een kraan achterop waar je fijn mee kon spelen.
Ja Saartje....deze is tot nu toe ook mun beste stuk gereedschap om mun werk mee te doen.....en trouwens ook het beste werk ooit.....ik ben er nu elke zomer hele weekenden in Venetië, Monaco, Cannes, Nice, Palermo, Catania, Rimini en vooral heel vaak in Como.....lijkt echt heel vaak op vakantie he.....en ja, ik geniet ervan en heb mun mountainbike altijd bij me om ook land en mensen te leren kennen.....echt cool hoor.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik deel volledig jouw smaak hoor......dat zijn tenminste autos......Joyy schreef:goeie smaak he
......ik moet het maar met un Volvo 850 estate doen
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jau....en mun swedish peace of perfektion verliest als een gekke koelwaterJoyy schreef:maar?
ik rij momentele een opel commodore van 30 jaar oud
niks te klagen jij met die volvo
magoed, dit is dan ook mijn tijdelijke drive en hij doet het verder prima
Ik had maar beter mun jeep kunnen houden.....daar had ik al alle delen vervangen.....daar had alleen maar nog het chassie moeten worden gezandstraalt en nieuw geconserveerd en opnieuw het chassienummer worden ingeslagen en un beetje plaatwerk nog op de cabine en un nieuw laag lak en fertig was Klara.....hach ja......mun lieve jeep.....küt belastingsdienst, dat ze me mun geliefte grijs kenteken hadden afgepakt
Achja, nu gaat die in het export naar Afrika en voor het geld wordt mun Kawa KLR600 helemaal opnieuw opgebouwt en gespoten.....heb ik lekker die nog om uit mun dak te gaan buiten een moderne infrastructuur.....
groetjes
Mara
Gaan we t nu over autootjes hebben? Kom ik an met mn toyota corolla uit 2001 en een vw kever uit 1966 (die ik wil gaan verkopen)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Ligt er aan wanneer je die vraag stelt. Morgen kom ik er om half 5 uit. Zaterdag ben ik al blij als ik om half 5 in de ochtend mn bed zie.
Ja, ik weet t. Een echt ritme heb ik niet. Alhoewel:door de weeks vroeg op, normaal naar bed, in t weekend n nachtritme. Vooralsnog geen problemen mee gehad...
Ja, ik weet t. Een echt ritme heb ik niet. Alhoewel:door de weeks vroeg op, normaal naar bed, in t weekend n nachtritme. Vooralsnog geen problemen mee gehad...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.