Kitty Queer

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AM_ber_79
Forumdiva

Kitty Queer

Bericht door AM_ber_79 »

Vanavond is het weer zo ver: Kitty Queer! Een gezellige alternatieve queer disco in het hartje van Utrecht! Het vidt plaats in de ACU, voorstraat 71 in Utrecht. Kitty is een leuke manier om uit te gaan als vrouw zonder vreemd aangekeken te worden.

In KITTY's ogen is Queer een zeer aaibare filosofie, die geen verplichtingen met zich meebrengt ten aanzien van jouw eigen leefstijl. KITTY staat open voor iedereen met een voorkeur voor alternatief geluid, een gemengd publiek en een relaxte sfeer. Tijdens KITTY is Queer de norm, dat wel.

http://www.kittyqueer.nl
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Re: Kitty Queer

Bericht door Yil »

Amber79 schreef:Dit klinkt commercieel... Mag dat wel?
Ook aandeelhouder. :-)
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Vrijwilligster :lol: Kitty is non profit, net als de ACU. Dus commercieel kan t moeilijk genoemd worden :lol: Maar aangezien we met zn allen toch reclame mogen maken voor evenementen, maar niet voor je eigenb website vol info, doe ik gezelig mee...volgende week cruise control....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik kan niet weten of je vrijwilliger bent en dat het dan buiten reklame valt.
Vind het heel goed dat je het met ons deelt dat het een goede gelegenheid is om als T er heen te gaan.
Daar mag toch bekendheid aan gemaakt worden?
Net zoals ik het gedaan heb.
Groetjes Yildiz
Plaats reactie