Waar geniet jij van?
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
en nu even serieus: wie ziet dat eigenlijk nog meer zitten? Gewoon, aan t water, in n park o.i.d.. Picknick met andere T's. In de zomer, dus lekker warm! Wie o wie?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ben er volop mee bezig.....stikt hier van de transen, pool en mooi weer in handbereik.....piknik hoef niet, de service is hier uitstekend.....Amber79 schreef:en nu even serieus: wie ziet dat eigenlijk nog meer zitten? Gewoon, aan t water, in n park o.i.d.. Picknick met andere T's. In de zomer, dus lekker warm! Wie o wie?
.....tis maar 10 uur vliegen......dus.....
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Nou......laten zich maar een hele verzameling mensen melden dan. Heb ik ook nog wel wat ideetjes.....als het er genoeg zijn kunnen we zo'n partyschip afhuren.
In de zomer zijn er idd meer mogelijkheden, maar je hoeft niet tot dan te wachten om iets te organiseren natuurlijk. Ik denk bijvoorbeeld aan transgender-bowlen of transgender-wokken. Als er genoeg liefhebbers zijn wil ik best iets organiseren. Tenminste als niet driekwart op het laatste moment afzegt omdat je daarbij nu enmaal de kans loopt ook andere mensen tegen te komen.
Claudia
In de zomer zijn er idd meer mogelijkheden, maar je hoeft niet tot dan te wachten om iets te organiseren natuurlijk. Ik denk bijvoorbeeld aan transgender-bowlen of transgender-wokken. Als er genoeg liefhebbers zijn wil ik best iets organiseren. Tenminste als niet driekwart op het laatste moment afzegt omdat je daarbij nu enmaal de kans loopt ook andere mensen tegen te komen.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
*steekt vinger op* Ik gawel mee, maar ja, had je iets anders verwacht?
Ook leuk: met iemand afspreken een naborrel te houden tot minstens de zon op komt. En je er nog aan houden ook. (ja, ik ben nog wakker..)
Ook leuk: met iemand afspreken een naborrel te houden tot minstens de zon op komt. En je er nog aan houden ook. (ja, ik ben nog wakker..)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.