RailZ

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

RailZ

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

We hadden al eens eerder geconstateerd dat er veel trav.org-ers geinteresseerd zijn of waren in treintjes. Ik zelf dus ook. Ik had/heb dus al een tijdlang op het programma staan om naar Railz te gaan. Heb zelfs nog eens aan Monica gevraagd of ze het leuk vond om mee te gaan, maar van een afspraak is het nooit gekomen.

Misschien vinden we het leuk om dit te combineren. Ik stel voor op zaterdag 28 februari te gaan, verzamelen om 14:00 bij de ingang van RailZ. Na afloop kunnen we nog ergens iets gaan drinken.

En, voor alle duidelijkheid, of je als man, als vrouw, als ergens-er-tussenin komt - ik vind het allemaal prima en verwacht van mensen die meegaan dat ze er ook geen moeite mee hebben als een ander als man, vrouw of ergens-er-tussenin meedoet.

Wie gaat mee?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Wish I could, zit dan in Nijmegen. Ben je er wel eens geweest btw?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Wel in Nijmegen, nooit bij RailZ.

Zie ik iets over het hoofd?

Groetjes,

Frederique
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Wat zou je over het hoofd zien dan? Kzei alleen dat ik niet kan omdat ik dan in Nijmegen zit. En vroeg me af of je wel eens bij Railz bent geweest. In hoe verre gaat jouw belangstelling in modelspoor? Komt daar ook de electronica, besturingen, zelfbouw, etc bij kijken? Wat stel je je voor bij Railz?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Frederique,

Leuk idee.......heb dat zelf ook al lang op mijn 'verlanglijstje' staan :-)
Volgens mijn rooster moet ik om 17.30 beginnen (om de hoek, het station dus :wink: )
Woon er een klein kwartiertje lopen vandaan (en ga dus altijd op de fiets want te lui om te lopen eigenlijk :oops: ).
Zoals ik er nu tegenaan kijk (dus als er niets tussen komt zoals een andere dienst o.i.d.) zou ik in principe rond 14.00 daar kunnen zijn.
Voorwaarde is wel dat je goed vindt dat ik (grotendeels) al wel in uniform ben, want ga dan gelijk door naar het werk.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

John schreef:
dat ik (grotendeels) al wel in uniform ben, want ga dan gelijk door naar het werk.

Dan denken ze dat je verkleed ben Johnn ;-)
Kleine stapjes
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Irene schreef:John schreef:
dat ik (grotendeels) al wel in uniform ben, want ga dan gelijk door naar het werk.

Dan denken ze dat je verkleed ben Johnn ;-)
ge- of verkleed ??? :-)
Groetjes,
Afbeelding

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

verkleed, ik weet niet of dat gebruikelijk is op dat soort gelegenheden, maar ik heb wel eens gezien dat Startrekfans de vreemdste metamorphosen ondergaan voordat ze naar een gelijkgestemde bal gaan :-)

Irene
Kleine stapjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi John,

Het lijkt me hartstikke leuk je eens IRL te ontmoeten! Uniform is uiteraard geen enkel probleem.

Hoi Amber,

Ik heb ooit een (heel klein) modelspoortje gehad, maar was geen echte liefhebber. Ik ben wel een liefhebber geweest van het "echte" spoor, heb heel erg veel en heel erg graag met de trein gereisd. Ben nu nog steeds vaak in de trein te vinden en vind het nog steeds een prettige vorm van reizen. Het hobbie-deel (bewust op reis gaan om een bepaalde spoorlijn of bepaalde stations te bekijken) is er inmiddels wel van af, maar als ik op vakantie ga dan is dat vaak wel met de trein in plaats van met het vliegtuig.

Groetjes,

Frederique
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Irene schreef:verkleed, ik weet niet of dat gebruikelijk is op dat soort gelegenheden, maar ik heb wel eens gezien dat Startrekfans de vreemdste metamorphosen ondergaan voordat ze naar een gelijkgestemde bal gaan :-)

Irene
Mmmmmm tja als je het zo bekijkt is het idd niet ongebruikelijk dat ik me (wij ons) verkleden voor we met (de echte) treintjes gaan spelen :lol: :lol: :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Dat lijkt mij wel een paradijs voor model trein enthousiasten... Niet bepaald iets waar je ( veel ) vrouwen verwacht.... maar dan mogen wij wel iets van onze verleden mee nemen.... :wink:

Trouwens ik denk dat er ook in Sneek iets is voor model trein enthousiasten.
Het Nationaal Modelspoor Museum
Station Sneek Centraal
dr. Boumaweg 17b
8601 GM Sneek
05 15 43 00 21

Ik moet wel zeggen dat sinds ik mij meer ben gaan toespitsen op het vrouw zijn, het vrouwelijke, het relevante van mijn leven voordien alsmaar minder wordt. En worden andere zaken wat voor een vrouw meer van belang zijn juist heel duidelijk naar voren geschoven. Meer met menselijke, emotionele zaken bezig zijn. Meer met uiterlijk. Terwijl ik voorheen in het mannelijke gedaante toch wel veel mijn toevlucht zocht in het technische.

Hebben jullie dat ook?
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

I don't like train-ing.....I like trucking :D

En het zijn er meer meiden, die graag met grote trucks gaan spelen, alleen in ons klein familiair bedrijfje zijn we al drie en ik denk, dat de oudste van de vier dochters van de baas er ook ooit truckster gaat worden......

groetjes en un prettige tijd tussen de treinen

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

IJs en weder dienende zal ik er ook bij zijn. Altijd al een keer naar toe willen gaan, maar het is er nooit van gekomen. Ik ben er zo vaak langs geweest, maar naar binnen, nee. Dus 28 februari staat bij mij in de agenda. Met meer dan 15 personen kunnen we korting krijgen :)
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

johnn schreef:Voorwaarde is wel dat je goed vindt dat ik (grotendeels) al wel in uniform ben, want ga dan gelijk door naar het werk.
Alleen als je een "spiegelei" meeneemt... ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ik ben ongeveer n driekwart jaar geleden naar Railz geweest, vandaar mn vragen. Wat je ziet is een behoorlijk grote modelspoorbaan met allerlei mooie en kleine details. Je kan er in 5 minuten door heen lopen, je kan ook 5 minuten doen over 1 straat. Moet er binnenkort nog maar eens heen. Je kan ook voor de rondleiding gaan, waarbij je achter en onder de baan kan kijken. Maar dat is alleen leuk als je interesse hebt in de opbouw, techniek en besturing van de complete baan.

@ Petra: Waarom zou techniek niks voor vrouwen zijn? Ik vind t nog steeds zo leuk dat mannen die als vrouw gaan leven plots 110% vrouw moeten zijn. Alsof er geen vrouwen zijn die van bier, techniek of vrachtwagens kunnen houden...

Plaats reactie