Eh ik heb een klein probleempje, ik ben een nogal FERVENT pruikdraagster en sexueel aktief....... ja watheeft dat nu met elkaar te maken zul je je afvragen? Eh nou, ahum.... ehh, ja,,,,, pffffff ( ) het is ehh dus al een paar keer voorgekomen dat tijdens de geslachtsgemeenschap de seksuele partner mijn pruik van mijn hooofd rukte (pfffffff zo dat is eruit) hachelijke situatie, lig je daar in bed, opgemaakt en opgetut als een verlopen sloerie, haahah geen gezicht dus als je in bed ligt gezicht vol met mooie make-up en dan lig je er ineens zonder een pruik. Misschien een wat banale en vreemde vraaag, ahah maar ik wilde er toch ff een antwoord op hebben, hebben jullie die ervaring ook en zoja, wat is jullie oplossing.
Wilma excusseert zich voor deze ietwat vreemde, doch praktische vraag.......
Liefs,
Wilma
hoe maak jeeen pruik goed vast aan je hoofd?
Moderator: Moderators
Hoi Wilma
Een naar probleem maar je zou bijvoorbeeld de man die die pruik van je hoofd trekt eens een flinke klap kunnen verkopen. Een pruik is een no go area en dat mag je ze best laten voelen. Alhoewel ik ook wel weer begrijp dat sommige mannen er een kick van krijgen je stevig aan je haar vast te pakken, tsja en dan zit je in het geval van een pruik toch echt met een onoverkomelijk probleem ja, Mijn enige tip is in ieder geval een pruik met kamclipjes te gebruiken. Das de stevigste manier van bevestigen, denk ik. Verder zou ik het ook niet weten, ik heb mijn eigen haar en daar mogen ze van mij best aan trekken in het heetst van de strijd
Ah mijn sig is weer online
Een naar probleem maar je zou bijvoorbeeld de man die die pruik van je hoofd trekt eens een flinke klap kunnen verkopen. Een pruik is een no go area en dat mag je ze best laten voelen. Alhoewel ik ook wel weer begrijp dat sommige mannen er een kick van krijgen je stevig aan je haar vast te pakken, tsja en dan zit je in het geval van een pruik toch echt met een onoverkomelijk probleem ja, Mijn enige tip is in ieder geval een pruik met kamclipjes te gebruiken. Das de stevigste manier van bevestigen, denk ik. Verder zou ik het ook niet weten, ik heb mijn eigen haar en daar mogen ze van mij best aan trekken in het heetst van de strijd
Ah mijn sig is weer online
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
nou de seksuele partner deed hetniet met opzet hoor, was in het heetsts van de strijd niet eens bezig met de gedachte dat het een pruik was hahaaha. ik ben beizg mijn eigen haar te laten groeien maar ja dat duurt nog ff vordat ik degewenste lengte heb hoor. Dan mogen ze trekken wat ze willen (AUWWWWWW) haahah
xxxxx
wilma
xxxxx
wilma
- Isabelle Raulin dAymeries
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hee Wilma,
Er zijn vijf goede oplossingen hiervoor:
1) Inderdaad, eigen haar laten groeien: doe ik voor de zomer ook.
2) Een aparte pruik met niet langer dan schouderlang haar voor je-weet-wel.
3) Face sitting.
4) Dubbelzijdig plakband onder het "voorhoofd" van je pruik, even een watje met make up remover onder je haarlijn langs halen, en vastplakken. Als het echt wild wordt, eerst een pruikenkapje op, en schuifspeldjes achter je oren omhoog duwen. Daar kan je dan de elastiekjes van je pruik doorheen halen vóór je ze aan het klitteband vastzet.
5) Queens. Die halen alles eraf, en laten het helemaal aan jou over of je met of zonder wil.
Als 1 t.e.m. 5 niet helpt, wil ik wel eens komen kijken hoe jij sex hebt
Isabelle
Er zijn vijf goede oplossingen hiervoor:
1) Inderdaad, eigen haar laten groeien: doe ik voor de zomer ook.
2) Een aparte pruik met niet langer dan schouderlang haar voor je-weet-wel.
3) Face sitting.
4) Dubbelzijdig plakband onder het "voorhoofd" van je pruik, even een watje met make up remover onder je haarlijn langs halen, en vastplakken. Als het echt wild wordt, eerst een pruikenkapje op, en schuifspeldjes achter je oren omhoog duwen. Daar kan je dan de elastiekjes van je pruik doorheen halen vóór je ze aan het klitteband vastzet.
5) Queens. Die halen alles eraf, en laten het helemaal aan jou over of je met of zonder wil.
Als 1 t.e.m. 5 niet helpt, wil ik wel eens komen kijken hoe jij sex hebt
Isabelle
Get over it.
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hihi Isabelle,welk een originele oplossingen draag jij aan meid. hihi..... dat 'face sitting' lijkt me wel wat, maar ik vraag me af of de 'gezetene' mijn groot aantal ponden wel op zijn gezicht kan verdragen, hihi.....
Schouderlange pruik , ja die heb ik jarenlang gedragen en die is versleten, onlangs had ik het geluk een mooie pruik aan te schaffen tot op kontlengte bijna.Prachitg, maar ZEER onpraktisch. Ik verwelkom de dag waarop mijn eigen weelderige haarlokken zullen rijken totaan mijn billen. Dan hoef ik niet meer te vrezen voor afgerukte pruiken tijdens heftige sexsessies. want dat is zéér beschamend .
Dankje voor je reactie meid,
Liefs,
Wilma
Schouderlange pruik , ja die heb ik jarenlang gedragen en die is versleten, onlangs had ik het geluk een mooie pruik aan te schaffen tot op kontlengte bijna.Prachitg, maar ZEER onpraktisch. Ik verwelkom de dag waarop mijn eigen weelderige haarlokken zullen rijken totaan mijn billen. Dan hoef ik niet meer te vrezen voor afgerukte pruiken tijdens heftige sexsessies. want dat is zéér beschamend .
Dankje voor je reactie meid,
Liefs,
Wilma