dr Phil
Moderator: Moderators
dr Phil
Wie heeft ook zojuist de aflevering van dr Phil gezien? Waarin een dochter haar vader afwijst vanwege zijn keuze om als vrouw verder door het leven te willen?
Tuurlijk voor beiden valt wat te zeggen...
Maar ik moet gewoon even kwijt dat dr Phil wederom heeft laten zien een niet-objectief, dominant, conservarief, zelfingenomen kijkcijferkanon is met een psychologisch inzicht van nul komma nada
Tuurlijk voor beiden valt wat te zeggen...
Maar ik moet gewoon even kwijt dat dr Phil wederom heeft laten zien een niet-objectief, dominant, conservarief, zelfingenomen kijkcijferkanon is met een psychologisch inzicht van nul komma nada
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: dr Phil
Waarom kijk je er dan naar? Hihihi...janette schreef:Maar ik moet gewoon even kwijt dat dr Phil wederom heeft laten zien een niet-objectief, dominant, conservarief, zelfingenomen kijkcijferkanon is met een psychologisch inzicht van nul komma nada
Serieus: mijn TV heeft een Dr Phil-allergie: als die man er voor is springt de TV spontaan op een ander kanaal
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Re: dr Phil
Ik zou m opnieuw programmeren dan: als ie er voor springt,gas er bij en er over heenFrederique_ schreef: Serieus: mijn TV heeft een Dr Phil-allergie: als die man er voor is springt de TV spontaan op een ander kanaal
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hmm, ik vond eerlijk gezegd dat Dr. Phil wel een punt had, in elk geval in het stuk dat ik gezien heb.
Ja, je kan beter eerlijk over jezelf zijn, en ja, je kan als volwassene wel wat meer consideratie tonen met je jonge kinderen en ze iets beter uitleggen waarom je aan een transitie begint.
groetjes,
Monica
Ja, je kan beter eerlijk over jezelf zijn, en ja, je kan als volwassene wel wat meer consideratie tonen met je jonge kinderen en ze iets beter uitleggen waarom je aan een transitie begint.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
Sja, of het ook echt n hele slimme zet was om zonder aankondiging en femme naar t werk van je dochter te gaan...ik denk t niet. Het is jammer om te zien hoe strak ze beiden bij hun punten bleven en geen ruimte wilden maken naar de ander...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Forumdiva
-
- Eredivisie
Heb 't niet gezien, maar is 't dezelfde aflevering waar Annah Moore hier over schrijft?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Kennis uit n boek is vrij weinig waard als je geen mensenkennis hebt,zeker in dit vak!Nannette schreef:Dr. Phil heeft is in 1989 ook geschorst als psycholoog in Texas, en dat zal niet zomaar gedaan zijn. Hoeveel kens die man ook heeft,
- anjatheefee
- ForumFan
-
- Forumdiva