Morgen: rijproef
Moderator: Moderators
Amber, ik was twee keer gezakt, en vermoedelijk kwam dat doordat ik te veel dingen tegelijk moest doen. Ik reed toen een paar maanden niet, en vervolgens bleef ik nog in de schakel totdat ze in januari van het cbr zeiden dat ik automaat moest proberen. Alleen mijn vorige rijschoolhouder wilde er niet aan en zei dat het onzin was, hij hield mij aan het lijntje. Mijn huidige rijschoolhouder is tien keer beter
liefs, Josette
De eerste rijschool van mn zusje n paar jaar terug heeft zo veel fout gedaan, dat het enkele maanden kostte bij een andere rijschool om alle fouten er uit te krijgen. Dus er zit verschil tussen de een en de ander. Over het algemeen zijn de grotere, misschien ietwat duurdere, rijscholen toch beter.
@ Josette: als je t gevoel voor een schakelbak mist, kan je inderdaad beter overgaan op een automaat. Als al je aandacht naar t schakelen gaat, is dat toch veiliger!Succes met afrijden! Is er al een examendatum gepland?
@ Josette: als je t gevoel voor een schakelbak mist, kan je inderdaad beter overgaan op een automaat. Als al je aandacht naar t schakelen gaat, is dat toch veiliger!Succes met afrijden! Is er al een examendatum gepland?
-
- Eredivisie
Binnen een rijschool kunnen er ook nog enorme verschillen zijn. Ik heb 2 rijinstructeurs gehad van dezelfde rijschool. De 2e kreeg ik toegewezen nadat ik twee keer was gezakt en het eerste wat hij deed was me allemaal fout aangeleerd gedrag afleren. Ook mijn kijkgedrag was ver onder de maat zei hij terwijl mijn 1e instructeur daar nooit wat van had gezegd. De derde keer ging het examen dan ook een stuk beter en ben ik meteen geslaagd.
Ik had er waarschijnlijk achteraan moeten gaan en geld terug moeten vragen van die rijschool, maar ja, je bent al lang blij dat je dat roze papiertje op zak hebt dus ik heb 't maar laten waaien.
Ik had er waarschijnlijk achteraan moeten gaan en geld terug moeten vragen van die rijschool, maar ja, je bent al lang blij dat je dat roze papiertje op zak hebt dus ik heb 't maar laten waaien.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hey Josette,
Fijn dat je weer een stap verder bent! Veel succes bij de volgende stap!
Groetjes,
Frederique
Fijn dat je weer een stap verder bent! Veel succes bij de volgende stap!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !