Er was al eerder een posting hier over maar ik kan het even niet terug vinden.
Was aan het brouwsen en kwam dit tegen
http://www.crossdresser.com/product_pag ... ubCatID=20
Dit zijn echt heel mooie slips, (gaffs) volwaardige dames slips maar dan voor de mannen lijf gemaakt, dus ze passen dan ook echt! Met het doel het spul weg te werken. En tenopzichte van vele mooie dames slips die wel mooi zijn maar duidelijk te slank zijn waar het juist wat breder moet zijn, is dit breed assortiment een uitkomst.
Ze zien er daadwerkelijk zo mooi uit, ik moest het laten zien.
Dus voor diegene die wat moois wil en speciaal voor het wegstoppen, een aan rader.
Wel: All International Orders must be in excess of US$100 worth of merchandise.
Maar goed dan heb je ook wat moois. Kopen met meerdere mensen in één bestelling zou ook kunnen.
Waar (ver) stop ik mijn ding (in)
Moderator: Moderators
Waar (ver) stop ik mijn ding (in)
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Re: Waar (ver) stop ik mijn ding (in)
Je bedoelt deze? http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=3255Petra v schreef:Er was al eerder een posting hier over maar ik kan het even niet terug vinden.
Nee Janette, heb er geen ervaring mee met de slips. Ik ben geneigd te denken dat de modellen vrouwen zijn, gezien de mooie tailles, maar... het moeten wel echt mannen zijn.
Het zijn in ieder geval wel slips die ook qua breedte in de kruis berekend zijn op het mannelijke bouw. En verder gewoon super sexy. Niets van dat oma slip model met brede zijkanten.
Alleen de prijs. Maar als je een beetje merk dames slip koopt zijn die ook niet echt voordelig te noemen. Dus voor de liefhebber...
Het zijn in ieder geval wel slips die ook qua breedte in de kruis berekend zijn op het mannelijke bouw. En verder gewoon super sexy. Niets van dat oma slip model met brede zijkanten.
Alleen de prijs. Maar als je een beetje merk dames slip koopt zijn die ook niet echt voordelig te noemen. Dus voor de liefhebber...
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
-
- ForumFan
ziet er inderdaad mooi uit. heb het toegevoegd aan mijn favorieten. Kan ik er altijd nog een keertje naar kijken en eventueel wat uitzoeken.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum