VUmc voorlichtingsbijeenkomsten

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

VUmc voorlichtingsbijeenkomsten

Bericht door Frederique_ »

Op 6 mei (vm) en 20 mei (mv) houdt de VU weer voorlichtingsbijeenkomsten:

Deze voorlichtingsavond is bestemd voor patiënten die onder behandeling zijn van het Zorgcentrum voor Genderdysforie van het VU medisch centrum en voor hun familieleden en vrienden. Nieuwe patiënten die op de wachtlijst staan kunnen zich ook voor deze voorlichtingsavond aanmelden. Er zal aandacht besteed worden aan de verschillende fasen van de geslachtsaanpassende behandeling: de diagnostiek, de hormoonbehandeling en de plastisch chirurgische ingrepen.

Bron, meer informatie en aanmeldingsformulier vind je op de site van het VUmc: http://www.vumc.nl/afdelingen/zorgcentrum-voor-gender/

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Oeh gezellig, ik ben er zekers weer bij :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Helaas valt de mv-voorlichting samen met de 1e dag van het transgenderfilmfestival...

Ik weet nog niet of ik wel-of-niet ga komen.

Groetjes,

Frederique
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Jammer dat het op een woensdag is. Zo zit ik in de knoop met werk: 18:00 daar zijn betekent zowiezo een vrije dag, 21:30 houdt in dat ik zeer waarschijnlijk te laat thuis ben om nog enigszins genoeg uurtjes te slapen voor de volgende dag. Weet je waarom ze zoiets niet op een vrijdag doen?
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Frederique_ schreef:Helaas valt de mv-voorlichting samen met de 1e dag van het transgenderfilmfestival...

Ik weet nog niet of ik wel-of-niet ga komen.

Groetjes,

Frederique
Ik ben vorig jaar september geweest en ik kan me niet voorstellen dat er veel verandert is sindsdien.
Op de wachttijden na dan misschien. ;)

Dan ga ik ook liever naar het TG filmfestival idd.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

@Amber: het tijdstip is vermoedelijk omdat ze mensen uit heel Nederland krijgen, waardoor het ondoenlijk wordt als ze -bijv- van 19:00-22:30 gaan voorlichten. De ervaring leert dat het behoorlijk aanpoten is om echt om 21:30 op te houden.

Mijn tips:
- informeer Jos hierover.
- zou het mogelijk zijn een paar uur vakantie op te nemen ipv een hele vrije dag?

@Saartje: ik snap 't helemaal. Vermoedelijk ga ik wel, omdat mijn zus nog nooit naar zo'n bijeenkomst geweest is en wel interesse heeft. Als ik zelf de vrije keuze had zou ik vermoedelijk ook naar de film gaan.

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie