T* vriendelijke protesten in Straatsburg

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
joandelynn
Eredivisie

T* vriendelijke protesten in Straatsburg

Bericht door joandelynn »

Er stond vandaag in de Volkskrant een artikel over de protesten tegen de NAVO top in Straatsburg, en daar las ik dit over een tentenkamp waar demonstranten verblijven tijdens de top:
De gemeente Straatsburg heeft zich behulpzaam getoond door elektriciteit en sanitaire voorzieningen te leveren. De gasten worden geacht hygiëne serieus te nemen. Douchecabines zijn achtereenvolgens een uur lang beschikbaar voor vrouwen, mannen, 'gemengd baden', en ten slotte transseksuelen. Ook geestelijke hygiëne is vereist; wie zich niettemin onheus behandeld voelt, kan psychische hulp inroepen.
Ik besef trouwens dat je deze aparte behandeling zowel positief als negatief zou kunnen opvatten. Ik zie het zelf toch vooral als positief dat er ook aan T*'s wordt gedacht :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Prima initiatief, met 1 heel klein minpuntje, ze zouden de transigen eerst moeten laten douchen, omdat die vaak meer tijd nodig hebben daarna om zich presentabel te maken.

(Jullie allemaal: "Spreek voor jezelf"
Ik: "Ja, inderdaad :wink: .")

Nu alle Franse campings nog.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hihihi... Jij mag voor mij! :wink:

Groetjes,