Irene

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Irene

Bericht door Irene »

Vandaag heb ik iets meegemaakt wat ik nog niet eerder heb meegemaakt, ik was in Ede op de expositie van In Between. Ik was nog maar net het openbare gebouw binnengelopen en had de foto expositie, gevonden. Ik was nog nooit als vrouw zonder begeleiding een openbaar gebouw in gegaan, maar dat ging eigenlijk heel vanzelfsprekend. Ik leef zoals de meeste hier wel weten parttime, dus ben ik ook niet gewend om met Irene aangesproken te worden buiten het T-reservaat. Ik loop langs de foto's, en hoor plotseling iemand roepen: 'he, Irene'. Het grappige is dus, dat ik daar dus blijkbaar heel normaal op reageer, want ik keek meteen om :-)

Het was Florien, de studente Fotografie.

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Hardstikke goed. Als het 'vanzelf' gaat komt het ook veel natuurlijker over. Weer een stapje!
janette
dagelijks aanwezig

Re: Irene

Bericht door janette »

Irene schreef: Ik was nog nooit als vrouw zonder begeleiding een openbaar gebouw in gegaan, maar dat ging eigenlijk heel vanzelfsprekend. Ik leef zoals de meeste hier wel weten parttime,

Irene
Ik proost met je mee, Irene...Ik ben vorige week ook pas voor het eerst alleen overdag de straat op geweest, in plaats van de geheime ritjes in de auto naar Claudia of Amber...haha ik wist helemaal niet dat jij nog net zo'n groentje was als ik...CHEERS !!!! :lol:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Over straat gaan doe ik al langer hoor, maar een openbaar gebouw binnengaan had ik nooit eerder gedaan, tenzij je winkels en restaurants ook als openbare ruimtes ziet ;-)

Naarmate je het vaker doet wordt het makkelijker,

Irene
Kleine stapjes
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

Ok, dan ben je toch een stuk stoerder dan ik :wink: Ik zal maar eens een flinke dosis moed gaan verzamelen
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bij mij is dat ook langzaam gegaan hoor, maar het wordt steeds makkelijker, gisteren moest ik bijvoorbeeld het parkeerterrein oprijden, ben ik zo onhandig om te ver van de slagboom te stoppen, zodat ik moet uitstappen om een kaartje te trekken, terwijl er iemand aan het ding aan het werk is, daar zou ik een poosje geleden heel nerveus van zijn geworden, maar gisteren ging het gewoon heel natuurlijk, hoewel de man me aankeek vlak voor ik uitstapte.

Irene
Kleine stapjes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Irene schreef:
Naarmate je het vaker doet wordt het makkelijker,

Irene
So true... soms denk ik er niet eens meer bij na waar ik vroeger zou zijn wegedoken dan wel omgelopen... :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie