Vandaag heb ik iets meegemaakt wat ik nog niet eerder heb meegemaakt, ik was in Ede op de expositie van In Between. Ik was nog maar net het openbare gebouw binnengelopen en had de foto expositie, gevonden. Ik was nog nooit als vrouw zonder begeleiding een openbaar gebouw in gegaan, maar dat ging eigenlijk heel vanzelfsprekend. Ik leef zoals de meeste hier wel weten parttime, dus ben ik ook niet gewend om met Irene aangesproken te worden buiten het T-reservaat. Ik loop langs de foto's, en hoor plotseling iemand roepen: 'he, Irene'. Het grappige is dus, dat ik daar dus blijkbaar heel normaal op reageer, want ik keek meteen om
Het was Florien, de studente Fotografie.
Irene
Irene
Moderator: Moderators
Re: Irene
Ik proost met je mee, Irene...Ik ben vorige week ook pas voor het eerst alleen overdag de straat op geweest, in plaats van de geheime ritjes in de auto naar Claudia of Amber...haha ik wist helemaal niet dat jij nog net zo'n groentje was als ik...CHEERS !!!!Irene schreef: Ik was nog nooit als vrouw zonder begeleiding een openbaar gebouw in gegaan, maar dat ging eigenlijk heel vanzelfsprekend. Ik leef zoals de meeste hier wel weten parttime,
Irene
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Bij mij is dat ook langzaam gegaan hoor, maar het wordt steeds makkelijker, gisteren moest ik bijvoorbeeld het parkeerterrein oprijden, ben ik zo onhandig om te ver van de slagboom te stoppen, zodat ik moet uitstappen om een kaartje te trekken, terwijl er iemand aan het ding aan het werk is, daar zou ik een poosje geleden heel nerveus van zijn geworden, maar gisteren ging het gewoon heel natuurlijk, hoewel de man me aankeek vlak voor ik uitstapte.
Irene
Irene
Kleine stapjes
- mireille
- Eredivisie
So true... soms denk ik er niet eens meer bij na waar ik vroeger zou zijn wegedoken dan wel omgelopen...Irene schreef:
Naarmate je het vaker doet wordt het makkelijker,
Irene
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!