Koninginnedag!
Moderator: Moderators
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Koninginnedag!
En dat moet gevierd worden natuurlijk. Voorstel is om dit in Utrecht te doen, en iedereen die graag mee wil is welkom. Rond 12 uur 's middags willen we verzamelen op het Centraal Station, om dan lekker de stad in te gaan. No nonsense, gewoon gezellig, een drankje, wie weet wat te eten, muziek, wat rondslenteren enzovoort.
Dus als je nog geen plannen hebt, en het lijkt je wat.....zoek een paar schoenen op waar je langer op kunt lopen, kleed je naar het klimaat en kom ook!
Claudia (mede namens Amber)
Dus als je nog geen plannen hebt, en het lijkt je wat.....zoek een paar schoenen op waar je langer op kunt lopen, kleed je naar het klimaat en kom ook!
Claudia (mede namens Amber)
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Hoi,
Het lijkt mij erg gezellig om volgende week in Utrecht langs te komen.
Ik ben alleen op dit forum een onbekende want niet echt het posterige type.
Elke keer als ik ergens op wil reageren bedenk ik dat ik eerst eens een voorsteltopic zal openen (wat door mijn her-her-herschrijfmanie altijd in de koelkast komt ).
Als dat allemaal geen probleem is zie ik jullie volgende week wel
Madeleine
Het lijkt mij erg gezellig om volgende week in Utrecht langs te komen.
Ik ben alleen op dit forum een onbekende want niet echt het posterige type.
Elke keer als ik ergens op wil reageren bedenk ik dat ik eerst eens een voorsteltopic zal openen (wat door mijn her-her-herschrijfmanie altijd in de koelkast komt ).
Als dat allemaal geen probleem is zie ik jullie volgende week wel
Madeleine
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoihoi.....in principe kan iedereen die leuk en gezellig is mee Madeleine. Het zal zeker geen typische T-dag worden, het is de bedoeling om gewoon lol te hebben, en dat je dat als vrouw kunt beleven is een plezierig extraatje.
Of we Amber ook mee kunnen nemen........tja.......ligt er een beetje aan of ze zich weet te gedragen, maar misschien lukt dat beter nu ze de jaren des onderscheids heeft bereikt, en derhalve niet meer als puber kan worden aangemerkt
Claudia
Of we Amber ook mee kunnen nemen........tja.......ligt er een beetje aan of ze zich weet te gedragen, maar misschien lukt dat beter nu ze de jaren des onderscheids heeft bereikt, en derhalve niet meer als puber kan worden aangemerkt
Claudia
Re: Koninginnedag!
Lijkt mij ook erg leuk om mee te doen.
Vorig jaar naar Amsterdam met zijn tweetjes geweest, dit jaar hebben we nog geen plannen.
Als er niets tussen komt vind ik het leuk, zal proberen Yip ook over te halen.
Groetjes Yildiz
Vorig jaar naar Amsterdam met zijn tweetjes geweest, dit jaar hebben we nog geen plannen.
Als er niets tussen komt vind ik het leuk, zal proberen Yip ook over te halen.
Groetjes Yildiz
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Uiteraard zijn jullie ook welkom Progynova's......ik probeer zelf op Schiphol de IC naar Utrecht te pakken die daar rond 12 aankomt. En tja.....ik moest wel even reageren op dit bericht.....nu sta ik eindelijk in de top 100 geplaatste berichten
Claudia
Claudia
Met de auto naar Utrecht? Misschien een tip: niet doen! Parkeren is er altijd al een crime, laat staan op Q-day. Of wou je m bij een station neerzetten en verder met de trein/OV? Dan ka ik je de stations van Bunnik en Driebergen/Zeist aanraden. Over het algemeen redelijk wat (gratis!!) parkeerplaatsen en voor n paar euro in de stad. Je zou eventueel ook Breukelen kunnen doen, maar daar is vrij weinig parkeerplek.
-
- Forumdiva
Dat was mijn idee dan ook.
Ergens buiten de stad de auto parkeren en verder met het ov.
Maar via schiphol en dan de trein pakken is eigenlijk net zo makkelijk.
Met de bus naar schiphol zijn we er zo.
Er zijn genoeg alternatieven.
ov9292.nl geeft ons het reis advies dat we het snels via treinstation Arena kunnen gaan, scheelt maar 10min
Groetjes Yildiz
Ergens buiten de stad de auto parkeren en verder met het ov.
Maar via schiphol en dan de trein pakken is eigenlijk net zo makkelijk.
Met de bus naar schiphol zijn we er zo.
Er zijn genoeg alternatieven.
ov9292.nl geeft ons het reis advies dat we het snels via treinstation Arena kunnen gaan, scheelt maar 10min
Groetjes Yildiz
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Tja..eeuhh.....voor Janette geldt een beetje hetzelfde als voor Amber natuurlijk. Als ze zich maar weet te gedragen. En gezellig is en er zin in heeft.
Maarre......waar blijven al die andere reacties van meiden die wel zin hebben in een gezellige dag?
Claudia
Maarre......waar blijven al die andere reacties van meiden die wel zin hebben in een gezellige dag?
Claudia