Klacht via website

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Saartje
Eredivisie

Klacht via website

Bericht door Saartje »

Geachte heer, mevrouw,
U heeft een klacht over discriminatie gemeld bij RADAR, het bureau voor gelijke behandeling en tegen discriminatie, werkzaam in de regio's Midden-en West-Brabant, Rotterdam-Rijnmond en Zuid-Holland-Zuid.
Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen over de mogelijke aanpak of registratie van uw klacht.
Mocht u op zoek zijn naar het consumentenprogramma TROS radar dan bent u bij ons aan het verkeerde adres. U kunt hen vinden op www.trosradar.nl of mailen naar radar@tros.nl.

Met vriendelijke groet, Margriet Maris

-------------------

Dit naar aanleiding van een vraag in de De grote vooroordelen test van HENZELF!!

Je krijgt plaatjes te zien en dan 4 stellingen.
Ik doe de test en krijg een plaatje van een T, leuk!
En daarna 4 stellingen over homos...
Hoe bedoel u vooroordeel?

Ik ben benieuwd...

P.S. Ik was volgens de test vooroordeelvrij
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dat was mijn score:
In deze test kwamen de thema's vrouw, religie, de straat, homo's, mantelzorg, terrorisme, werken en wijken aan bod. Hieronder staat je persoonlijke uitslag van de test, gerangschikt per thema:

Vrouw
Geen vooroordelen: Jij ziet mensen in plaats van mannen en vrouwen. Vrouwen en mannen zijn volgens jou gelijkwaardig. Zowel mannen als vrouwen kunnen zorgen. En vrouwen zijn mans genoeg om voor zichzelf op te komen.

Religie
Enige vooroordelen: Je begrijpt best dat mensen religieus zijn, maar wil niet dat ze te fanatiek worden. Bovendien verbaas je je over de verschillende stromingen. Je vraagt je af of het uiteindelijk niet allemaal één pot nat is.

De straat
Geen vooroordelen: Je vindt dat het leven een boeiende variëteit van mensen biedt. We mogen er trots op zijn dat er zoveel kan en mag in Nederland. Je bent niet bang en benadert iedereen met een open vizier.

Homo's
Geen vooroordelen: homo's, lesbo's, hetero's, enzovoorts: het maakt jou niet uit. Als iemand maar aardig is. Je vindt het wel belangrijk dat homo's niet anders benaderd worden dan de rest van de mensheid. Dat ze in Nederland kunnen trouwen, vind je dan ook prima.

Mantelzorg
Geen vooroordelen: Jij zorgt graag voor mensen en vind het belangrijk dat mensen verantwoordelijkheid voor elkaar nemen. Je maakt je dan ook zorgen over de afnemende inzet van familie en vrienden als het gaat om zieken en ouderen.

Terrorisme
Enige vooroordelen: Die aanslagen vind je verschrikkelijk. Je volgt alle beelden op tv, leest alle kranten. Maar na een tijdje gaat je gewone leven toch weer verder. Je kunt er namelijk gewoon niet dag en nacht bij stilstaan. Wel ben je iets banger geworden en hoop je dat er nooit een aanslag in Nederland gepleegd zal worden.

Werken
Geen vooroordelen: Werken vind je leuk, maar is niet zaligmakend. Je begrijpt dan ook niet dat moeders ook nog fulltime met hun carrière bezig zijn. Wel realiseer je je dat vrouwen minder kansen hebben in deze maatschappij, maar de vader kan toch ook stoppen met werken?

Wijken
Geen vooroordelen: Je bent dol op gemengde wijken. Koop, huur: iedereen moet zelf weten hoe hij woont. Wel vraag je je vaak af of mensen niet tevreden kunnen zijn met bescheidener woonruimte. Ook verbaas je je over de vernieuwingsdrift van veel gemeenten en woningbouwverenigingen. Die oude woning zijn toch juist sfeervol en voldoen nog prima.
:roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Re: Klacht via website

Bericht door Lisa met een S »

Saartje schreef:Dit naar aanleiding van een vraag in de De grote vooroordelen test van HENZELF!!
Het lijkt wel alsof de Radar site doorverwijst naar de site van de Ikon:
"u bekijkt http://www.ikonrtv.nl/gvdtest/ "

Misschien is de klacht aan het verkeerde adres.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Saartje schreef:Dit naar aanleiding van een vraag in de De grote vooroordelen test van HENZELF!!
Volgens mijn is het gewoon een standaard antwoord op elke vraag die binnenkomt om zo spoedig mogelijk terug te geven dat hetgeen via de website is verteld/medegedeeld is binnengekomen.
Die keer dat ik ooit via hun website een klacht indiende kreeg ik ook een soort gelijk antwoord, en werd ik 1 of 2 dagen later gebeld.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Saartje schreef: Ik doe de test en krijg een plaatje van een T, leuk!
En daarna 4 stellingen over homos...
Hoe bedoel u vooroordeel?
Het kan ook een verklede homo zijn toch? :)
Ervanuitgaan dat het een T is, is ook een vooroordeel?
Misschien was het carnaval? :D
Plaats reactie