Koninginnedag!
Moderator: Moderators
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Ow sorry voor de wat late reactie, ik ben wat druk geweest* maar ik ben er in ieder geval.AM_ber_79 schreef:E...wie mogen we alvast op het lijstje zetten? Madeleine? The Progynova's?
Is het nog handig om een plaats af te spreken om te verzamelen, de hal is groot genoeg om elkaar niet zo te kunnen vinden.
Ik stem voor het cafe, kan ik nog even een katerkoffie nemen zo vlak na Koniginnenach, maar anders hebben we altijd nog het meetingpoint om af te spreken.
M.
* Had mijn broer tijdelijk in huis en die kreeg vorige week ineens een flat toegewezen, dus ik was wat druk met van alles en nog wat. /cheer
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Madeleine, moet nog even met Amber t juiste meeting-point afspreken, ik zelf ben niet super bekend op Utrecht CS. Misschien ook wel omdat ik zelf met de IC vanaf schiphol rond 11:45 hoop aan te komen.
En in geval van nood kun je altijd nog een kijkje nemen op mijn profiel hier....of mn weblog, zodat je ongeveer weet hoe ik er uit zie.
Toch jammer dat er niet meer mensen gezellig mee doen, juist op een dag dat er veel grenzen wegvallen en dus ook veel kan!
Het zou volgens mij een uitstekende gelegenheid zijn om eens te proberen naar buiten te gaan.
Claudia
En in geval van nood kun je altijd nog een kijkje nemen op mijn profiel hier....of mn weblog, zodat je ongeveer weet hoe ik er uit zie.
Toch jammer dat er niet meer mensen gezellig mee doen, juist op een dag dat er veel grenzen wegvallen en dus ook veel kan!
Het zou volgens mij een uitstekende gelegenheid zijn om eens te proberen naar buiten te gaan.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Welk cafe bedoel je? Je hebt er eentje bij de grote Bruna, schuin tegenover de FRS en je hebt het stationscafe, tegenover de kleine Bruna en om de hoek bij de brug richting HC.Madeleine.B schreef: Is het nog handig om een plaats af te spreken om te verzamelen, de hal is groot genoeg om elkaar niet zo te kunnen vinden.
Ik stem voor het cafe, kan ik nog even een katerkoffie nemen zo vlak na Koniginnenach, maar anders hebben we altijd nog het meetingpoint om af te spreken.
zo vlak na Koniginnenach? Voor mij loopt alles door in het ander. morgen werken, daarna door met Q-night en dan de vrijmarkt op. Kortom,tegen de tijd dat ik jullie zie, ben ik n uurtje of 30 wakker Koffie is dan erg welkom! Ik stel het eerstgenoemde cafe voor.
@ Madeleine: ik stuur je ff n prive berichtje
- Madeleine.
- ff weer wat posten
stationsrestauratie/statioscafe, what's in the name? Ding heet, dacht ik, de Tijd. Waar wij het nu over hebben heet, als ik het goed heb Cafe T Espresso (nogmaals, what's in the name? )
Ik zal daar, als alles goed gaat, rond 11:35/11:40 zijn. Kan ik nog even thuis een douche pakken en de vroege aanwinsten uitstallen
Ik zal daar, als alles goed gaat, rond 11:35/11:40 zijn. Kan ik nog even thuis een douche pakken en de vroege aanwinsten uitstallen
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Geen idee waar het over gaat, als ik over een paar dagen nuchter ben herinner ik me vast wel weerjanette schreef:Ik weet wel waar het over gaat, maar toch..bier, wijn, wodka, whiskey...het is allemaal aan me voorbij gegaan...
Het was in ieder geval erg gezellig, moeten we vaker doen.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Of we nu wel of niet weten waar het over gaat, ik wil de andere meiden bedanken voor de bijzonder gezellige dag, en sluit me onmiddellijk bij Madeleine aan dat we dat vaker zouden moeten doen.
Ik kan ook geen reden bedenken waarom dat niet zou kunnen, eerder borrelen allerlei gebeurtenissen en redenen in me op om in de herhaling te gaan.
Claudia
Ik kan ook geen reden bedenken waarom dat niet zou kunnen, eerder borrelen allerlei gebeurtenissen en redenen in me op om in de herhaling te gaan.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.