die 5,27 zijn een gemiddelde per dag. Dat zegt dus niks over het postgedrag van nu. Als je kijkt naar de afgelopen maand, nu 10 dagen oud, kom je op 26 berichten (excl deze). Dat komt neer op een gemiddelde van 2,6 per dag. Overigens is 1,69 per dag over ruim 2 jaar ook veelzeggend.... En er wordt genoeg geschreven, ik reageer alleen niet overal meer op. Simpelweg omdat er van alles geschreven,geroepen en gezegd wordt,maar er geen donder gedaan wordt...Nannette schreef:Tja, als er weinig geschreven wordt, is er weinig te reageren, maar 5,27 berichten per dag is nie niks hoor
En nu allemaal tekenen!!!!
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Als je iets wilt doen, kom dan naar IDAHO (International Day Against Homophobia and Transphobia dat dit jaar in het teken van transfobie staat): 16 mei in Amsterdam: 14:00 bij het homomonument, waar we in een kleurige tocht de straat terugeisen. En om 15:30 een kiss-in op de dam.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Verwarrend, maar het is de 16e, had gisteren de aankondiging in de mail.Saartje schreef:euh..Frederique_ schreef: 16 mei in Amsterdam
Ik wil er wel heen maar...IDAHO (International Day Against Homophobia and Transphobia) wordt sinds 2005 elk jaar gehouden op 17 mei.
http://www.xamoo.eu/madeleine/flyer-trans.pdf
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Internationaal is het 17 mei. En diverse landen organiseren dus op of rond die dag iets.
In Amsterdam is er voor de 16e gekozen.
Groetjes,
Frederique
In Amsterdam is er voor de 16e gekozen.
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Saartje,
Heb ook even zitten te zoeken, maar kon geen foto's vinden. Wel een verhaal op Vreer's blog.
Groetjes,
Frederique
Heb ook even zitten te zoeken, maar kon geen foto's vinden. Wel een verhaal op Vreer's blog.
Groetjes,
Frederique