Leontien's ladiesride
Moderator: Moderators
Leontien's ladiesride
http://www.leontien.nl/ladiesride.aspx
Er is vandaag de mogelijkheid tot vragen stellen...
http://www.telegraaf.nl/vrouw/inbewegin ... html?p=1,1
Dit is de mijne:
Hoi Leontien,
Ik ben een man van geboorte maar ga dagelijks als vrouw door het leven.
Kunnen mensen als ik mee fietsen of is dit alleen voor biologische dames weggelegd?
Groetjes,
"Saartje"
Geen idee of ik er antwoord op krijg want het is een online chatsessie en ik ga zo de deur uit.
Maar ja, ik kon het niet laten...
Er is vandaag de mogelijkheid tot vragen stellen...
http://www.telegraaf.nl/vrouw/inbewegin ... html?p=1,1
Dit is de mijne:
Hoi Leontien,
Ik ben een man van geboorte maar ga dagelijks als vrouw door het leven.
Kunnen mensen als ik mee fietsen of is dit alleen voor biologische dames weggelegd?
Groetjes,
"Saartje"
Geen idee of ik er antwoord op krijg want het is een online chatsessie en ik ga zo de deur uit.
Maar ja, ik kon het niet laten...
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
Ik denk dat ze je moeilijk kunnen weigeren. Waarom zou je jezelf moeten presenteren als niet bio vrouw? Probeer geen vrouw te zijn,wees er gewoon een. En vrouwen heb je in alle kleuren, geuren en maten. Dat je geen geboren vrouw bent, maakt je nog niet minder vrouw. Dus gewoon mee doen! Tenminste, als je n damesfiets hebt he
Ik kreeg net nog via de mail een uitnodiging voor een ladyfest. Die mensen weten ook dat ik volop in dat proces bezig ben. Zegt imo genoeg over of je wel of niet een bio vrouw moet zijn om aan iets "for ladies only" mee te kunnen/mogen doen!
Ik kreeg net nog via de mail een uitnodiging voor een ladyfest. Die mensen weten ook dat ik volop in dat proces bezig ben. Zegt imo genoeg over of je wel of niet een bio vrouw moet zijn om aan iets "for ladies only" mee te kunnen/mogen doen!
-
- Eredivisie
Ik heb toevallig het tegenovergestelde meegemaakt. Ik ben dit weekend uit de kast gekomen in mijn vriendenkring, en ze hebben me meteen al laten weten dat ik niet meer welkom ben op hun jaarlijkse mannen-uitstapje naar Center Parx. Is dat nou acceptatie of niet?AM_ber_79 schreef:Ik kreeg net nog via de mail een uitnodiging voor een ladyfest. Die mensen weten ook dat ik volop in dat proces bezig ben. Zegt imo genoeg over of je wel of niet een bio vrouw moet zijn om aan iets "for ladies only" mee te kunnen/mogen doen!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Joandelynn schreef:
Irene
Hartstikke leuk voor jeIk heb toevallig het tegenovergestelde meegemaakt. Ik ben dit weekend uit de kast gekomen in mijn vriendenkring, en ze hebben me meteen al laten weten dat ik niet meer welkom ben op hun jaarlijkse mannen-uitstapje naar Center Parx. Is dat nou acceptatie of niet?
- Eredivisie
Jottem, ben blij dat er nu ondubbelzinnige duidelijkheid isjoandelynn schreef:
Ik heb toevallig het tegenovergestelde meegemaakt. Ik ben dit weekend uit de kast gekomen in mijn vriendenkring, en ze hebben me meteen al laten weten dat ik niet meer welkom ben op hun jaarlijkse mannen-uitstapje naar Center Parx. Is dat nou acceptatie of niet?
Je zou je toch bijna afvragen waarom je vroeger wel mee "mocht" ? maar bijna hoor...
Mogen ze nog wel met jou mee op stap ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Meen je dit serieus Joandelynn? Of maakten ze een grapje?joandelynn schreef:Ik heb toevallig het tegenovergestelde meegemaakt. Ik ben dit weekend uit de kast gekomen in mijn vriendenkring, en ze hebben me meteen al laten weten dat ik niet meer welkom ben op hun jaarlijkse mannen-uitstapje naar Center Parx. Is dat nou acceptatie of niet?AM_ber_79 schreef:Ik kreeg net nog via de mail een uitnodiging voor een ladyfest. Die mensen weten ook dat ik volop in dat proces bezig ben. Zegt imo genoeg over of je wel of niet een bio vrouw moet zijn om aan iets "for ladies only" mee te kunnen/mogen doen!
Maar aan de andere kant; Center Parcs? Je verliest er dus niet veel mee.
Bij mij ben je wel welkom hoor!
Hoi Saartje,Saartje schreef:Nee.Robijntje schreef:En Saartje?
Heb je al een reactie gekregen?
De vraag is ook niet in de webchat behandeld.
Heb je hun info emailadres geprobeerd info@leontienladiesride.nl
je kan ze ook bellen om het te vragen
tel. +31 (0)182 - 63 03 80
Ik zou niet weten waarom je niet mee zou mogen doen.
Of je gaat als man maar dat is wat anders.
Groetjes en veel succes
Yildiz
-
- Eredivisie