Dochter Cher wordt zoon
Moderator: Moderators
Dochter Cher wordt zoon
Chers dochter Chastity -Chaz- Bono laat weten dat ze transsekueel is. Ze laat zich binnenkort opereren om zo de man te worden die ze hoort te zijn.
http://www.telegraaf.nl/prive/4143576/_ ... html?p=9,2
http://www.telegraaf.nl/prive/4143576/_ ... html?p=9,2
-
- Eredivisie
Hmm, ik ben er nog niet uit of dit nu wel of niet goed is voor de beeldvorming van transseksualiteit.
Goed kan zijn dat mensen nu zien dat echt iedereen er mee te maken kan krijgen, slecht kan zijn dat mensen het weer als een lifestyle gaan zien omdat hollywood sterren wat dat betreft wel een bepaalde reputatie hebben.
Goed kan zijn dat mensen nu zien dat echt iedereen er mee te maken kan krijgen, slecht kan zijn dat mensen het weer als een lifestyle gaan zien omdat hollywood sterren wat dat betreft wel een bepaalde reputatie hebben.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Mee eens, laat dan mensen uit die voetlicht met dit soort zaken uit de nieuws. Maar daar gaat het om, sensatie, en niet of het goed of slecht voor anderen zou zijn, zal de nieuws makers een worst zijn.joandelynn schreef:Hmm, ik ben er nog niet uit of dit nu wel of niet goed is voor de beeldvorming van transseksualiteit.
Petra v
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Totaal mee oneens, liever de zoon van een bekende celebrity in het nieuws, dan helemaal geen nieuws over het onderwerp.Petra v schreef:Mee eens, laat dan mensen uit die voetlicht met dit soort zaken uit de nieuws. Maar daar gaat het om, sensatie, en niet of het goed of slecht voor anderen zou zijn, zal de nieuws makers een worst zijn.joandelynn schreef:Hmm, ik ben er nog niet uit of dit nu wel of niet goed is voor de beeldvorming van transseksualiteit.
Petra v
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
Ik zit er over na te denken om mn naam hier te veranderen in Slachtoffer. Simpelweg omdat je als T blijkbaar geacht wordt je Slachtoffer te moeten voelen. Slachtoffer van jongeren met petjes, allochtonen, rechts extremisten, Wilders, Celebritys die een transseksueel kind hebben, kortom, slachtoffer van alles en iedereen. Inclusief slachtoffer van jezelf. Je kan overal wel iets negatiefs achter zoeken en vinden.
Goed idee meid, ga doorAM_ber_79 schreef:Ik zit er over na te denken om mn naam hier te veranderen in Slachtoffer. Simpelweg omdat je als T blijkbaar geacht wordt je Slachtoffer te moeten voelen. Slachtoffer van jongeren met petjes, allochtonen, rechts extremisten, Wilders, Celebritys die een transseksueel kind hebben, kortom, slachtoffer van alles en iedereen. Inclusief slachtoffer van jezelf. Je kan overal wel iets negatiefs achter zoeken en vinden.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Huh is Cher ooit vader geweest dan ?
trouwens wel een heel interessante naam voor een transseksuele jongen... Zou het voorzienigheid zijn geweest?
trouwens wel een heel interessante naam voor een transseksuele jongen... Zou het voorzienigheid zijn geweest?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
zo is datRobijntje schreef:Hoe meer ellende ik moet meemaken, hoe minder ik me 'slachtoffer' voel!
Ik voel me juist steeds meer winnares, omdat ik het constant weer overleef!
-
- Eredivisie
Je kan je ook afvragen wie er nu echt het slachtoffer is, degene die net doet alsof er geen problemen zijn en het allemaal koek en ei is of degenen die beseffen dat er qua emancipatie nog veel te winnen valt.AM_ber_79 schreef:Ik zit er over na te denken om mn naam hier te veranderen in Slachtoffer. Simpelweg omdat je als T blijkbaar geacht wordt je Slachtoffer te moeten voelen. Slachtoffer van jongeren met petjes, allochtonen, rechts extremisten, Wilders, Celebritys die een transseksueel kind hebben, kortom, slachtoffer van alles en iedereen. Inclusief slachtoffer van jezelf. Je kan overal wel iets negatiefs achter zoeken en vinden.
Ik weet niet of je post ook tegen mij gericht was, maar ik zie mezelf in ieder geval niet als slachtoffer. Ik ben politiek actief en heb me altijd al druk gemaakt om onrecht in de maatschappij. Nu blijk ik zelf opeens deel uit te maken van een minderheidsgroepering en dus vind ik het ook heel normaal dat ik me druk maak om de emancipatie van transseksuelen. Maar een slachtoffer? Nee, dat ben ik zeker niet.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden