Hmmmzzz...Vreemd, als ik n paar biertjes op heb ben ik nog niet dronken. Als ik het dan word, heb ik er zelf voor gekozen. Letterlijk, want dan gaat er in mn hoofd een knop om en denk ik "whatever, die kater overleven we wel weer." Dus ja, ik kies er altijd bewust voor om dronken te worden.joandelynn schreef:Ook dat wens ik te betwijfelen.Robijntje schreef:Het dronken worden, heb je zeker wel bewust gedaan!
En ik ben ervaringsdeskundige, ik heb in mijn studietijd toch ook regelmatig met een flinke kater in bed gelegen (gelukkig heb ik geen kwade dronk ). Maar ik kan me niet herinneren ooit bewust de beslissing te hebben genomen om dronken te worden.
Mag veroordeelde man eerst vrouw worden of gaat straf voor?
Moderator: Moderators
True, maar als die drink-drang door de transsex-gevoelens komt kan je het alleen oplossen door die transsex-gevoelens op te lossen. Niet een of andere duffe therapie.Mara schreef:Als je op een middel moet vertrouwen, dan heb je je eigen geest niet gebruikt om voorgoed van een verslaving af te blijven....ergo ben je nog steeds verslaafd....
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Dat is ook waar....maar ook een bekent nederlandse genderteam handhaaft deze volgoorde....dus eerst van de verslaving af en dan de transitie....tijgertje schreef:True, maar als die drink-drang door de transsex-gevoelens komt kan je het alleen oplossen door die transsex-gevoelens op te lossen. Niet een of andere duffe therapie.
....ik zeg alleen, hoe hun er tegen aan kijken.....mij werd un bepaald gebruiksgedrag van middelen ook negatief aangerekend....tjaaaaa....en ja, ik gebruikte ook iets om mun pijn te verlichten....alleen ik deed geen strafbare feiten....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--