Zo maar in de trein ...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
joandelynn
Eredivisie

Zo maar in de trein ...

Bericht door joandelynn »

Gisteren ben ik met mijn zussen en hun partners wezen lunchen in Amsterdam. Het was heerlijk weer. Ik ben lekker als mezelf gegaan. Het was al met al een zeer geslaagde middag.

Maar goed, op de terugweg zaten er in de trein een jongen en een meisje tegenover me. Het meisje zat tegen die jongen te vertellen dat ze niet zo van westerse mannen houdt en dat ze vooral op Japanners valt. Opeens zegt ze dat er in Thailand ook hele mooie jongens zijn. "Maar dat zijn eigenlijk meisjes" zegt ze vervolgens.

Toeval? Of was ze mijn reactie aan het peilen? Ik weet het niet, maar ik vond het wel grappig. Vooral de manier waarop ze het zei "jongens, die eigenlijk meisjes zijn", terwijl de meeste mensen het precies andersom benoemen (meisjes die eigenlijk jongens zijn). Dan vind ik zoals zij het benoemde dichter bij de waarheid ligt, want blijkbaar snapt ze wel dat een transseksueel 'eigenlijk een meisje is'. Dat vond ik toch wel mooi :-)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

ZO te horen valt ze wel op Aziatisch. Ik denk niet dat ik een relatie met een Japanner of Thai aan kan. Ik val eigenlijk alleen op Noord- Europa type.

Een Japanner, dat zou groot bloed verraad zijn aan mijn Friese grootvader.
Maar ik vind ze gewoon niet aantrekkelijk.

Zelfs mijn andere (van moeders kant) grootvader die afstamd van de 12 families die gekocht zijn door de grote VOC heer Chastelijn,

Opa Bert Jonathans vervloekt Japanners en niks wat Opa Jonathans kocht kwam uit Japan.

Maar goed lieve schat, het is altijd erg onduidelijk of mensen naast je iets aan je opmerken. ZO te horen is dat meisje geen transcist of zo, zelfs een liefhebber van de Aziatische man. Bij God, allemachtig,

Wil je een ding vertellen. Ik zat vroeger op school in Den Haag op de HAVO. Dat was tijdens de real life test. Die marok bitch, wie denk je dat ik ben sukkel! Ik heb haar uitgescholden!

Zij riep luid en keek naar mij. Jah die ene leraar DIE IS EEN hhhhhhhhoOOOOOOMMMOOOOOOOOOOOOO!!!!

Het waren zware dagen. En dan thuis komen in falastien met zo n sukkel in de trein, trut je weet niet een indo die opgroeid in de goot, kent elke zwakke schakel.

Zie- rie- naal Dinamoekh! Bij het uitstappen, want zij moest ook er uit in ZOetermeer- Palestein.

(Pas op, als je dit gebruikt tegen een groep Marokkanen, dan gaan ze jou echt slaan!!!)

Dat betekent, donder op van je moeders geloof!

En ik kwam haar nog een paar keer tegen, zei nooit meer een woord!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Plaats reactie