We hebben 1998 geregistreerde gebruikers

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

je bedoeld Phytohormonen?

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Irene schreef:je bedoeld Phytohormonen?

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Irene
Die bedoel ik.
Maar ik ben nog niet "uitbevonden" :D

Ik stuur je wel een pbtje.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Lisa met een S schreef:Gebruikers die en nooit posten en nooit inloggen worden tzt verwijderd.

Lisa
Euhm. We zitten nu op 2353 profielen. Sommigen daarvan zijn dubbel. Maar wat ik me eigenlijk afvraag: wanneer is tzt? Als ik kijk onder "geplaatste berichten" "oplopend" zie ik zelfs profielen die al sinds 2002 (dat is nu dus 7 jaar) geregistreerd zijn en nooit iets gezegd hebben. En ik denk dat 963 inactieve profielen ook de snelheid niet ten goede komt..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Amber,

Zowel Lisa als Johnn zijn beide 4 weken op vakantie dus zijn momenteel niet beschikbaar voor de site.

Zelf doe ik deze weken alleen de voornaamste dingen en als ik echt problemen ondervindt dan heb ik Natalie nog om echt in te grijpen als het een software matig probleem is.

Groet

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

...en jullie zijn inmiddels ruim een jaar bezig nieuwe vrijwilligers te werven voor de verschillende werkzaamheden op de site...

...lukt het...?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Pamela- schreef: Zowel Lisa als Johnn zijn beide 4 weken op vakantie dus zijn momenteel niet beschikbaar voor de site.
We leven nu 26 september. En nog steeds geen verandering. Er staan profielen van 7 jaar oud in (dus die voor die 4 weken vakantie ook al bekend waren) die nog nooit iets gepost hebben. Van de 100 laatst aangemelde profielen (in ruim 3 maanden tijd) hebben er 12 iets gepost. Daarvan komt het grootste deel niet verder dan 4 berichten. Nemen al die profielen niet ontzettend veel ruimte in beslag?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

AM_ber_79 schreef:Nemen al die profielen niet ontzettend veel ruimte in beslag?
De totale ruimte die in 2 verschillende tabellen in beslag wordt genomen door alle gebruikersprofielen van het forum is minder dan 700KB.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Niet dat me dat iets zou zeggen hoor...maar blijkbaar is dat dus geen reden om er naar te kijken. Waardoor je t idee hebt dat er heel veel gebruikers zijn, wat dus niet zo is....

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Om de integriteit van de database te waarborgen, is het opschonen van het ledenbestand een tijdrovend proces. Zolang het geen gevolg heeft voor de performance van de site, is er geen enkel reden om veel aandacht daaraan te besteden. Een paar jaar geleden heb ik een middagje aan gezeten en het ledenbestand opgeschoond, en wanneer ik weer zin heb om een middagje eraan te gaan zitten, zal ik het weer doen. Maar een noodzaak is er niet.

Overigens is mijn insteek dat iemand die ooit een posting heeft gemaakt blijft ingeschreven, ook al zijn ze in jaren niet meer geweest, omdat anders de posting 'anoniem' wordt. En ook leden die nooit een posting hebben geplaatst, maar wel regelmatig inloggen (want dat kan ik wel zien), blijven ingeschreven. Dus ook iemand die bijvoorbeeld zich in 2004 registreerde, maar nooit een posting heeft geplaatst blijft ingeschreven als ze in de laatste half jaar hier zijn geweest.

De laatste keer dat ik het bestand had opgeschoond, hadden wij iets van 2200 geregistreerde gebruikers, en na opschoning 1600.

Lisa
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Bedankt Lisa voor jouw insteek. Dit vind ik volkomen terecht. Schrijf zelf dus wel maar kan mij prima in leven in iemand die blijft lezen maar nooit ergens op zou reageren. (Was ik vroeger ook niet zo?? :) :) :( ) Zit op een andere groep waar ik de eerste jaren ontzettend veel gereageerd heb maar de laatste 5 jaar alleen maar meelees omdat mijn interesse er nog steeds is.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

T enige deel dat je hier niet kunt lezen zonder profiel is "hallo allemaal", ofwel de voorsteltopics. Open transseksualiteit is gewoon leesbaar, voor t gesloten deel moet je ook toestemming hebben. Misschien dat een opmerking als deze ook wel wat zegt
Dina schreef:Ik verwacht van een forum met 2278 leden dat er meer geschreven zou worden. Maar dat valt tegen. Er is 1 "harde" kern, deze hebben ook 'n hoog postgehalte maar verder is 't hier erg stil :o
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 97&start=0

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Je hebt daar misschien gelijk in, maar wil je daarmee zeggen dat ik mensen moet verwijderen die niet posten, ook al als ze regelmatig inloggen in het forum?

Lisa
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Lisa met een S schreef:Je hebt daar misschien gelijk in, maar wil je daarmee zeggen dat ik mensen moet verwijderen die niet posten, ook al als ze regelmatig inloggen in het forum?
Maar mss is het toch mogelijk profilen te verwijderen, die nooit meer inloggen....zijn er zeker zat, toch... :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Mara schreef:
Lisa met een S schreef:Je hebt daar misschien gelijk in, maar wil je daarmee zeggen dat ik mensen moet verwijderen die niet posten, ook al als ze regelmatig inloggen in het forum?
Maar mss is het toch mogelijk profilen te verwijderen, die nooit meer inloggen....zijn er zeker zat, toch... :roll:

Mara
Om niet in herhaling te treden, http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 213#105213

Groetjes,
Lisa
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Aja...dankje Lisa :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie