Eerste pagina staat on line

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anakin_TS
ForumFan

Eerste pagina staat on line

Bericht door Anakin_TS »

Hallo,

Ik heb de eerste pagina van mijn nieuwe verhaal on line gezet. Het verhaal begint op de zelfde plek als het oude, de collegebanken van het Erasmus in Rotterdam.

Studeren en transseksualiteit vind ik een interessant thema, omdat veel lotgenoten in deze fase de boot missen. Net zoals Bruce Lee een Chinese held neer zette in zijn films, wil ik mijn Trans/Indische held weergeven.

Soms is het moeilijk, omdat je je afvraagd of mensen uberhaubt wel een kans hebben. Wat er ook gebeurd je moet je doelen voor ogen houden en je overal doorheen slaan.

http://ihk.deviantart.com/art/Douglas-w ... e-71935243

Achtergrond informatie:

http://ihk.deviantart.com/art/View-from ... e-66768550

http://ihk.deviantart.com/art/Hoge-Maas-1-66772286
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Dit is niet de tweede pagina. (De tekst tussen pagina 1 en deze pagina is niet klaar)

http://ihk.deviantart.com/art/Losing-yo ... n-87993759

―Centurion to Anakin
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Dit is een scene die heel goed de situatie beschrijft waar ik in verkeerde toen ik op de MTS zat. Het heeft wel 20 jaar geduurd om het te verwoorden.

http://ihk.deviantart.com/art/The-System-123272587

Ik ben opgegroeid met Bang & Olufsen produkten en nogal mee geobsedeerd. Voor mij is de catalogus een soort bijbel.
Ik relaxxxx er mee! Het geeft mij ook inspiratie.

http://ihk.deviantart.com/art/Beolab-5-123471916

Ik heb vele Lisa´s gekend, sommige waren slecht, er was 1 speciale, een soort tweede moeder. Zij is niet de vrouw die hier spreekt. Toen ik op de MTS zat, had ik niemand in mijn Faraday kooi.

Lisa was de moeder van mijn eerste vriend. Ze was een dochter kwijt geraakt en zag mij als haar verloren dochter. Zij was getrouwd met een op 2 na hoogste baas van Shell. (Dat werd verteld)

Ik leerde haar kennen toen ik al een paar jaar als Mandy leefde.

Hier volgt een turning point voor D/D, de student in het verhaal.

http://ihk.deviantart.com/art/Beolab-X-123472270

Relax, have a Sisi...

http://ihk.deviantart.com/art/Groeten-u ... -123476185

―Centurion to Anakin
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Ik heb het D/D thema in de koelkast gelegd. De pagina´s zijn van deviantart gehaald, omdat ik het duistere verleden achter mij moet laten.

Ik kan ook geen stijl ontwikkelen die in elkaar overloopt. Literair wonder zal ik ook nooit worden. Daar is het ook te persoonlijk voor.

―Centurion to Anakin
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Anakin,

Beetje filosophishe bui,

Ik denk dat wij soms op een gegeven moment voor het feit staan van bevrijd worden uit een 2 deling en voor jou o.a. nog een extra dimensie misschien staan in oost en west.

Op een gegeven moment we staan met een been in een pump en met een andere in een wat minder stevige herenschoen en moeten bepalen welke van de 2 de eerste stap gaat zetten.

De gevolgen zijn groot omdat een van de 2 uitgaat en aangepast wordt aan de eerste.

Je schreef naar aanleiding van een foto van een donkere ster naast het gebouw de Hoge Maas in Rotterdam.

"The star next to the Hoge Maas represents a black hole that is about to swallow Douglas/Donna. The white yacht represents the right course"

Een mooie omschrijving van een moment toen onderweg en op zoek naar het onbekende TS pad, het zien van licht en hoop.

Herinnert mij aan wat de Canadese dichter Leonard Cohen schreef in een van de vele prachtige muziek nummers van hem.

"There is a crack.... a crack in everything...that's how the light come in"

Hoe donker de dingen ook lijken dat scheurtje zal er altijd zijn in iedere situatie als je er open voor staat, waardoor een straaltje licht komt........ het begin van nieuwe hoop

:D

Adriana
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

LOL wat leuk dat je er iets van hebt opgestoken!

Inderdaad die jacht is een soort van nieuw pad, maar zoals ik al aangeef het is heel moeilijk om hier een stijl in vast te houden/ ontwikkelen.

Ik geef toe dat ik heel goed depri sferen kan maken, maar die sferen houden je vast en je komt er niet van los en zie dan maar de boel te matigen, zoals men van een verhaal verwacht.

Waar nu ook moeite mee heb is dat ik volgens veel hogere eisen kan leven en mijn leven stelde vroeger echt niet veel voor en dat kan ik niet meer echt onder de loep zien.

Ik heb pas later in mijn leven gezien hoe iemand gevormd kan zijn, waardoor je kunt studeren. D/D personage worstelt dermate met alles dat alle pogingen er toe te vergeefs lijken.

Dan was D/D nog niet zo depri, omdat ik zelf helemaal geen MBO, laat staan een WO heb afgerond.

Maar D/D moet minimaal wel propedeuse hebben. Waarschijnlijk is die D/D ook wel degelijk een alter ego dat voorkomt uit het heden.

Op de eerste pagina geeft Donna aan dat haar naaste netwerk uit Arabische jongelui bestaat, maar ze hoort er ook niet helemaal thuis.

Dit gebeurd in werkelijkheid ook overal. Ik heb het Erasmus bezocht met de Volvo Ocean race en toen was er werkelijk een Marokkaan die naast mij zat. Dat was echt een opluchting tussen al die kakkers.

Toen ik met mijn huidige baan een paar dagen op cursus moest, was ik ook direct close geworden met een Marokkaantje en toen we na een paar weken in Almere uit elkaar gehaald werden, heb ik ook wel hier en daar huilend naar mijn Marokkaanse beertje gezocht.

Ik bouw glasvezel kastjes. Daar komt erg veel bij kijken en het heeft even geduurd voordat ik alles goed kon afhandelen. Het was hartje winter enzo. Soms kwam de regen met bakken naar beneden.

Het was een idee van mij om te vertellen van mijn positie binnen die fictieve Arabische wereld, maar je gaat dan werkelijk door een dal en het licht is de Nederlandse jongen die Donna niet wilt of kan zien. Die tot een totaal ander millieu hoort, die net als Donna omringd is door anderen. Of ziet hij Donna wel?

Qua schrijven was ik helemaal verdwaald in allerlei scenes. Mijn fantasie is echt niet normaal. Dan denk ik, dit kan je niet maken. (Ik heb gewoon veel gezien tussen mijn 20ste en 30ste.)

Donna´s succes tot zover, was hoofdzakelijk te danken, aan een mysterieuze email, waarin stond dat een chemisch bedrijf naar de beurs zal gaan. De email was verkeerd geadresseerd.

De vrienden zijn hier met een constructie op in gesprongen. Het was geen Google bubble, maar wel goed genoeg om Taufiek´s Golf te veranderen in een A4. (Taufiek= licht)

Marokkanen blijven D/D verleiden. Neem een Marokkaan. Nederlanders willen je niet. Je bent te buitenlands. (Depressie)

Dit is dan nog allemaal heel redelijk. Ik krijg het alleen niet goed op papier, zoals ik al probeer uit te leggen.

Trouwens, als je eenmaal diep in die real life test leeft, dan leef je niet meer zo onder de jongens, misschien is dat die witte jacht.

Ik zie dat sommige links nog werken, zoals Hoge Maas en Groeten uit Wassenaar.

Daar heb ik wat links toegevoegd zoals Spangas uitzendingen gemist.

―Centurion to Anakin
Plaats reactie