De Uitagenda staat er weer compleet in voor de maanden juli en augustus.
Ditmaal ook met de juiste data
Bedenk wel dat het vakantie tijd is, dus mogelijk gaan bepaalde avonden niet door.
Wij hebben daar echter geen zicht op, dus check zelf vooraf even.
Uitagenda
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Joy,
Nijmegen... klopt de dag, tijd en adres nog wel??
(kun je mij de tekst zoals je die vermeld wilt hebben toesturen dan kan ik die zo opnemen)
Deventer zal ik uit mijn lijst halen.
Zoals Pamela al schreef, ik ben nu op vakantie en zal dit dus volgende week gaan uitvoeren als ik weer thuis ben.
Bedankt voor de melding in ieder geval.
Nijmegen... klopt de dag, tijd en adres nog wel??
(kun je mij de tekst zoals je die vermeld wilt hebben toesturen dan kan ik die zo opnemen)
Deventer zal ik uit mijn lijst halen.
Zoals Pamela al schreef, ik ben nu op vakantie en zal dit dus volgende week gaan uitvoeren als ik weer thuis ben.
Bedankt voor de melding in ieder geval.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo Joy,
De titel en tekst van Nijmegen is aangepast (bedankt voor het sturen van de tekst).
Deventer stond al niet meer in mijn lijst, dus (als het goed is) ook niet meer in de agenda vermeld.
De titel en tekst van Nijmegen is aangepast (bedankt voor het sturen van de tekst).
Deventer stond al niet meer in mijn lijst, dus (als het goed is) ook niet meer in de agenda vermeld.
Groetjes,