She's the man

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

She's the man

Bericht door Frederique_ »

5 aug: Film 'She's the man'

Vanavond zendt RTL 5 de romantische komedie 'She's the man' uit. Hierin vermomt Viola Johnson zich als haar tweelingbroer Sebastian en neemt ze zijn plaats op school in. De film brengt op komische wijze genderverwarring in beeld, hoewel de plot van de film niet onverwacht is. Het gaat om 'gewone' hetero-liefde en Viola wil uiteindelijk 'natuurlijk' geen jongen zijn. Kortom, een gezellige en ongecompliceerde film met humor.

Viola Johnson heeft zo haar redenen om zich te vermommen als haar tweelingbroer Sebastian en zijn plaats in te nemen op diens nieuwe school. Ze gaat er vanuit dat Sebastian niet meer op school komt nadat hij naar Londen vertrekt om het te maken in de muziekscène. Haar plannen worden in de war geschopt als ze verliefd wordt op haar kamergenoot Duke, die helaas alleen oog heeft voor de mooie Olivia. Maar Olivia ziet alleen Sebastian staan. De situatie wordt pas echt gecompliceerd als de ware Sebastian twee dagen eerder dan gepland terugkomt uit Londen.

Datum: 5 augustus 2009
Tijd: 20.30 - 22.30 uur
Zender: RTL 5
Kijkwijzer: vanaf 6 jaar

Bron: transman.nl
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Ik heb al een hele tijd niets meer gepost omdat ik doorgaans niets heb toe te voegen aan wat de anderen schrijven. Maar dit keer kan ik het niet laten.
Deze film heb ik al een poosje geleden gezien op een gehuurde DVD.
Vond hem wel leuk. Maar de reden, waarom het meisje de plaats van haar broer wil innemen, is omdat ze dan in het schoolvoetbalteam kan meespelen, nadat het meisjesteam is opgeheven. Als meisje wordt ze geweigerd om met de jongens mee te spelen.
Verder zal ik niets verklappen. Kan me er ook niet veel meer in detail van herinneren.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik heb deze film ook al op DVD gezien.
Geleent bij onze bieb.
Vond hem erg leuk maar hoef deze film niet nog eens te zien.

Yildiz
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Is gewoon een leuke film, maar niet echt T-gerelateerd.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie