Ik ben op zoek naar leuke / mooie pumps of laarzen
Het liefst maat 42.
Ik moet het helaas met een heel klein budget zien te redden.
Dus weet iemand waar ik ze voor weinig kan kopen of heeft iemand misschien een paar over ?
Ik ben bij voorkeur op zoek naar wit of zwart.
Klopt.
Daarnaast is er natuurlijk marktplaats.nl voor nieuwe of vrijwel nieuwe schoenen en laarzen. Als ze echt gedragen zijn kun je veel bereiken met natronzout om ze weer fris te maken.
Hallo Lisa,
nu om als man in bristol van aanverwante zaken damesschoenen te kopen is geen enkel probleem. Je bent klant en ze verkopen graag, en als je het te druk vindt zou je het beste dinsdagsmorgens of helemaal aan het eind van de dag kunnen gaan.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Bedankt voor de adviezen !
Maar ik denk dat ik het toch eerst via internet ga proberen. Ik ben nou eenmaal nog niet zo'n held.
Heb ik nog een vraag ...
Als ik normaal schoenmaat 42 heb, loopt dat dan gelijk met de maten van damesschoenen ?
Normaal wel Lisa, alleen zijn damesschoenen soms wat smaller. Maar in het algemeen blijft het hetzelfde. Het blijft toch een kwestie van passen indien mogelijk, en anders kijken of je ze terug kunt sturen als ze toch niet passen of lekker zitten.
de maten verschillen wel hoor. Kijk uit of je europese of amerikaanse maten hebt. Ik heb noirmaal maat 44 en dat is dan ook maat 10. maar de Amerikaanse maat is dan 13.
Dus wqees voorzichtig
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven