Epicare gezichtsontharing

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
GiGi
is nieuw hier
Contacteer:

Epicare gezichtsontharing

Bericht door GiGi »

Nieuw haar verwijderende Epistick Stick!

Het verwijdert het haar 100% vanuit het haarwortel. Dit middel werd jaren door egyptenaren gebruikt. Het is nieuw schoner en gemakkelijk om te gebruiken. Simpel om te gebruiken. Je hoeft alleen de handvatten tegen je gezicht en dan de tegenovergestelde richting van je gezicht draaienen en daarmee grijp je in één vlugge beweging flink haren vanuit de wortel.

voordat ik laserbehandeling deed gebruikte ik dit altijd. het haalt supersnel meerdere haren in 1 keer eruit. beter dan uren lang met een pincet 1 voor 1 haren eruitlopen trekken. Een vriendin van me verkoopt deze voor €10. En ja het is ook gezicht voor dikker baard groei. En wat nog beter is het pakt de dikkere haren beter en sneller. Je kan ze normaal niet in winkels vinden. Wel zag ik ze op drogistplein en daar waren ze €17. Als iemand intresse heeft pb. me maar. :D http://www.strangenewproducts.com/uploa ... eading.jpg
Protect the skin you'RE in.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Klinkt pijnlijk, maar ja, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden :-)

Irene
Kleine stapjes
GiGi
is nieuw hier
Contacteer:

Bericht door GiGi »

Eerlijk gezegd doet het wel beetje pijn maar geloof me minder pijnlijker dan met pincet en het gaat ook veel sneller. Maar de haren boven baardgroei bijv. wangen neus voorhoofd ofzo voel je helemaal niks van.

xx
Protect the skin you'RE in.
Plaats reactie