Waar is Harry/Harriëtte Wierinsga begraven?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Weet iemand op dit forum waar Harry/Harriëtte Wierinsga begraven ligt?
Ik zou het graf graag eens bezoeken.

Zhij woonde in Voorburg en werkte in Den Haag.
Ik woon op de grens van Voorburg en Den Haag, en denk daarom dat haar graf voor mij makkelijk bereikbaar is.

Mocht iemand haar persoonlijk (goed) hebben gekend, en haar graf ook nog eens willen bezoeken, zou ik ook graag samen gaan.

liefs
Robijntje
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Ik ben er inmiddels achter gekomen (via internet) dat ze niet is begraven, maar gecremeerd.

Helaas is er dus geen bestaand graf van Harriëtte om te bezoeken...
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

wie is/was Harry/Harriëtte Wierinsga?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

AM_ber_79 schreef:wie is/was Harry/Harriëtte Wierinsga?
Wat?

Wie was/is Harry/Harriètte Wiersinga...

En transgender, die rustig door de straten van Den Haag liep, en vervolgens zonder enige aanleiding (behalve dan haar afwijkende uiterlijk) werd doodgeslagen door een idioot.

Google haar naam maar eens....
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Robijntje schreef: Google haar naam maar eens....
dan zou het fijn zijn als je iemands naam ook eens goed zou spellen...

als ik google op Harry/Harriëtte Wierinsga kom ik op:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Har ... eken&meta=
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

AM_ber_79 schreef:
Robijntje schreef: Google haar naam maar eens....
dan zou het fijn zijn als je iemands naam ook eens goed zou spellen...

als ik google op Harry/Harriëtte Wierinsga kom ik op:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Har ... eken&meta=
Goed spellen?

Wat dacht je van goed lezen!

ik schreef toch duidelijk WIERSINGA
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Robijntje schreef: Goed spellen?

Wat dacht je van goed lezen!

ik schreef toch duidelijk WIERSINGA
Euhm.... het lijkt mij dat je het nu echt tegen je zelf hebt.

Kop van het topic:

Robijntje schreef:Weet iemand op dit forum waar Harry/Harriëtte Wierinsga begraven ligt?=
jij hebt t DUIDELIJK over Wiersinga? Volgens mij heb je het tot twee keer toe over Wierinsga!

Oh ja, iets minder agressief reageren zou de sfeer hier ook ten goede komen.

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Oh ja: Google is mijn grote vriend, net als wikipedia. Dus die had ik al lang gebruikt. Als je tot twee keer toe een verkeerde naam gebruikt, dan kom je er ook niet achter blijkbaar.

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Degene die hier iedere keer weer zout op een slak legt ben je toch echt zelf Amber en DAT komt de sfeer hier niet ten goede. Een keer iets verkeerd intypen kan gebeuren, en ze heeft het zelf ook diverse keren wel goed geschreven. Maar goed dat er iemand als jou is om te zorgen dat er steeds minder mensen hier komen.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Pardon? Dus nu ligt plots weer aan mij? Robijntje stelt de vraag of iemand weet waar Harry/Harriëtte Wierinsga begraven ligt. Ik ken deze Harry/Harriëtte niet en google deze naam (pas later blijkt dat de achternaam verkeerd gespeld werd). Hier komen geen nuttige resultaten uit. Als ik dan vervolgens vraag wie dit is/was (omdat ik het verhaal niet kende en tevens niks aan google had) krijg ik een bak stront over me heen. Zolang dat de manier is waarop wezens hier redeneren, zullen er hier minder mensen komen. Niet omdat ik hier af en toe nog eens langs kom.

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Om de vraag dan maar te beantwoorden en de thread uit de flames te trekken: je kunt een interview met hem/haar lezen in het (uitstekende!) boek van Tim de Jong: Man of Vrouw, Min of Meer.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

beetje vreemd dat hier de indruk wordt gewekt dat het een schande zou zijn dat je als TS niet weet wie zij was...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Wat ik me eigenlijk afvraag, wat zou er met de dader gebeurd zijn, weet iemand daar iets van?

groetjes
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Ook dat kan je googlen met de goede spelling :lol:
www.moordzaken.com schreef:De rechtbank in Den Haag heeft de 27-jarige Giovanni M. vrijgesproken van doodslag op een travestiet, maar toch moet hij voor 258 dagen de cel in. Bovendien werd hij tot dwangverpleging veroordeeld. De dader werd aanvankelijk van doodslag beschuldigd, maar een sterke bewijslast ontbrak. Tijdens het onderzoek stuitte de onderzoeksrechter wel op een aantal onopgeloste geweldsdelicten en bedreigingen die aan M. gelinkt konden worden.

Gerechtspsychiaters omschrijven M. als een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen. Zijn ellenlange strafblad speelde ook mee bij de totstandkoming van het opmerkelijke vonnis.

Het Openbaar Ministerie betwijfelt of de doodslag op travestiet Harry ‘Henriettte’ Wiersinga ooit nog wordt opgelost.
Een beetje tegenstrijdig bericht is het wel: onvoldoende bewijs, maar toch dwangverpleging. Ik kan mij voorstellen dat er wel bewijs was voor mishandeling, maar niet voor doodslag.
Maar dan zou de misdaad wel zijn opgelost, ook al was het dan geen doodslag.
A candle loses nothing by lighting another candle.
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Dorothy schreef: Een beetje tegenstrijdig bericht is het wel: onvoldoende bewijs, maar toch dwangverpleging.
Die dwangverpleging is voor de andere delicten waarvoor ze tijdens het onderzoek wel bewijslast konden vinden. Die doodslag is dus onbestraft gebleven.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Plaats reactie