Dat is ook de belangrijkste reden waarom een kloof tussen mij en mijn verleden niet wenselijk is. Ik deel mijn leven met hen. Mijn verleden is in die zin ook niet alleen van mezelf. Dingen als foto's verbranden waar ik als man op sta zijn daardoor misschien wel denkbaar, maar nooit uitvoerbaar.Anna. schreef: Ik kan dat niet, want dan zou ik bv ook moeten ontkennen dat ik 3 kinderen heb.
Is Semenya een vrouw?
Moderator: Moderators
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Ja dat is heel erg. Dat is ook de keerzijde van Ts zijn. Je bent gewend geweest iets niet te hebben, als je het dan uiteindelijk proeft, besef je pas wat je mist en gemist hebt als je geluk hebt.Janiek_ schreef: Dingen als "jongen/meisje" of "meisje/meisje" blijven voor mij (en ik denk wel heel veel transen) toch soweiso iets voor de droomwereld: iemand van 35 of 53 is geen meisje meer. Ook een hard gelag, te beseffen dat je van alles gemist hebt, wat je nooit meer in zult kunnen halen.
Ik ben al over de 30 maar sta mezelf helemaal toe een -meisje- fase te hebben, compleet met onverantwoordelijk gedrag en alles... Gaat ook bijna vanzelf, want ik merk wel dat ik toch wel erg aan het puberen ben af en toe.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Dat kan ik me voorstellen en hoewel ik geen kinderen heb, verbrand ik de foto's toch niet, want ook m'n familie staat er op. En ergens denk ik soms wel eens dat het op bepaalde momenten emotioneel nog nuttig kan zijn, het bekijken van de oude foto's.Janiek_ schreef:Dingen als foto's verbranden waar ik als man op sta zijn daardoor misschien wel denkbaar, maar nooit uitvoerbaar.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
Zou je zomaar kunnen doen, maar wat is de meerwaarde? Waarom blijven ontkennen wie je bent? Ik heb al mn foto's nog, heb er ook geen moeite mee om ze open en bloot in mn huis te laten staan. Dit ben ik...en die foto's laten zien wie ik was...Janiek_ schreef: Dingen als foto's verbranden waar ik als man op sta zijn daardoor misschien wel denkbaar, maar nooit uitvoerbaar.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Of t n meisje-fase is weet ik niet, maar t afgelopen jaar ben ik ook aardig aan los gaan. Niet zozeer omdat ik n leven als meisje heb in te halen, maar meer omdat ik zowiezo n leven in te halen heb.Snoopy schreef: Ik ben al over de 30 maar sta mezelf helemaal toe een -meisje- fase te hebben, compleet met onverantwoordelijk gedrag en alles... Gaat ook bijna vanzelf, want ik merk wel dat ik toch wel erg aan het puberen ben af en toe.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
jaaaa dat begint bij mij ook te komen. Lijkt wel erg op puberen toch?AM_ber_79 schreef:Of t n meisje-fase is weet ik niet, maar t afgelopen jaar ben ik ook aardig aan los gaan. Niet zozeer omdat ik n leven als meisje heb in te halen, maar meer omdat ik zowiezo n leven in te halen heb.Snoopy schreef: Ik ben al over de 30 maar sta mezelf helemaal toe een -meisje- fase te hebben, compleet met onverantwoordelijk gedrag en alles... Gaat ook bijna vanzelf, want ik merk wel dat ik toch wel erg aan het puberen ben af en toe.
xxx
Wat is puberen? Ik werk doordeweeks meer dan genoeg (zit gemiddeld op 55-60 uur), maar ga rustig op vrijdag 24uur door. zaterdag op zondag ga ik vaak door tot in de ochtend. Ik heb in mn puberteit/jeugd geleefd onder t juk van religie en nu ik daar onderuit ben, is t hek van de dam... maar of dit echt puberen is?
-
- Forumdiva
Je hebt losgaan en losgaan. Ik heb in mijn jeugd geen echte puberteit gehad. Er veranderde allerlei zaken, maar eigenlijk wilde ik dat niet. Maar ik dacht geen keuze te hebben toen, slikken of stikken. Toen ik met hormonen begon heb ik voor mijn gevoel wel een echte puberteit gehad. Maar in zo'n periode is iedereen anders. De behoefte om 'echt los' te gaan heb ik nooit gehad, maar dat zit ook niet in mijn persoonlijkheid. En uiteindelijk bepaalt iedereen gelukkig zelf hoe je wilt leven.