De illusie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Snoopy schreef:Allemaal heel hip en geweldig als zelfverkozen kunstwerk door het leven te gaan en de reactie's en open monden op straat lollig te vinden, alleen is het -extreem - bekrompen van jou dat jij je niet eens kunt voorstellen dat er ook transen zijn die zich 100% vrouw en op hun gemak voelen in een vrouwen lichaam en een vrouwen rol... zonder hip inhoudsloos gendergezweef of doorgedraaid feminisme en zelfverkozen lifestyle's leuk voor een concert of kunstgallerie... maar vrouwen die gewoon vrouw willen zijn, binnen een relatie, op het werk en in de maatschappij.
Ik had gister een lifter uit Estonia/Estland meegenomen in mijn truck....hahaha, zei die, ik ben die eerste vrouw, die hij achter het stuur van een truck is tegen gekomen.....ik zei zo, nou, ik ben dan misschien ook geen normale vrouw....zei hij zo, nou hoezo dan, alle truckers zijn toch ergens geen normale mensen....

....vond het een goeie antwoord....verder werdt over trans of zo echt niet gepraat....dat kwam gewoon niet ter sprake....

...ik kan me ook nie indenken in iemand, die dan wel als *zelfverkozen kunstwerk*(dit vind ik trouwens een goeie) in de maatschappij leeft, het zij, hij hoort bij een subcultuur der genderbenders....ik zie Frederique al debatteren met zo een lifter en ik zie al snel een lifter die moe daarvan wordt :lol:

Nee joh....ik ben blij enkel als vrouw te worden waargenomen....mijn levensinvulling bestaat niet in te moeten bewijzen, dat er meer tussen man en vrouw is....zeker presenteer ik geen stereotype vrouw, maar ik presenteer wel een vrouw en dat feedback doet goed....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:Nee joh....ik ben blij enkel als vrouw te worden waargenomen....mijn levensinvulling bestaat niet in te moeten bewijzen, dat er meer tussen man en vrouw is....zeker presenteer ik geen stereotype vrouw, maar ik presenteer wel een vrouw en dat feedback doet goed....
Mooi gezegd :D ! Zo doe ik dat ook en het bevalt goed.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik zou geen stereotype vrouw willen zijn, ben blij dat ik vrouw ben, en dat is in dit opzicht meer dan genoeg. En meneer is alleen soms door de telefoon, anders echt niet (op een zeer enkele hufter na max. 1x p/jr)
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

maar dien je nu als transseksueel te ontkennen dat er meer dan 2 geslachten zijn? Omdat je anders jezelf ook ontkent?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Ik persoonlijk zal nooit ontkennen dat er meer dan 2 geslachten zijn. Maar aangezien mensen in het algemeen graag in hokjes denken denk ik dan aan man, vrouw, transgender en geslachtsloos, dus 4 hokjes. En ja elke man heeft een vrouwelijke kant en elke vrouw een manlijke kant en transgenders zie ik dan als mensen die zich het beste thuis voelen tussen man en vrouw. Wat ik raar vind is dat bijna altijd geslachtsloos vergeten wordt, die mensen zijn er ook, ook al hoor je daar helemaal weinig van.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Mensen die zich nergens in thuis voelen? Sja, vraag is hoe je dat wil doen, aangezien echt alles in dit leven of mannelijk of vrouwelijk is.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:Mensen die zich nergens in thuis voelen? Sja, vraag is hoe je dat wil doen, aangezien echt alles in dit leven of mannelijk of vrouwelijk is.
Some of my best friends are that way. Ik begrijp van het dat het erg moeilijk is en voor veel gevoelens van vervreemdig zorgt, net als bij andere mensen met een gender issue.

En je andere vraag: nee, je hoeft als trans toch niet te ontkennen da ter mensen zijn die zich niet in die gendertweedeling kunnen thuisvoelen? Als je voor jezelf maar weet wat bij jou het geval is.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

AM_ber_79 schreef:Mensen die zich nergens in thuis voelen? Sja, vraag is hoe je dat wil doen, aangezien echt alles in dit leven of mannelijk of vrouwelijk is.
Als je kijkt naar het seksuele vlak kun je het vergelijken met iemand die aseksueel is. Maar in dit geval betreft het op genderidentiteit, geen man of vrouw of iets daar tussen in, geen genderidentiteit. Snappen, ja, sorry, snap mezelf amper 8) .
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Sja, zelf hou ik van zoenen en zo, maar de echte sex of wat er op lijkt is niet mijn kopje thee. Maakt me dat asexueel? Of half asexueel?

geen man en geen vrouw voelen, maar mens. Waarmee je dus eigenlijk boven de tweeslachtigheid staat. Klinkt wel goed!

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:Sja, zelf hou ik van zoenen en zo, maar de echte sex of wat er op lijkt is niet mijn kopje thee. Maakt me dat asexueel? Of half asexueel?

geen man en geen vrouw voelen, maar mens. Waarmee je dus eigenlijk boven de tweeslachtigheid staat. Klinkt wel goed!
Anders is ook oké.
Plaats reactie