Ik had gister een lifter uit Estonia/Estland meegenomen in mijn truck....hahaha, zei die, ik ben die eerste vrouw, die hij achter het stuur van een truck is tegen gekomen.....ik zei zo, nou, ik ben dan misschien ook geen normale vrouw....zei hij zo, nou hoezo dan, alle truckers zijn toch ergens geen normale mensen....Snoopy schreef:Allemaal heel hip en geweldig als zelfverkozen kunstwerk door het leven te gaan en de reactie's en open monden op straat lollig te vinden, alleen is het -extreem - bekrompen van jou dat jij je niet eens kunt voorstellen dat er ook transen zijn die zich 100% vrouw en op hun gemak voelen in een vrouwen lichaam en een vrouwen rol... zonder hip inhoudsloos gendergezweef of doorgedraaid feminisme en zelfverkozen lifestyle's leuk voor een concert of kunstgallerie... maar vrouwen die gewoon vrouw willen zijn, binnen een relatie, op het werk en in de maatschappij.
....vond het een goeie antwoord....verder werdt over trans of zo echt niet gepraat....dat kwam gewoon niet ter sprake....
...ik kan me ook nie indenken in iemand, die dan wel als *zelfverkozen kunstwerk*(dit vind ik trouwens een goeie) in de maatschappij leeft, het zij, hij hoort bij een subcultuur der genderbenders....ik zie Frederique al debatteren met zo een lifter en ik zie al snel een lifter die moe daarvan wordt
Nee joh....ik ben blij enkel als vrouw te worden waargenomen....mijn levensinvulling bestaat niet in te moeten bewijzen, dat er meer tussen man en vrouw is....zeker presenteer ik geen stereotype vrouw, maar ik presenteer wel een vrouw en dat feedback doet goed....
Mara