Jongste transseksueel ooit (16) wordt popster
Moderator: Moderators
Jongste transseksueel ooit (16) wordt popster
De waarschijnlijk jongste persoon ter wereld die een geslachtsoperatie onderging staat op het punt om door te breken als popster. Het gaat om het Duitse meisje Kim Petras dat voorheen Tim heette, maar op twaalfjarige leeftijd een hormonenbehandeling startte om in een meisje te veranderen. Dat schrijft The Sun.
Ondertussen is Kim 16 jaar oud en is ze klaar om de hitlijsten te bestormen met haar debuutplaat. Verwacht wordt dat ze de nieuwe culthit zal worden op MySpace en YouTube.
Gevraagd achter de reden voor haar muziekcarrière, antwoordt ze: "Muziek is de beste manier om mezelf uit te drukken en om om te gaan met mijn verleden. Anderzijds hoop ik dat de mensen binnenkort meer over mij als zangeres zullen praten, dan over mijn geslachtsverandering."
Verkeerde lichaam
Ze kreeg haar geslachtsverandering omdat de dokters vast stelden dat haar gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn, erg groot was.
In de eerste fase van de geslachtsverandering werd de ontwikkeling van de mannelijke puberteit afgeremd via enkele hormoneninjecties. Vervolgens kreeg Tim/Kim vrouwelijke hormonen toegebracht om de borstvorming te stimuleren.
Bron: http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/jo ... pster.aspx
Wiki over Kim Petras: http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Petras
Haar myspace pagina: http://www.myspace.com/kimilinlein
Iemand heeft heel erg veel geluk gehad...
Ondertussen is Kim 16 jaar oud en is ze klaar om de hitlijsten te bestormen met haar debuutplaat. Verwacht wordt dat ze de nieuwe culthit zal worden op MySpace en YouTube.
Gevraagd achter de reden voor haar muziekcarrière, antwoordt ze: "Muziek is de beste manier om mezelf uit te drukken en om om te gaan met mijn verleden. Anderzijds hoop ik dat de mensen binnenkort meer over mij als zangeres zullen praten, dan over mijn geslachtsverandering."
Verkeerde lichaam
Ze kreeg haar geslachtsverandering omdat de dokters vast stelden dat haar gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn, erg groot was.
In de eerste fase van de geslachtsverandering werd de ontwikkeling van de mannelijke puberteit afgeremd via enkele hormoneninjecties. Vervolgens kreeg Tim/Kim vrouwelijke hormonen toegebracht om de borstvorming te stimuleren.
Bron: http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/jo ... pster.aspx
Wiki over Kim Petras: http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Petras
Haar myspace pagina: http://www.myspace.com/kimilinlein
Iemand heeft heel erg veel geluk gehad...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Nou geluk? Niet om in een verkeerde lichaam te zitten. Wel dat ze al zo jong de nodige behandelingen kreeg zodat ze niet eerst een leven in de verkeerde lichaam moest ondergaan eer de transitie in te gaan. Hoe eerder, hoe beter de resultaat. Lijkt mij.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
-
- Forumdiva
Je mag best van geluk spreken als je ouders je zo hard steunen dat ze zelfs vechten voor n eerdere hormoonbehandeling en SRS. Of hebben we dat allemaal gehad?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
Ze ziet er heel mooi uit,alleen moet iemand die dit proces in gaat er niet vanuit gaan als je er mooi uitziet,het helemaal perfect is.
Bij biovr heb ik dit onderwerp regelmatig aangehaald, met de vraag, voor wie doe je het mooi zijn/maken eigenlijk, veel zeggen dan voor de buitenwereld, ik ben het hier absoluut niet mee eens, je doet iets voor jezelf en wat een ander er van vind is hun probleem,niet de jouwe.
leuke discussies komen hieruit voort.
Bij biovr heb ik dit onderwerp regelmatig aangehaald, met de vraag, voor wie doe je het mooi zijn/maken eigenlijk, veel zeggen dan voor de buitenwereld, ik ben het hier absoluut niet mee eens, je doet iets voor jezelf en wat een ander er van vind is hun probleem,niet de jouwe.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Antoinette schreef:
"Ik hoef niet meer zo nodig ik ben al getrouwd"
"Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is iets gemakkelijks aantrekken"
Irene
Het is me opgevallen dat hier toch heel verschillend mee omgegaan wordt door vrouwen. Het ligt voor de hand dat je het voor jezelf doet, en dat geld voor mijzelf zeker, maar ik hoor ook vaak reacties die heel andere kanten op lijken te wijzen, een paar kreten ter illustratie:voor wie doe je het mooi zijn/maken eigenlijk, veel zeggen dan voor de buitenwereld, ik ben het hier absoluut niet mee eens, je doet iets voor jezelf en wat een ander er van vind is hun probleem,niet de jouwe.
"Ik hoef niet meer zo nodig ik ben al getrouwd"
"Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is iets gemakkelijks aantrekken"
Irene
Kleine stapjes
Ja helemaal mee eens, doe ik ook. Ik doe het dus ook voor een ander in de hoop dat een ander mij als vrouw ziet...Irene schreef: "Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is iets gemakkelijks aantrekken"
Irene
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Het is beter om gewoon vrouw te zijn in plaats proberen er een te zijn. Vrouw zijn zit niet specifiek in kleding (n broek maakt je niks minder vrouwelijk) of make-up (te veel make up verraadt je alleen maar), maar in wie je bent en je uitstraling.
ja ik kan zonder make up en vrouwelijke kleding ook zo mezelf zijn en vrouw uitstralen, maar niemand die dat begrijpt hoorAM_ber_79 schreef:Het is beter om gewoon vrouw te zijn in plaats proberen er een te zijn. Vrouw zijn zit niet specifiek in kleding (n broek maakt je niks minder vrouwelijk) of make-up (te veel make up verraadt je alleen maar), maar in wie je bent en je uitstraling.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
En jij zelf zo te lezen nog t minste. Jammer, maar wees gerust, ook jij komt er wel!Snoopy schreef:ja ik kan zonder make up en vrouwelijke kleding ook zo mezelf zijn en vrouw uitstralen, maar niemand die dat begrijpt hoor
Wie weet, ik kan niet in je hoofd kijken. Wat mij aan jou opvalt is dat alles draait om t zo goed mogelijk vrouw zijn en ook zo te willen overkomen. Maar ik krijg daarbij t gevoel dat je jezelf daarmee ook n btje uit t oog verliest. Snap je?
Nou was dat maar zo. hihi Want ik kom helemaal niet altijd als vrouw over, ik word heel vaak gezien als TS (en wie weet wel wat ergers). Dat zou ik graag uit het oog verliezen maar daar ben ik helaas wat te nuchter voor. Maar je moet niet denken dat ik mezelf loop aan te passen aan wat mn omgeving verwacht want zo is het niet. Ik vind het wel heel rot dat ik niet gewoon een normale trui en broek aan kan doen en dat ik dan eenduidig vrouw blijf, ik moet daar meer moeite voor doen. Maar dat doe ik niet om me aan te passen maar om mezelf te kunnen zijn...AM_ber_79 schreef:Wie weet, ik kan niet in je hoofd kijken. Wat mij aan jou opvalt is dat alles draait om t zo goed mogelijk vrouw zijn en ook zo te willen overkomen. Maar ik krijg daarbij t gevoel dat je jezelf daarmee ook n btje uit t oog verliest. Snap je?
TVTS-zijn enz, betekent nl voor mij niets, ik voel er helemaal niets bij in het gunstigste geval en in het slechtste geval walging tov mezelf.
Dus ja hoe verlies ik mezelf uit het oog, wanneer ik probeer mezelf te zijn, of wanneer ik toesta dat anderen iets van me kunnen maken wat ik niet ben.
Voor mij het laatste dus.