Hoi Frederique,Frederique_ schreef:Nee, voor de lol doe je geen epilatie, hormonen en lichamelijke ingrepen.Snoopy schreef:Ja gaat toch niet voor je lol epilatie aan en hormonen en lichamelijke ingrepen, dat doe je toch juist om "simpelweg vrouw" te kunnen zijn????AM_ber_79 schreef:Zolang je zo hard mogelijk probeert vrouw te zijn i.p.v. er simpelweg een te zijn, dan is je situatie pas hopeloos.
Soms denk ik wel eens ligt het nou aan mij of is de rest gek
Die doe je, omdat je het gevoel hebt dat je -met- die ingrepen/-na- die ingrepen meer-jezelf bent dan daarzonder.
Je hoeft niet alles in man/vrouw-hokjes te kunnen stoppen om toch normaal te zijn.
En nee, jij bent niet gek, de rest van de wereld is gek. Iemand zei dit ooit tegen mij en het heeft me jaren overeind gehouden om vooral te blijven doen wat mijzelf het beste leek, wat een ander daar dan ook van vindt.
Groetjes,
Frederique
Ik ben het helemaal met je eens dit keer!
Hoewel objectief gezien kun je je afvragen wie is er nu gek... die paar duizend die in transitie gaan, of die 17 000 000 anderen
Hebben die 17 000 000 een conflict in zichzelf of die paar duizend mensen. Want het is nogal wat om zoiets te doen. Een teken van gekte is wanneer de gek zelf denkt dat ie niet gek is, maar dat anderen gek zijn
groetjes