DragqueenOlympics
Moderator: Moderators
DragqueenOlympics
Haai!
http://www.parool.nl/parool/nl/12/CULTU ... veau.dhtml
In dit artikel over de afgelopen DQO wordt gesproken over de enige 'echte' vrouw Tiger Lilly maar dat is toch een pre-op trans?? Niet dat een pre-op trans geen echte vrouw is maar had verwacht dat ze het er wel bij zouden zetten omdat ze de t-community zou representeren.
Weet iemand er iets meer van??
XX
http://www.parool.nl/parool/nl/12/CULTU ... veau.dhtml
In dit artikel over de afgelopen DQO wordt gesproken over de enige 'echte' vrouw Tiger Lilly maar dat is toch een pre-op trans?? Niet dat een pre-op trans geen echte vrouw is maar had verwacht dat ze het er wel bij zouden zetten omdat ze de t-community zou representeren.
Weet iemand er iets meer van??
XX
-
- Eredivisie
Re: DragqueenOlympics
Ik vind het wel mooi dat ze 't er niet bij zetten, voor echte vrouw uitgemaakt worden is toch het mooiste compliment dat je als trans kunt krijgen?Jaimee schreef:In dit artikel over de afgelopen DQO wordt gesproken over de enige 'echte' vrouw Tiger Lilly maar dat is toch een pre-op trans?? Niet dat een pre-op trans geen echte vrouw is maar had verwacht dat ze het er wel bij zouden zetten omdat ze de t-community zou representeren.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
hihihihihi!Jaimee schreef:'Tiger Lily' is dus Ségolène... Zij was diegene die geïnterviewd werd door Manuël Venderbost ....
Wel grappig dat hij Kelly en Dana doorgeschoten travestieten durft te noemen terwijl zij mee doet aan de dragqueenolympics...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Sja, is Kelly ook niet degene die graag nog mee doet met travestieshows en verkiezingen? En of dat minder erg is dan de dragqueen olympics...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Of transvrouwen die meedoen aan drag king verkiezingen....?
Overigens zag "Tiger Lily" er allesbehalve als een drag queen uit. Ik dacht dat het een soort stunt was van een vrouw die wilde laten zien dat de drag queens heel openminded zijn. Er hebben ook wel vrouwen meegedaan, die dan weer wel zorgden dat ze er als een goeie drag queen uitzagen. En genderqueers, die ook wel wisten hoe je zoiets doet.
Overigens zag "Tiger Lily" er allesbehalve als een drag queen uit. Ik dacht dat het een soort stunt was van een vrouw die wilde laten zien dat de drag queens heel openminded zijn. Er hebben ook wel vrouwen meegedaan, die dan weer wel zorgden dat ze er als een goeie drag queen uitzagen. En genderqueers, die ook wel wisten hoe je zoiets doet.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Wat is een genderqueer? Of is dat t volgende hokje waar we mensen in kunnen plaatsen?Janiek_ schreef:En genderqueers
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Forumdiva
Dus jij past je kleding tegenwoordig ook midden in de zaak omdat je niet geloofd in pashokjes? wanneer gaan we winkelen?
Ja dat Kelly mee heeft gedaan aan de Miss travestie verkiezing is haar manier geweest om met haar genderdysforie om te gaan.
Persoonlijk heb ik nooit de behoefte gehad om me als vrouw te verkleden voordat ik eerst wat basiszaken in orde had. (Gezicht gelasered, testikels er af en facial feminizing surgeries...)
Ik was daar gewoon te onzeker en gevoelig voor. Ik zou niet tegen die reacties gekund hebben van mensen...
Die gezichtsoperaties waren 2 jaar geleden en ben toen meteen fulltime als vrouw gaan leven. Ben nu klaar met alle verdere geslachtsaanpassende operaties en ook het wettelijke gedeelte is rond. (In mijn paspoort staat V/F.)
Nou ja, dat was mijn manier.
Ségolène had het voordeel dat ze er als 'man' al enorm vrouwelijk uitzag en nu ze met die hormonen is gestart al helemaal. Wat een vrouwelijk lichaam en gezicht heeft die meid gekregen zeg. Ook die benen!! Helemaal zacht en rond... (Heb ik gezien op de DQO..) Daar heeft zij geen FFS voor nodig gehad of wat dan ook.
Persoonlijk heb ik nooit de behoefte gehad om me als vrouw te verkleden voordat ik eerst wat basiszaken in orde had. (Gezicht gelasered, testikels er af en facial feminizing surgeries...)
Ik was daar gewoon te onzeker en gevoelig voor. Ik zou niet tegen die reacties gekund hebben van mensen...
Die gezichtsoperaties waren 2 jaar geleden en ben toen meteen fulltime als vrouw gaan leven. Ben nu klaar met alle verdere geslachtsaanpassende operaties en ook het wettelijke gedeelte is rond. (In mijn paspoort staat V/F.)
Nou ja, dat was mijn manier.
Ségolène had het voordeel dat ze er als 'man' al enorm vrouwelijk uitzag en nu ze met die hormonen is gestart al helemaal. Wat een vrouwelijk lichaam en gezicht heeft die meid gekregen zeg. Ook die benen!! Helemaal zacht en rond... (Heb ik gezien op de DQO..) Daar heeft zij geen FFS voor nodig gehad of wat dan ook.
-
- Forumdiva
Ik weet 100% zeker dat Kelly niet de enige ts is die indertijd meedeed aan de miss travestieverkiezing op tv. Of er ook meer zijn die het proces aangedurfd hebben dat weet ik niet. Ik zag het bij Kelly al toen ze aan de show meedeed, en later heb ik dus ook gelijk gekregen. Maar zij was echt de enige bij wie ik ts herkende. Vraag me niet wat dat is waardoor je het ziet, want daar heb ik geen flauw idee van. Ik weet alleen dat ik het wel vaker heb gehad, en achteraf door anderen in gelijk ben gesteld dat betreffende persoon transseksueel was.Jaimee schreef:Ja dat Kelly mee heeft gedaan aan de Miss travestie verkiezing is haar manier geweest om met haar genderdysforie om te gaan.
En Kelly was toen toch ook nog niet onder behandeling van het genderteam ? Dus moet zoiets je dan blijven achtervolgen ?