Jouw grootste passie

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

boeiende aan king crimson is iig dat men verschuiving van stijl nooit heeft geschuwd, en er bandleden zijn gekomen en weer vertrokken en weer gekomen etcetcetc

king crimson is eigenlijk robert fripp, die nu en dan (gemiddeld om de 5 jaar)de band weer bij elkaar formuleerd om weer eens wat zeer boeiends op plaat te zetten

daartussendoor maakt hij solo de meest uiteenlopende muziek

waar te beginnen, geen id, er zitten zoveel stijlen in de carriere dat je op basis van 1 2 of 3 platen niet kan zeggen of het je bevalt

enige luisterbeurten alvorens je oordeelt is ook noodzaak

anders ff joeptoepe, staat genoeg op

succes



:wink:
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Nogmaals dank. Probleem van joepie tjoepie voor mij is dat mijn pc op zijn laatste beentjes loopt. Toetsenbord is al 6 keer vervangen en heb nu ook een ander beeldscherm. En daar zit geen geluid op. En dat is wel essentieel voor muziek. Maar gelukkig kan ik op een rustige dag altijd even bij Plato luisteren!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Eigenlijk gaat er geen dag voorbij of ik luister naar muziek. Samen met een goede vriend van mij ontdekken we steeds weer nieuwe en leuke muziek. Televisie kijken doe ik nauwelijks maar ik vind het wel leuk om zo nu en dan naar de bioscoop te gaan. Tot slot ben ik veel met de weerkunde bezig en dan niet met het maken van een weersverwachting maar op een leuke en speelse manier tekst en uitleg geven hoe bepaalde meteorologische processen in z'n werk gaan. Een onbekende ben ik inmiddels niet meer bij de Nederlandse weerbureaux. 8) Ik ben redactielid van een (Nederlandstalig) tijdschrift en ik schrijf maandelijks een artikel voor dit tijdschrift (oplage ca. 1000 ex.)
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Bericht door antoinette41 »

Ik heb veel passie's.
Waar ik het bekendst van ben is op de nzb sites.beetje dingen in elkaar fabriceren,avi,dvd's en soms complete vertalingen van een film vanuit een
andere taal naar het Nederlands toe.
De 2e allerlei soorten muziek beluisteren eventueel bewerken,voornamelijk
disco,dance en trance,ik ben denk ook wel het oudste lid van partyflock denk ik.
Waar ik ook redelijk wat tijd in stop,is de wereld rondreizen, al dan niet met een zakelijk karakter,dit laatste komt het meest voor.
Het weer net als iemand hiervoor vertelde is ook lange tijd, een hobby geweest,soms vragen mensen me wat voor weer het wordt,de komende week.
Door de ervaring hiermee zit ik er niet vaak naast, en je maakt er weer
iemand blij mee.
Een tijd lang heb ik ook vogelspinnen gehad, het begon met 2,waarvan ik eerst dacht dat het 2 vrouwtjes waren,het bleek een man en vrouw.
Een enorme gezinsuitbreiding volgde,na een poos heb ik ze weggegeven,
aan mensen die er interesse in hadden,het vergde iets teveel aandacht.
In mijn drukke leven probeer ik voor veel dingen, nog een beetje tijd te maken.
Ik verveel me ook niet een moment.
antoinette
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Niemand die net als ik fotografie als passie heeft?
Had allang interesse maar ben er pas echt mee begonnen toen ik in 2007 een DSLR aankocht, toen begon het pas echt goed mis te gaan. :P

Mijn droom is om ooit een professionele carriere uit te bouwen als fotografe
en liefst op zelfstandige basis, welk genre ofzo weet ik nog niet.

wie graag mijn fotografie kunsten (vooral auto's) bekijkt kan hiervoor terecht op: http://www.flickr.com/seventiesphotography

en verder ben ik veel met m'n PC bezig maar da's meer hobby dan passie..

xoxo Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

hoi Kirsten,

ja ik heb ook wel een passie voor fotograveren, maar niet zo dat ik altijd met de camera klaarsta. En ook geen specifieke doelen. Maar als ik foto's neem dan wel veel.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie