T*s en persoonlijke hygiene...

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe is dat bij jou thuis?

a) er is mij thuis nooit geleerd hoe af te wassen en de was te doen. Ik weet niet hoe ik een doekje vast moet houden en hoe op te ruimen en daarom is mn huis vaak echt een rommel ja
0
Geen stemmen
b) mijn vrouw zorgt daar gewoon voor, makkelijk zat toch?
2
22%
c) ik ben een poetshomo met smetvrees dus bij mij zul je nooit een stofwolkje aantreffen
2
22%
d) ik ben tegenwoordig 100% vrouw en poetsen hoort daarbij, dus dat heb ik mezelf aangeleerd
3
33%
e) ik poets en kook alleen als TV, als man vreet ik geen flikker uit en zuip alleen bier
0
Geen stemmen
f) poetsen doe ik niet, maar de was doe ik zelf wel. stel je voor dat mijn vrouw mijn fijne lingerie, kanten en satijnen kleren verknald op een verkeerd wasprogramma
0
Geen stemmen
g) ramen lappen doe ik graag, ik laat graag op de trap onder mijn rokje kijken door voorbijgangers, dan kunnen ze mijn kanten slipje en jarretelles zien, kick ik op
0
Geen stemmen
h) ik poets alleen als ik Clit Bang (Cilit Bang) mag gebruiken
0
Geen stemmen
i) poetsen? tuurlijk, mijn vrachtwagen, van binnen en van buiten hoor
2
22%
j) ik heb stofzuiger van 3200 watt, die gebruik ik alleen om mijn piem in te steken als ik een kruisloze panty draag
0
Geen stemmen
k) ik ben een TV dienstmeid, ik poets graag voor een Meesteres, maar alleen als ik mijn latex uniformpje aan mag en mijn witte pumps met hakken van 13cm
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 9

snoopy
Eredivisie

T*s en persoonlijke hygiene...

Bericht door snoopy »

Hoe is dat bij jou thuis?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Natassia
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Natassia »

LOL.. geen van bovenstaande.. :P

Ik hou het redelijk schoon... afwas kan wel es 'n dag of twee blijven staan. Zo nu en dan 'n sopje en dan is 't klaar!

Ik heb 7 jaar in 'n studentenhuis gewoond.. het woord smetvrees ken ik niet! :D
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

Ik ben redelijk netjes, echter absoluut geen huisvrouw. Ik heb een redelijke tijd dan ook een schoonmaakster gehad. :lol:

Liefs Bliss
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Leuke poll :)

Voor mij geldt ook dat het antwoord er niet bij staat. Als ik bezoek heb krijg ik altijd complimentjes dat mijn huis zo netjes is. Wat ze niet weten is dat ik verschrikkelijk laks ben wat betreft de schoonmaak en dat het meestal een enorme teringbende is, en dat ik gewoon het hele huis altijd grondig schoonmaak als ik weet dat er bezoek langskomt ;)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Je bent wel heel inventief, Snoopy, maar ook mijn antwoord staat er niet bij.

Ik heb altijd de meeste huishoudelijke taken vervuld, en de kindertjes verzorgd tot ze naar school gingen. Gewoon omdat dat in onze micro-economie het voordeligst was. Achteraf kun je daar misschien iets van maken waardoor ik als trans "geloofwaardiger" zou zijn, maar op het moment zelf was het gewoon het handigst. En wij hadden daar geen van beiden heel strikte ideeën over wat een man of een vrouw wel of niet kan doen. Nu poets ik bovendien bij anderen :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

joandelynn schreef:Leuke poll :)

Voor mij geldt ook dat het antwoord er niet bij staat. Als ik bezoek heb krijg ik altijd complimentjes dat mijn huis zo netjes is. Wat ze niet weten is dat ik verschrikkelijk laks ben wat betreft de schoonmaak en dat het meestal een enorme teringbende is, en dat ik gewoon het hele huis altijd grondig schoonmaak als ik weet dat er bezoek langskomt ;)
haha die is ook leuk ja... daar herken ik me wel in :D hihi
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik zie eigenlijk geen keuze mogelijkheden die met persoonlijke hygiëne te maken hebben, alleen schoonmaken in en om het huis.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

nieuwe poll dan maar :) maar ik waag me er niet aan... de pollkeuze's zouden te ordinair worden :D

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:nieuwe poll dan maar :) maar ik waag me er niet aan... de pollkeuze's zouden te ordinair worden :D
Geod idee, hou je maar in :lol: !
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Ik ben niet super netjes, maar als je mijn kamer vergelijkt met het studentenhuis waar ik woon..........

Ben een beetje laks met dweilen en stoffen, maar schoon is het wel
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Ook voor mij geldt dat ik het juiste antwoord niet kan vinden, Snoopy. Maakt niet uit; ik vind je keuzes wel humor.
Hier zijn de rollen op diverse gebieden in de loop der jaren regelmatig van haar naar hem en andersom gewisseld. Dat hing en hangt voornamelijk samen met haar en/of mijn werk.

Twee dingen zijn hier inmiddels vastgesteld:
1. M'n meissie is creatiever met koken (werkelijk van Surinaamse pom tot een tagine waar onze Marokkaanse buurvrouw jaloers van wordt en als kerstmaaltijd een voortreffelijke boerenkool).
2. M'n meissie zal nooit zo perfect kunnen strijken als ik. Alleen nog in noodgeval mag zij het strijkijzer hanteren.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Bovenstaande optie's gelden ook niet voor ons.
Wegens een druk leven en tijd gebrek hebben wij een poets die iedere week komt poetsen en schoonmaken.
Als werkende vrouwen blijft er helaas weinig tijd voor het huishouden.
De was en eten koken doen wij gezammelijk.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

The Progynova's schreef:De was en eten koken doen wij gezammelijk.
Gezellig :wink: ! Deden wij vroeger ook, maar we zijn wat eigenzinniger geworden allebei in de loop der jaren...
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Gebeurd ook vaak dat de gene die als eerste is het eten klaar maakt.
Of dat we gezellig naar een eetcafe gaan.
Er is hier in de buurt een gezellig eetcafe met ieder week een ander studenten hap. Het is lekker en voordelig.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Klinkt ook heel leuk :D !

Maar voor ons alweer iets van vroeger. Met opgroeiende kinderen ben je allang bij dat het avondeten nog een huiselijk gebeuren is. Ik kook vrijwel altijd, omdat ik de minst drukke baan heb.
Plaats reactie