Trans en Sexualiteit
Moderator: Moderators
Tsja, als je testosteron-level ontraceerbaar laag is in je bloed door het gebruik van een anti-androgeen of door de verwijdering van de testikels bij de sex reassignment surgery dan gaat het hard achteruit met je libido. Biologische vrouwen produceren 1-2 mg testosteron per dag. (Mannen +- 7 mg..)
Je kunt eventueel een lage hoeveelheid testosteron gebruiken maar de meeste transen zijn zo bang voor testosteron dat ze dat nooit meer in hun lichaam willen.
Intimiteit heb ik wel met mijn gay-vrienden. Gewoon knuffelen ofzo of samen in bed een film kijken.
Maar seks is voor mij 1 grote acteerprestatie en daar heb ik echt geen zin in. Dan zou ik het alleen maar voor die ander doen.
Je kunt eventueel een lage hoeveelheid testosteron gebruiken maar de meeste transen zijn zo bang voor testosteron dat ze dat nooit meer in hun lichaam willen.
Intimiteit heb ik wel met mijn gay-vrienden. Gewoon knuffelen ofzo of samen in bed een film kijken.
Maar seks is voor mij 1 grote acteerprestatie en daar heb ik echt geen zin in. Dan zou ik het alleen maar voor die ander doen.
Dat heb ik precies hetzelfde maar dan pre-op . Dat voor de ander doen ben ik maar mee opgehouden. Ik haalde er eerst wel plezier uit een ander te plezieren, maar dan moet het toch serieuzer zijn dan een one night stand. Maar knuffelen krijg ik geen genoeg van Dus welke heteroman (niet trav of trans) biedt zich aan voor een platonische knuffelrelatie? hihJaimee schreef: Intimiteit heb ik wel met mijn gay-vrienden. Gewoon knuffelen ofzo of samen in bed een film kijken.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Aaaaaah, wat schattig! Maar;... wat een moeilijke speurtocht.Snoopy schreef:Dat heb ik precies hetzelfde maar dan pre-op . Dat voor de ander doen ben ik maar mee opgehouden. Ik haalde er eerst wel plezier uit een ander te plezieren, maar dan moet het toch serieuzer zijn dan een one night stand. Maar knuffelen krijg ik geen genoeg van Dus welke heteroman (niet trav of trans) biedt zich aan voor een platonische knuffelrelatie? hihJaimee schreef: Intimiteit heb ik wel met mijn gay-vrienden. Gewoon knuffelen ofzo of samen in bed een film kijken.
Ik zou je mijn zoon willen aanbieden want dat is echt een heerlijk knuffelbeestje. Maar ik kan hem nooit lang missen.
Ik denk echter dat Jaimee een punt heeft!
Zoek een hetero man, en de kans is levensgroot aanwezig, dat een knuffelpartij uitloopt op een erectie, en de wens om toch sex te hebben (vanuit deze persoon dus), en weg is het fijne knuffelgevoel!!!
Jaimee snapt het! En ja; mijn (geadopteerde) zoon is ook gay, en dat maakt knuffelen met hem heel "veilig".
Dus Snoopy; laat die hetero's maar hunkeren en verlangen, en zoek een leuk gay vriendje. En behalve knuffelen, doen ze ook nog je haar, en lakken ze graag je nagels
-
- Forumdiva
Normaal gesproken produceer je na je srs ook zo'n 1-2 mg testosteron (als je geen androcur meer gebruikt). Dit wordt nl bij ieder mens aangemaakt in de bijnierschors, ook bij mannen. Uitzonderingen zijn altijd mogelijk, gebeurd bij biologische vrouwen ook.Jaimee schreef:Tsja, als je testosteron-level ontraceerbaar laag is in je bloed door het gebruik van een anti-androgeen of door de verwijdering van de testikels bij de sex reassignment surgery dan gaat het hard achteruit met je libido. Biologische vrouwen produceren 1-2 mg testosteron per dag. (Mannen +- 7 mg..)
Robijntje schreef:Aaaaaah, wat schattig! Maar;... wat een moeilijke speurtocht.Snoopy schreef:Dat heb ik precies hetzelfde maar dan pre-op . Dat voor de ander doen ben ik maar mee opgehouden. Ik haalde er eerst wel plezier uit een ander te plezieren, maar dan moet het toch serieuzer zijn dan een one night stand. Maar knuffelen krijg ik geen genoeg van Dus welke heteroman (niet trav of trans) biedt zich aan voor een platonische knuffelrelatie? hihJaimee schreef: Intimiteit heb ik wel met mijn gay-vrienden. Gewoon knuffelen ofzo of samen in bed een film kijken.
Ik zou je mijn zoon willen aanbieden want dat is echt een heerlijk knuffelbeestje. Maar ik kan hem nooit lang missen.
Ik denk echter dat Jaimee een punt heeft!
Zoek een hetero man, en de kans is levensgroot aanwezig, dat een knuffelpartij uitloopt op een erectie, en de wens om toch sex te hebben (vanuit deze persoon dus), en weg is het fijne knuffelgevoel!!!
Jaimee snapt het! En ja; mijn (geadopteerde) zoon is ook gay, en dat maakt knuffelen met hem heel "veilig".
Dus Snoopy; laat die hetero's maar hunkeren en verlangen, en zoek een leuk gay vriendje. En behalve knuffelen, doen ze ook nog je haar, en lakken ze graag je nagels
hihihihi dit moet ik even laten bezinken...
Het wordt wel tijd voor een gay handbag ja die met me gaat shoppen en mn haar doet:) Toch maar weer eens in de gaykroeg gaan stappen dan
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
Ik ben post-op, gebruik geen androcur of een ander anti-androgeen en heb toch een ontraceerbaar laag testosterongehalte.Anna. schreef: Normaal gesproken produceer je na je srs ook zo'n 1-2 mg testosteron (als je geen androcur meer gebruikt). Dit wordt nl bij ieder mens aangemaakt in de bijnierschors, ook bij mannen. Uitzonderingen zijn altijd mogelijk, gebeurd bij biologische vrouwen ook.
Zou ik dan 1 tot 2 mg kunnen gaan slikken of krijg ik dan weer haargroei oid?
-
- Forumdiva
Dat is een vraag voor degene die je je hormonen voorschrijft. Ik weet niet hoe laag mijn testosteron, het wordt al jaren niet meer gecontroleerd (en gebruik ook al minimaal 9 jaar geen androcur meer). En misschien is 1 mg met gewone methodes ook wel ontraceerbaar, en moeten daar speciale proeven voor gedaan worden ?Jaimee schreef:Ik ben post-op, gebruik geen androcur of een ander anti-androgeen en heb toch een ontraceerbaar laag testosterongehalte.
Zou ik dan 1 tot 2 mg kunnen gaan slikken of krijg ik dan weer haargroei oid?
-
- Forumdiva
Uit wikipedia
Ik geloof nooit dat een huisarts dit uit z'n hoofd weet, en waarschijnlijk heeft hij het niet eerst na gezocht.
Ook bij mannen wordt er dus 1a2 mg testosteron in de bijnierschors gemaakt. En de rest in de testes.
Dus de waardes die ik zeg zijn waar, wat je wilt geloven moet jezelf weten.Testosteron wordt geproduceerd in de bijnieren en (bij mannen) in de teelballen (testes), ongeveer 7 mg/dag bij mannen en 1-2 mg/dag bij vrouwen. Onderdeel van de testes zijn de Leydig-cellen, waar cholesterol omgezet wordt in testosteron.
Ik geloof nooit dat een huisarts dit uit z'n hoofd weet, en waarschijnlijk heeft hij het niet eerst na gezocht.
Ook bij mannen wordt er dus 1a2 mg testosteron in de bijnierschors gemaakt. En de rest in de testes.
De door jou opgegeven waardes kom je meer tegen Anna, maar ik zou niet zomaar alles klakkeloos overnemen van wiki.
Bij mannen is de productie van testosteron ongeveer 7 mg/dag en bij vrouwen 1-2 mg/dag.
http://www.kiesbeter.nl/medischeinforma ... shbg/nvkc/
Bij mannen is de productie van testosteron ongeveer 7 mg/dag en bij vrouwen 1-2 mg/dag.
http://www.kiesbeter.nl/medischeinforma ... shbg/nvkc/
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Forumdiva
Ik weet dat niet alles in wikipedia klopt, maar gelukkig zijn er redacteuren aangesteld, helpt hopelijk. Maar ik wist dat ik het ook elders gelezen had, alleen niet meer waar.AM_ber_79 schreef:De door jou opgegeven waardes kom je meer tegen Anna, maar ik zou niet zomaar alles klakkeloos overnemen van wiki.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ken transjes, die nooit een antiandrogeen gebruikt hebben....enkel östrogene....östrogenen verdringen de testosteronproductie in het lichaam al voldoende bij de meesten en dat weet ik van een arts....
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig
ja daarom gebruik ik ook niet teveel androcur, gewoon precies voldoende...want de lichaamsbeharing wordt er echt wel minder van hoor!Mara schreef:Ik ken transjes, die nooit een antiandrogeen gebruikt hebben....enkel östrogene....östrogenen verdringen de testosteronproductie in het lichaam al voldoende bij de meesten en dat weet ik van een arts....
Mara
-
- Forumdiva