9 juni: Kelly van der Veer bij Vaders & Zonen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

ah anna je weet wat ze zeggen he... grote bek klein hartje, ruwe bolster, blanke pit...
ik ben heel timide en gedwee in het werkelijke leven hoor :)
een bloemetjesbehangtrans :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Snoopy schreef:ah anna je weet wat ze zeggen he... grote bek klein hartje, ruwe bolster, blanke pit...
Welk werkelijk leven ? Het leven dat je hier voorspiegelt te hebben of je werkelijke leven ? Je begon zogenaamd alleen met reageren op het forum nav iets over Kate Byron, maar naar gelang de tijd vordert krijgen je berichten een gewoon verdachte gelijkenis met de berichten van Mila.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:
Snoopy schreef:ah anna je weet wat ze zeggen he... grote bek klein hartje, ruwe bolster, blanke pit...
Welk werkelijk leven ? Het leven dat je hier voorspiegelt te hebben of je werkelijke leven ? Je begon zogenaamd alleen met reageren op het forum nav iets over Kate Byron, maar naar gelang de tijd vordert krijgen je berichten een gewoon verdachte gelijkenis met de berichten van Mila.
Ik wou dat ze hier nog poste, dan was het niet zo'n met zn allen tegen 1 situatie geweest, bovendien is het wel een compliment, want ze komt intelligent op mij over, en INDD ik ben dus NIET de enige die zo denkt, dat zou je toch wakker moeten schudden ipv een zondebok zoeken, dapper hoor.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:
Snoopy schreef:ja je zou haast bang worden voor je eigen soort. Ik zeg wel eens dat ik liever nog in een cafe zit met 80% marocs dan 80% transen :)..
Als die overige 20% als jou zijn ren ik naar buiten en vraag ik bescherming aan die Marokkanen 8) 8)
hihihi dan moet je ze eerst wel versieren he :)

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Snoopy schreef:Ik wou dat ze hier nog poste.....ze komt intelligent op mij over.....ik ben dus NIET de enige die zo denkt.
Humour..... :-D

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:Ik wou dat ze hier nog poste.....ze komt intelligent op mij over.....ik ben dus NIET de enige die zo denkt.
De thermometer is tenslotte ook op twee plekken tegelijk uitgevonden, al lijken die iets minder op elkaar :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Snoopy schreef:Ik wou dat ze hier nog poste, dan was het niet zo'n met zn allen tegen 1 situatie geweest, bovendien is het wel een compliment, want ze komt intelligent op mij over, en INDD ik ben dus NIET de enige die zo denkt, dat zou je toch wakker moeten schudden ipv een zondebok zoeken, dapper hoor.
Nee hoor, ik heb ook mensen gekend die persoonlijk zo dachten, maar dat gaat niet samen met iemand waarvan ze verwachten dat die niet passabel is en die zonder enig echt grote problemen geaccepteerd werd en wordt.
En zondebok zoeken vind ik erg zwart/wit, ten nog toe gaat het alleen over het feit van iedere keer dezelfde zinloze discussie, 1x gevoerd zou genoeg moeten zijn. Kun of wil je standpunten van andere mensen niet begrijpen, dan houdt het op, En intelligentie is ook maar een relatief begrip (of ben je ook lid van MENSA ?)
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:
Snoopy schreef:Ik wou dat ze hier nog poste, dan was het niet zo'n met zn allen tegen 1 situatie geweest, bovendien is het wel een compliment, want ze komt intelligent op mij over, en INDD ik ben dus NIET de enige die zo denkt, dat zou je toch wakker moeten schudden ipv een zondebok zoeken, dapper hoor.
Nee hoor, ik heb ook mensen gekend die persoonlijk zo dachten, maar dat gaat niet samen met iemand waarvan ze verwachten dat die niet passabel is en die zonder enig echt grote problemen geaccepteerd werd en wordt.
En zondebok zoeken vind ik erg zwart/wit, ten nog toe gaat het alleen over het feit van iedere keer dezelfde zinloze discussie, 1x gevoerd zou genoeg moeten zijn. Kun of wil je standpunten van andere mensen niet begrijpen, dan houdt het op, En intelligentie is ook maar een relatief begrip (of ben je ook lid van MENSA ?)

Wat bedoel je met mensen die persoonlijk zo dachten maar niet samen ging met niet passabel zijn enz...?
Ik ben niet lid van MENSA maar zat wel bij de hoogste 2 % jawel ! :D dat komt omdat ik niet kan rekenen. :) dat gedeelte vond ik dan ook het moeilijkst :)

Ik wil standpunten van anderen wel begrijpen...ik vind het best wel logisch dat van het ene het andere komt als je pre transitie op vrouwen valt, maar als at mij overkomen zou zijn, dan ben je toch de vader, en dat lijkt me best wel iets wat je ID in de weg zou kunnen zitten, en mij is nog steeds niet helemaal duidelijk hoe daar dan mee omgegaan wordt..maar dat maakt ook niet uit....het gaat mij ook niet aan...

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:
Snoopy schreef:
Janiek_ schreef: Iedere trans zal hoe dan ook moeten leren om te gaan met de geïnternaliseerde transfobie die andere (meestal beginnende of juist heel geslaagde) transen op haar projecteren.
ja je zou haast bang worden voor je eigen soort. Ik zeg wel eens dat ik liever nog in een cafe zit met 80% marocs dan 80% transen :)..
Liever wat gemengder :wink: ! Jij hebt wel iets met extreme tegenstellingen, hè?
nee niet gemengder, dan heb ik teveel concurrentie :D ;)

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Snoopy schreef:Wat bedoel je met mensen die persoonlijk zo dachten maar niet samen ging met niet passabel zijn enz...?
Ik ben niet lid van MENSA maar zat wel bij de hoogste 2 % jawel ! :D dat komt omdat ik niet kan rekenen. :) dat gedeelte vond ik dan ook het moeilijkst :)

Ik wil standpunten van anderen wel begrijpen...ik vind het best wel logisch dat van het ene het andere komt als je pre transitie op vrouwen valt, maar als at mij overkomen zou zijn, dan ben je toch de vader, en dat lijkt me best wel iets wat je ID in de weg zou kunnen zitten, en mij is nog steeds niet helemaal duidelijk hoe daar dan mee omgegaan wordt..maar dat maakt ook niet uit....het gaat mij ook niet aan...
Er zijn mensen dat passabel zijn alleen met uiterlijk te maken heeft, vooral dat je in een mantelpakje oid moet lopen als je werkt als vrouw. Het innerlijk vrouw voelen 100% en dat uitstralen telde niet mee, dat bestond niet.
Er zit een verschil tussen biologisch vader zijn, of vaderrol vervullen, dat laatste heb ik eigenlijk nooit gedaan. Ja ik nam de beslissingen, maar alleen maar omdat mijn ex het niet wilde doen. Ik vroeg altijd aan haar wat zij wilde, met zowat alles. Zelfs met beginnen en melden bij het VU.

Wat ik raar vind is dat je in diverse topics dezelfde discussie hebt gevoerd, en nu opeens zegt dat het je niet uitmaakt dat je het niet snapt. Al die tijd heeft het je ontzettend dwars gezeten.

Een maatschappelijk werkster die heel veel kennis had (en heeft) over transseksualiteit, was de trekkende kracht van wat nu Transvisie was heeft ooit tegen mij gezegd "als je goede seks hebt voor de operatie is de kans dat je het daarna ook hebt groot. Zo niet, dan is het maar de vraag hoe je seksleven zal zijn". Laat mij dan biologisch vader geweest zijn waarbij de kinderen geen ongelukjes waren. Ik heb jarenlang goede seks gehad met mijn ex-vriend (ik weet dat ik bi ben).
Wil trouwens niet zeggen dat je zonder seks voor je srs geen goede seks daarna kunt hebben, kans is waarschijnlijk alleen kleiner.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:
Snoopy schreef:Wat bedoel je met mensen die persoonlijk zo dachten maar niet samen ging met niet passabel zijn enz...?

Er zijn mensen dat passabel zijn alleen met uiterlijk te maken heeft, vooral dat je in een mantelpakje oid moet lopen als je werkt als vrouw. Het innerlijk vrouw voelen 100% en dat uitstralen telde niet mee, dat bestond niet.
Er zit een verschil tussen biologisch vader zijn, of vaderrol vervullen, dat laatste heb ik eigenlijk nooit gedaan. Ja ik nam de beslissingen, maar alleen maar omdat mijn ex het niet wilde doen. Ik vroeg altijd aan haar wat zij wilde, met zowat alles. Zelfs met beginnen en melden bij het VU.

Wat ik raar vind is dat je in diverse topics dezelfde discussie hebt gevoerd, en nu opeens zegt dat het je niet uitmaakt dat je het niet snapt. Al die tijd heeft het je ontzettend dwars gezeten.

Een maatschappelijk werkster die heel veel kennis had (en heeft) over transseksualiteit, was de trekkende kracht van wat nu Transvisie was heeft ooit tegen mij gezegd "als je goede seks hebt voor de operatie is de kans dat je het daarna ook hebt groot. Zo niet, dan is het maar de vraag hoe je seksleven zal zijn". Laat mij dan biologisch vader geweest zijn waarbij de kinderen geen ongelukjes waren. Ik heb jarenlang goede seks gehad met mijn ex-vriend (ik weet dat ik bi ben).
Wil trouwens niet zeggen dat je zonder seks voor je srs geen goede seks daarna kunt hebben, kans is waarschijnlijk alleen kleiner.

Het kwam omdat Kelly als een nicht werd afgedaan en alsof zij niets voor de TS wereld heeft gedaan, ja en dan vraag ik me af wat doen exmilitairen en vaders van 100 kinderen dan voor goeds voor de TS wereld, dat triggered mij dan.

Het uitstralen van vrouwelijkheid van binnenuit vind ik ook belangrijk, maar je kunt je wel afvragen hoeveel biologische vrouwen eigenlijk vrouwelijkheid uitstralen, dan is het toch vaak het uiterlijk die de illusie wekt dat ze vrouwelijker is en meer vrouw dan bijv een trans, ookal is ze zo bot als ome henk en zo vals als een nicht.

Ik hoop best dat ik een seksleven heb post op, ben nu alleen aseksueel. Voorheen penetreerde ik ook niet, altijd de ontvangende partij ookal heb ik wel geëxperimenteerd met dit lichaam maar dat bleef dan bij 1 keer vanwege huilbuien en gewoon omdat ik het vreselijk vond. Ik liet me ook niet aanraken tussen mn benen. En dit dus in de hoedanigheid van jongen (want ik leefde als jongen met een weggedrukte identiteit wel te verstaan). Daarom is het voor mij ook moeilijk te begrijpen dat anderen wel met plezier met het lichaam overweg konden en nog met daverende successen ook, zowel in de genderrol, als in bed.... ik zal het wel nooit kunnen begrijpen...zelfs al hebben ze volgens eigen zeggen hun ID zo diep weggedrukt dat ze zogezegd konden genieten van iets wat niet uit hunzelf kwam (volgens hen dan). Zie jij daar een logica in dan? Ik niet.
Er zit zelfs zo weinig logica in dat het protocol wat is opgesteld voor transseksualiteit een paar basiselementen bevat die helemaal niets zeggen over of je een vrouw bent of niet. Maar gewoon een paar gedragsregels waar je aan moet voldoen en dan heb je groen. De ontwikkeling van een militair naar huisvrouw is door de beste psychs van de wereld ook niet rationeel aan elkaar te analyseren.

Als je een succesvol en genietbaar seksleven hebt als man en ook sociaal nog goed jezelf staande houdt, of zelfs uitmuntend jezelf staande weet te houden, daaruit voortvloeiend begrijp ik de beweegredenen en noodzaak ook niet om in transitie te gaan. Daar probeer ik wel eens achter te komen, maar dan krijg je te horen, "gewoon omdat ik een vrouw ben" punt.. maar dat vind ik veel te gemakkelijk. Zo makkelijk redeneer ik ook voor mezelf niet.

Ik wil het hier best over hebben, maar ik word binnen de kortste keren als forumtrol weggezet als ik ernaar vraag, en dan heeft het weinig zin nog he? Ook krijg ik naar mn oren geslingerd dat ik zwart/wit denk.

Als je van passabele heteroman in een klap naar vrouw gaat, gewoon omdat je erachter bent gekomen dat je een vrouw bent, dan is dat niet zwart/wit gedacht?? Als ik dan de nuance daarin zoek ben IK de zwart/wit denker, ben IK degene die rechtlijnig denkt? dat is de wereld op zn kop!

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Snoopy schreef:Als je een succesvol en genietbaar seksleven hebt als man en ook sociaal nog goed jezelf staande houdt, of zelfs uitmuntend jezelf staande weet te houden, daaruit voortvloeiend begrijp ik de beweegredenen en noodzaak ook niet om in transitie te gaan. Daar probeer ik wel eens achter te komen, maar dan krijg je te horen, "gewoon omdat ik een vrouw ben" punt.. maar dat vind ik veel te gemakkelijk. Zo makkelijk redeneer ik ook voor mezelf niet.

Ik wil het hier best over hebben, maar ik word binnen de kortste keren als forumtrol weggezet als ik ernaar vraag, en dan heeft het weinig zin nog he? Ook krijg ik naar mn oren geslingerd dat ik zwart/wit denk.

Als je van passabele heteroman in een klap naar vrouw gaat, gewoon omdat je erachter bent gekomen dat je een vrouw bent, dan is dat niet zwart/wit gedacht?? Als ik dan de nuance daarin zoek ben IK de zwart/wit denker, ben IK degene die rechtlijnig denkt? dat is de wereld op zn kop!
Is transseksualiteit iets wat te verklaren is of te bewijzen ? Helaas niet (of juist wel ?). Ik denk dat je dingen wilt proberen te begrijpen die niet te begrijpen zijn. Ik begrijp zelf niet dat ik geboren ben als jongen, maar me toch niet zo voelde, maar wel getrouwd ben geweest en kinderen heb. Een succes sociaal leven als man had ik niet, maar als vrouw is dat ook niet zo fantastisch (niet zo raar als je een vorm van autisme hebt).
Ik kan jou verhaal ook niet begrijpen, ik zou nooit met een homo seks oid kunnen hebben, en heteromannen dat kon niet. Maar naar vrouwen keek ik eigenlijk ook niet. Dat ik getrouwd ben en kinderen heb is volledig aan mijn ex-vrouw te danken.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef: Is transseksualiteit iets wat te verklaren is of te bewijzen ? Helaas niet (of juist wel ?). Ik denk dat je dingen wilt proberen te begrijpen die niet te begrijpen zijn. Ik begrijp zelf niet dat ik geboren ben als jongen, maar me toch niet zo voelde, maar wel getrouwd ben geweest en kinderen heb. Een succes sociaal leven als man had ik niet, maar als vrouw is dat ook niet zo fantastisch (niet zo raar als je een vorm van autisme hebt).
Ik kan jou verhaal ook niet begrijpen, ik zou nooit met een homo seks oid kunnen hebben, en heteromannen dat kon niet. Maar naar vrouwen keek ik eigenlijk ook niet. Dat ik getrouwd ben en kinderen heb is volledig aan mijn ex-vrouw te danken.
lol met een homo seks hebben dat ging voor mij ook moeizaam maar voert te ver daar nu op in te gaan, ik heb iig nooit de M/M verhouding gezocht en was altijd op wat voor manier ook het vrouwtje. Naar vrouwen keek ik vooral als kleine jongen, als volwassen jongen volgde ik alleen een aantal vrouwen die ik bijzonder vond en keek voornamelijk naar mannen. Nu kijk ik wel meer naar vrouwen, meer vanuit interesse naar de verschillende vrouwen die er zijn en soms ook omdat ik jaloers ben.

Je kunt toch niet alleen zeggen dat je huwelijk en kinderen enkel aan je exvrouw te danken hebt, je was er zelf ook nog!

Probeer bovendien eens een heteroman te krijgen als TS...en dan niet liegende heteromannen die eigenlijk bi zijn of jongens met een miljard complexen en rare neigingen. Omdat je niet kunt begrijpen dat je met een homo naar bed zou gaan, kun je wel begrijpen dat degene waar jij het bed mee gedeeld hebt hoogstwaarschijnlijk bi is of iets anders?

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Snoopy schreef:Je kunt toch niet alleen zeggen dat je huwelijk en kinderen enkel aan je exvrouw te danken hebt, je was er zelf ook nog!
Tuurlijk, maar de eerste initiatieven hebben niet bij mij gelegen. Maar toch is het op een bepaalde manier achteraf gezien voor mij een soort van toneel spelen geweest voor ik als vrouw ging leven. Niet alles, maar veel wel.
Plaats reactie