een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:Ach Janiek... Laat je toch niet opnaaien...
Ach ja, je hebt gelijk Frederique. Ik heb nu alweer het idee dat ik me heb laten gebruiken voor het uitwerken van iemand anders' obsessies :lol: .

Dit is er ook één die blijkbaar nooit uitgewerkt raakt.

@Snoopy, of Mila, of Mina: Doehoei! Je komt er wel uit :D .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach... Als je niet wordt toegelaten op Isis dan kan dat ook heel andere redenen hebben dan alleen je gender... Zoals bijvoorbeeld de mate waarin je met de beheerder van Isis en haar vriendinnetjes op kunt schieten...
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:
Frederique_ schreef:Ach Janiek... Laat je toch niet opnaaien...
Ach ja, je hebt gelijk Frederique. Ik heb nu alweer het idee dat ik me heb laten gebruiken voor het uitwerken van iemand anders' obsessies :lol: .

Dit is er ook één die blijkbaar nooit uitgewerkt raakt.

@Snoopy, of Mila, of Mina: Doehoei! Je komt er wel uit :D .
lol grappig...nee ik heb je niet willen gebruiken voor "mijn obsessies" maar ik ben bloedserieus hoor...maar de kijk van iemand die bi is of lesbisch is natuurlijk ook heel anders... dan wordt heteroseksualiteit al snel als een tekortkoming of manco afgedaan. Dat het mn eigen beperking is tekortkoming is dat ik gewoon alleen mannen leuk vind...terwijl het overgrote deel van de vrouwen zich toch ook zo voelt...er komen trouwens steeds meer namen bij he? Zijn dat soms je exvriendinnen? :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Frederique_ schreef:Ach... Als je niet wordt toegelaten op Isis dan kan dat ook heel andere redenen hebben dan alleen je gender... Zoals bijvoorbeeld de mate waarin je met de beheerder van Isis en haar vriendinnetjes op kunt schieten...
Dat geldt bij veel transengroepen... want je moet wel politiek correct zijn en binnen het plaatje passen en kritiek uiten is helemaal uit den boze. :) Ik zou het eerlijk gezegd wel verfrissend vinden als hier eens een T-hater kwam posten want zoals ik het hier zo meemaak lijkt dit op een plaats waar mensen hun fantasieen beleven waarbij de buitenwereld vakkundig uit de weg wordt gegaan.

Het klinkt wel heel mooi hoor zo'n sprookjeswereld waar elk mens een soort sinterklaasverassing is... is het een man, is het een vrouw? Maar in het dagelijks leven werkt dat toch net even wat anders....daar vallen mannen vaak op vrouwen en andersom...

Niet iedereen is T en/of biseksueel hoor
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Frederique_ schreef: Het zou je trouwens sieren als je nu zou stoppen met je heksenjacht op mensen die seks als man gehad hebben en die zich toch T* voelen. Laat een ander in zijn/haar waarde, ook als die ander dingen schrijft waar jij met je verstand niet bij kunt. Laat je gevoel eens spreken: hoe zou jij op dit forum behandeld/aangesproken willen worden? Is de manier waarop je dat graag zou willen ook de vorm waarin jij nu anderen aanspreekt?

Groetjes,

Frederique
Hoi Frederique (wat een lange naam!!!),

Ik ben niet bezig met een heksenjacht hoor. Ik constateer alleen maar een aantal dingen aan de hand van postjes van mensen die hier posten. Nl dat er helaas een hoop fantasieverhalen de ronde gaan, en als je dan door gaat vragen dan blijkt er dus indd niets tot weinig van te kloppen. Dat mag natuurlijk, maar dat plaats sommige bijdragen wel in een iets ander licht vind ik.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef: Heb je er wat aan als ik zeg dat mijn perspectief op de wereld dat is van een pre-op trans met een extra lange real life fase? Aangezien genitaliën in het dagelijks verkeer niet met anderen gedeeld worden, ben ik voor de wereld en voor mezelf gewoon een vrouw. Ook als iemand 'het' weet, blijft dat in de regel zo.
Ooh dan ben je dus wel aan de hormonen. En verder voor veel TSen including me is het hele leven een grote real life fase toch? :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Anna. schreef:meld je maar aan bij Isis
Wat is dat Isis eigenlijk? Een of ander forum? Ben die naam al eerder tegengekomen, maar het enige dat ik kan vinden is dooie links :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Isis is een besloten forum, ik weet eerlijk gezegd ook niet of het nog bestaat,

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Snoopy schreef:Ik ben niet bezig met een heksenjacht hoor. Ik constateer alleen maar een aantal dingen aan de hand van postjes van mensen die hier posten. Nl dat er helaas een hoop fantasieverhalen de ronde gaan, en als je dan door gaat vragen dan blijkt er dus indd niets tot weinig van te kloppen. Dat mag natuurlijk, maar dat plaats sommige bijdragen wel in een iets ander licht vind ik.
Als je het nu eens omdraait: stel, jij vertelt iets over jezelf en een ander kan daar met zijn/haar/zaar verstand niet bij. Vind je het dan normaal dat die ander jouw verhaal een "fantasieverhaal" noemt? Met als doel om jouw levensverhaal "in een ander licht" te zetten?

Als je goed luistert is er -veel- meer mogelijk dan sommige mensen voor mogelijk houden. Er is niet één standaard travestie / transgenderisten / transseksualiteitsverhaal. Ik ken er tientallen. En allemaal anders. En sommigen -lijken- heel onwaarschijnlijk, terwijl ik de mensen die het vertellen genoeg vertrouw om te weten dat het echt wel klopt.

Daarom nogmaals de vragen: hoe zou jij op dit forum behandeld/aangesproken willen worden? Is de manier waarop jij dat graag wilt ook de vorm waarin jij nu anderen aanspreekt?
En wanneer heb jij voor het laatst iets over jezelf geschreven?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:Ik zou het eerlijk gezegd wel verfrissend vinden als hier eens een T-hater kwam posten want zoals ik het hier zo meemaak lijkt dit op een plaats waar mensen hun fantasieen beleven waarbij de buitenwereld vakkundig uit de weg wordt gegaan.


Nou, dan een leuke quote voor jou van Germaine Greer:
Nowadays we are all likely to meet people who think they are women, have women's names, and feminine clothes and lots of eyeshadow, who seem to us to be some kind of ghastly parody, though it isn't polite to say so. We pretend that all the people passing for female really are. Other delusions may be challenged, but not a man's delusion that he is female.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Frederique_ schreef:En wanneer heb jij voor het laatst iets over jezelf geschreven?
Snoopy gaat bijna al vragen over haar/hem zhaar uit de weg. Tot nog toe erg weinig reactie gehad op vragen die ik redelijk vaak gesteld heb. Alleen commentaar op andere dingen die ik schrijf. Voor mij is Snoopy 1 grote fake, anders durf je wel vragen te beantwoorden en doe je dat ook.
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Bericht door antoinette41 »

Best interessant dat forum van Isis
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Anna. schreef: Voor mij is Snoopy 1 grote fake, anders durf je wel vragen te beantwoorden en doe je dat ook.
Je bent wel erg strak in je conclusies. Er zijn ook andere redenen om bepaalde dingen voor jezelf te houden.

Tamelijk veel mensen vinden hun seksleven een kwestie van intimiteit.

Zodra hormonen of operaties - of zelfs een laser-apparaat, ik heb het hier meegemaakt! - de toetssteen worden voor iemand's authenticiteit, heb je een hoop heibel. Vind ik een goeie reden om dat soort vragen naast je neer te leggen. Dat ik er vandaag voor gezwicht ben, beschouw ik dan ook als een misser.

Over je relatie praten vind ik er ook zo één: dan kom je al gauw op zaken die tot het privé-domein van je partner horen.

Ik heb het hier ook regelmatig zien gebeuren dat mensen hier druk op elkaar uitoefenen om de grenzen van wat privé en openbaar is te alten varen. Meestal met als inzet dat je wel een fake zult zijn als je niet bereid bent om te antwoorden.

Dat is manipulatief, grensoverschrijdend gedrag. Het loopt doorgaans uit op wederzijdse vernederingen, beschadigingen en meer van dat.

Niet doen dus.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik geloof niet dat Snoopy fake is; ik was trouwens in de veronderstelling dat iedereen wel wist wie Snoopy is, maar misschien vergis ik me wel,

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie