Eventjes rust

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Eventjes rust

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik zal de komende tijd alleen lezen wat er hier op dit wonderschone forum gebeurd. Maar verwacht niet dat ik ook maar ergens op reageer, geen zin meer in. Na ruim 10 jaar leven als vrouw, mezelf 100% als vrouw voelende, en ook door mijn omgeving als dusdanig erkend worden heb ik geen zin om verder te gaan met allerlei discussies over dit soort onderwerpen. Mensen die ts zijn of waren en nog zinnige zaken willen bespreken kunnen me op Isis vinden. Alleen bedoeld voor pre-ops of post-ops.
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Is Isis niet dat forum waar men elkaars fantasiewereld ijverig in stand probeer te houden?
Dat is indd een veiliger plek dan hier waar je af en toe ook eens een kritisch geluid hoort. En ik ben het met je eens, als je door je omgeving als 100% vrouw wordt erkend kun je beter geen slapende honden wakker gaan maken...
Misschien een leuk idee om elkaar as mei in transfusion te ontmoeten, daar is iedereen 100% vrouw...en zijn er ook geen discussies over dit soort onderwerpen... daar kunnen we dan gewoon samen 100% vrouw zijn zonder dat de boze buitenwereld daar iets over te zeggen heeft.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Re: Eventjes rust

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:Mensen die ts zijn of waren en nog zinnige zaken willen bespreken kunnen me op Isis vinden. Alleen bedoeld voor pre-ops of post-ops.
GEEN MANNEN ALLEEN

:lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

snoopy schreef:Dat is indd een veiliger plek dan hier waar je af en toe ook eens een kritisch geluid hoort.
Ik ben een groot voorstander van kritische geluiden, maar ik vind dat er de laatste tijd wel steeds meer op de persoon gespeeld wordt en dat er schoppen onder de gordel worden uitgedeeld. Een beetje jammer is dat.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

ja vind ik ook.... ik ben er ook geen voorstander van dat ik een trol en kleuter ed wordt genoemd... of "geen TS, want transjes denken niet zo"... maar ja...ik moet toegeven dat ik dan ook wat meer op de vrouw speel... zou ik niet moeten doen... maar ja :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

snoopy schreef: Misschien een leuk idee om elkaar as mei in transfusion te ontmoeten, daar is iedereen 100% vrouw...en zijn er ook geen discussies over dit soort onderwerpen... daar kunnen we dan gewoon samen 100% vrouw zijn zonder dat de boze buitenwereld daar iets over te zeggen heeft.
Goh, denk jij dat echt? Het gezever over percentages vrouw of vrouwelijkheid en vragen over of je nou transgender of transseksueel bent en of je nou geopereerd bent of niet en of je nou op transen of travestieten valt of niet en of je nou passabel bent of niet etc. etc. etc. kom ik in "de boze buitenwreld" niet tegen en hier of elders in het wereldje heeeeel vaak.

Voor eventjes rust kuin je beter lid worden van de Nederlandse Vereniging voor Plattelandsvrouwen, daar zul je dat gezeik gegarandeerd niet hebben.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef: Voor eventjes rust kuin je beter lid worden van de Nederlandse Vereniging voor Plattelandsvrouwen, daar zul je dat gezeik gegarandeerd niet hebben.
als ze geen srs certificaat vragen dan voor de toelating :lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
snoopy schreef: Misschien een leuk idee om elkaar as mei in transfusion te ontmoeten, daar is iedereen 100% vrouw...en zijn er ook geen discussies over dit soort onderwerpen... daar kunnen we dan gewoon samen 100% vrouw zijn zonder dat de boze buitenwereld daar iets over te zeggen heeft.
Goh, denk jij dat echt? Het gezever over percentages vrouw of vrouwelijkheid en vragen over of je nou transgender of transseksueel bent en of je nou geopereerd bent of niet en of je nou op transen of travestieten valt of niet en of je nou passabel bent of niet etc. etc. etc. kom ik in "de boze buitenwreld" niet tegen en hier of elders in het wereldje heeeeel vaak.

Voor eventjes rust kuin je beter lid worden van de Nederlandse Vereniging voor Plattelandsvrouwen, daar zul je dat gezeik gegarandeerd niet hebben.
Gelukkig vallen jochies bij de AH ook niet binnen jouw wereldje. Dat scheelt dan weer.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:. kom ik in "de boze buitenwreld" niet tegen en hier of elders in het wereldje heeeeel vaak..
nogal wiedus he dat het op een TS forum gaat over wie wat is en hoe...het is geen libelle forum dat gaat over kinderen en kleinkinderen verwekt uit laaghangende eierstokken enz, of ohja toch wel?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Gelukkig vallen jochies bij de AH ook niet binnen jouw wereldje. Dat scheelt dan weer.
Zij en ik behoren tot de periferie van elkaar's werelden en dat heeft meer met leeftijd en etniciteit te maken dan met gender.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Gelukkig vallen jochies bij de AH ook niet binnen jouw wereldje. Dat scheelt dan weer.
Zij en ik behoren tot de periferie van elkaar's werelden en dat heeft meer met leeftijd en etniciteit te maken dan met gender.
Oh? Maar de helft van de amsterdamse bevolking bestaat uit allochtonen en als die uit culturele en etnische overwegingen jou niet als een vrouw zien..............? Dan ben je dus alleen passabel voor autochtonen? Interessant, want de 'alloch' periferie is vele malen groter dan jouw TS periferie, die is minimaal.
Daarbij is het wel erg prettig als je gender met je uiterlijk strookt zodat je voor zowel alloch als autoch passabel bent, toch? Zo 'halfway' passabel bij alleen autochs lijkt me zo eh, armoedig?

En leeftijdsgebonden perceptie van passabiliteit is ook erg interessant......de jongeren zeggen wat de ouderen denken? Zoiets?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:
Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Gelukkig vallen jochies bij de AH ook niet binnen jouw wereldje. Dat scheelt dan weer.
Zij en ik behoren tot de periferie van elkaar's werelden en dat heeft meer met leeftijd en etniciteit te maken dan met gender.
Oh? Maar de helft van de amsterdamse bevolking bestaat uit allochtonen en als die uit culturele en etnische overwegingen jou niet als een vrouw zien..............? Dan ben je dus alleen passabel voor autochtonen? Interessant, want 'hun' periferie is aanmerkelijk groter dan jouw TS periferie, die is minimaal.
Ik woon in een buurt waar de verhoudingen iets "witter" zijn, maar waar voldoende allochtone jochies wonen. Jij trekt allerlei conclusies op grond van dat ik hier één keer geschreven heb dat ik een stel jochies in de AH iets over een travestiet hoorde mompelen. Misschien was het wel niet eens voor mij bedoeld :wink: .

Een jaar of vier geleden heb ik hier op het pleintje om de hoek één keer meegemaakt dat een jochie van 16 of daaromtrent naar me spuugde en "manwijf" riep. Niet slecht, vond ik. Hij probeerde indruk te maken op de rest van het groepje. Ik ben toen naar ze toegestapt en heb ze gezegd dat ik niet iemand ben die "kutmarokkaantjes" naar hen roept en dat ik zelf ook niet door hen nageroepen wil worden. Toen begonnen een paar van de oudere jongens het voor mij op te nemen en moest het jochie zijn excuses maken. Ook al leven we grotendeels langs elkaar heen, die jongens hier in de buurt weten wel wie ik ben en waar ik woon. Ik heb nooit last van ze.

En of ik voor hen nou wel of niet passabel ben, daar heb ik geen onderzoek naar gedaan. Het extrapoleren van een vaag incident naar een oordeel van de halve Amsterdamse bevolking over mijn passabiliteit slaat nergens op.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:
Janiek_ schreef: Zij en ik behoren tot de periferie van elkaar's werelden en dat heeft meer met leeftijd en etniciteit te maken dan met gender.
Oh? Maar de helft van de amsterdamse bevolking bestaat uit allochtonen en als die uit culturele en etnische overwegingen jou niet als een vrouw zien..............? Dan ben je dus alleen passabel voor autochtonen? Interessant, want 'hun' periferie is aanmerkelijk groter dan jouw TS periferie, die is minimaal.
Ik woon in een buurt waar de verhoudingen iets "witter" zijn, maar waar voldoende allochtone jochies wonen. Jij trekt allerlei conclusies op grond van dat ik hier één keer geschreven heb dat ik een stel jochies in de AH iets over een travestiet hoorde mompelen. Misschien was het wel niet eens voor mij bedoeld :wink: .

Een jaar of vier geleden heb ik hier op het pleintje om de hoek één keer meegemaakt dat een jochie van 16 of daaromtrent naar me spuugde en "manwijf" riep. Niet slecht, vond ik. Hij probeerde indruk te maken op de rest van het groepje. Ik ben toen naar ze toegestapt en heb ze gezegd dat ik niet iemand ben die "kutmarokkaantjes" naar hen roept en dat ik zelf ook niet door hen nageroepen wil worden. Toen begonnen een paar van de oudere jongens het voor mij op te nemen en moest het jochie zijn excuses maken. Ook al leven we grotendeels langs elkaar heen, die jongens hier in de buurt weten wel wie ik ben en waar ik woon. Ik heb nooit last van ze.

En of ik voor hen nou wel of niet passabel ben, daar heb ik geen onderzoek naar gedaan. Het extrapoleren van een vaag incident naar een oordeel van de halve Amsterdamse bevolking over mijn passabiliteit slaat nergens op.
Maar nou extrapoleer jij toch naar een veronderstelling dat er meer travestieten in de AH rondlopen die jij niet eens waarneemt?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep :wink: .
Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Plaats reactie