Winterblues

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Winterblues

Bericht door ik ben hier niet meer »

Het is opvallend rustig op het forum. Heeft niemand iets te vertellen, of iedereen druk bezig voor de feestdagen ? Of even genoeg na alle gedoe van de afgelopen tijd ?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Voor mij dat laatste...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Re: Winterblues

Bericht door Mara »

Anna. schreef:Het is opvallend rustig op het forum. Heeft niemand iets te vertellen, of iedereen druk bezig voor de feestdagen ? Of even genoeg na alle gedoe van de afgelopen tijd ?
Hmm Anna, nou ja....ik ben verhuist....tis de enige nieuws bij mij.....

....ik woon nu met een homo en een edel-sm-hoertje samen in een woonkomune....echt gaaf, we kennen ons al jaren en eindelijk werd een kamer vrij en hun wouden dat ik daar kom wonen.....en ja, ik heb maar toegezegt.....rete gezellig daarzo.....

....voor de rest ben ik nog steeds veel onderweg....

groetjes vanuit IJsselstein

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben de laatste tijd sowieso meer reactief dan pro actief, dus als het rustig is sluit ik me daar netjes bij aan ;-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Anna. schreef:Heeft niemand iets te vertellen,

Er was eens....

Nee, de laatste tijd beetje druk met werken. Sneeuwval, glibberpartijen en n kerstborrel helpen ook al niet om hier te zijn. En om n topic te openen hoe geweldig ik de kerstkaart van mn ouders vind. Of hoe leuk t was om succesvol je vrachtwagen uit n slip te halen. Nee, ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten. 8)
Anna. schreef:of iedereen druk bezig voor de feestdagen ?
Eerste kerstdag eten bij mn ouders, rest van het weekend vooralsnog verrekte weinig. En om nou te zeggen dat t echt feestdagen zijn/ Nee, niet bepaald. Ik hoorde op 7 december al 3x Mariah KipKerrie voorbij komen, samen met 2x Wham, 2x Chris Rea en nog meer van dat soort uitgemolken kerstpulp op de radio. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik een cd-speler tot mijn beschikking heb. En nu op 3FM natuurlijk serious request.
Anna. schreef:Of even genoeg na alle gedoe van de afgelopen tijd ?

Neuh, daar laat ik me niet van weerhouden om hier actief te zijn hoor.

En nu de bal weer een beetje kaatsen: wat was/is jouw reden?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

[quote="AM_ber_79"]

. En nu op 3FM natuurlijk serious request.

He Amber kijkt uit meissie dit keer vanuit Groningen. Dus toch machtig interressant.
Wel als die 10 ton staal eens doorglijdt,, ik heb altijd nog appeltaart staan.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

t doorglijden was bij Tiel, das iets uit de buurt, zelfs om te glijden 8) Krijg je er van als je met n vrachtwagen (achterwiel aangedreven) een besneeuwde bocht neemt...t ging niet snel, maar t glijden was er niet minder leuk om 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

AM_ber_79 schreef:En nu de bal weer een beetje kaatsen: wat was/is jouw reden?
Niet veel te vertellen, en ja, eigenlijk ook niks om op te reageren ook. Kerstdagen krijg ik visite, en oud en nieuw wordt met kinderen en ex hier gevierd.
Het gedoe houd mij ook niet tegen nu dat voorbij is, ik moet voor mezelf bepaalde grenzen in de gaten houden.
En ja, voor de rest probeer ik mijn huisje een beetje in te richten en alles op te ruimen. Dat gaat niet zo heel snel bij mij, maar het gebeurt wel, en dat is het belangrijkste.
Plaats reactie