De pen als lotgenoot

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

vraagje

Bericht door I.G.Norance »

Waar gaat het nu over?
Uitwisseling van bekende standpunten die fanatiek verdedigd worden.
Maar ik dacht dat het onderwerp over iets anders ging, maar kan me vergissen.

Zoek het maar uit lieve mensen, ieder zijn/haar eigen waarheid.
Er zit mij weer te veel testosteron hier.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik geloof dat dit iets met testosteron te maken heeft. Als vrouwen onderling ben je veel kritischer, en zul je makkelijker tegen een ander ingaan. Verder ben je zelf ook totaal niet to the topic, en voegt je opmerking totaal niets toe. En waarom op een onderwerp reageren waar het al weer enkele dagen rustig op is ? De boel weer lekker ophitsen soms, bah, niet echt een vrouw passend. Dj Anti-Testo ? makkelijk verschuilen achter zo'n naam.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Anna. schreef:Ik geloof dat dit iets met testosteron te maken heeft. Als vrouwen onderling ben je veel kritischer, en zul je makkelijker tegen een ander ingaan. Verder ben je zelf ook totaal niet to the topic, en voegt je opmerking totaal niets toe. En waarom op een onderwerp reageren waar het al weer enkele dagen rustig op is ? De boel weer lekker ophitsen soms, bah, niet echt een vrouw passend. Dj Anti-Testo ? makkelijk verschuilen achter zo'n naam.
Goh ja, laten we het daar eens over hebben, over wat een vrouw past en wat niet :o .

Dan kunnen we meteen alles wat ons niet aanstaat "mannelijk" noemen en daar niks mee te maken (willen) hebben.

En allemaal aan de Androcur om van onze minder charmante trekjes verlost te raken :roll: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Anna. schreef:Ik geloof dat dit iets met testosteron te maken heeft. Als vrouwen onderling ben je veel kritischer, en zul je makkelijker tegen een ander ingaan. Verder ben je zelf ook totaal niet to the topic, en voegt je opmerking totaal niets toe. En waarom op een onderwerp reageren waar het al weer enkele dagen rustig op is ? De boel weer lekker ophitsen soms, bah, niet echt een vrouw passend. Dj Anti-Testo ? makkelijk verschuilen achter zo'n naam.
Waarom reageer je er eigenlijk op? Juist door er op te reageren, geef je de ander weern voedingsbodem om verder te gaan en laat je jezelf in je hemd kijken. Iemand die sinds oktober 2008 enkel zo'n bericht weet te plaatsen, is t reageren niet waard.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Je hebt gelijk Amber (maar soms kruipt het bloed..........)
Gast

Bericht door Gast »

Irene schreef:na het lezen van deze draad blijft er maar 1 vraag bij me over, hoe voelt een vrouw zich?

(serieuze overpeinzing)

Irene

Ik voel me het meest vrouwelijk als ik sexy lingerie aanheb en helemaal het vrouwtje/hoertje/sletje ben...

Ik denk dat je als TV of als TS dat gevoel alleen maar kan benaderen in relatie tot anderen. Echt helemaal weten wat het is, om echt een vrouw te zijn, zou ik ooit weten wat dat is?
Gast

Bericht door Gast »

Frederique_ schreef:...Het hele idee van de geslachtsoperatie als laatste stap in een man-naar-(volledig-)vrouw-proces is een farce waar medici zichzelf te veel eer door geven.

Ik snap heel goed dat er mensen zijn die graag willen geloven dat aan het eind van hun behandeling een pot met honing of een mooie regenboog staat. Toch denk ik dat het goed is om op de hoogte te blijven van de beperkingen van de wetenschap en -dus- ook van de kans dat je jezelf altijd als een pseudo-vrouw zult zien, al was 't alleen maar vanwege de lichamelijke verschillen. Ik heb daar zelf geen enkele moeite mee. Wie zichzelf als een volledige-vrouw-na-de-operatie ziet: ik wens jullie veel geluk toe. Maar ik heb met net iets te veel transen gesproken/geschreven om te geloven dat je je ook een paar jaar na die operatie als net-zo-vrouw ziet als iemand die als vrouw geboren is en nooit gendervariant geweest is. 't Is denk ik de kunst om met die verschillen om te gaan en ze niet weg te wuiven als "niet-bestaand".
Jij bent een intelligente meid, wat een intelligente postjes schrijf jij hier.

Ze kunnen van een koe geen haas maken....
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

natashya schreef:
Irene schreef:na het lezen van deze draad blijft er maar 1 vraag bij me over, hoe voelt een vrouw zich?

(serieuze overpeinzing)

Irene

Ik voel me het meest vrouwelijk als ik sexy lingerie aanheb en helemaal het vrouwtje/hoertje/sletje ben...
En dan deze:
Nicole Asahi schreef:Only a man can be a woman the way a man wants a woman to be.
Afbeelding

Maarreh, iemand die hier nieuw is en met een voorkeur voor hoerige lingerie zwaait, als was het om anderen uit te dagen daar ook mee voor de dag te komen, terwijl zo ongeveer iedereen weet dat de meesten dat liever niet doen? Misschien een beetje achterdochtig, maar ik begin daar toch een oude bekende achter te vermoeden :roll: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Janiek_ schreef:Maarreh, iemand die hier nieuw is en met een voorkeur voor hoerige lingerie zwaait, als was het om anderen uit te dagen daar ook mee voor de dag te komen, terwijl zo ongeveer iedereen weet dat de meesten dat liever niet doen? Misschien een beetje achterdochtig, maar ik begin daar toch een oude bekende achter te vermoeden :roll: .
Och ja, verandert er ooit iets ? 8) 8)
Gast

Bericht door Gast »

Janiek_ schreef:
Nicole Asahi schreef:Only a man can be a woman the way a man wants a woman to be.
Dat is wel een leuk bijkomend voordeel ja! :D
Gast

Bericht door Gast »

Janiek_ schreef: Maarreh, iemand die hier nieuw is en met een voorkeur voor hoerige lingerie zwaait, als was het om anderen uit te dagen daar ook mee voor de dag te komen, terwijl zo ongeveer iedereen weet dat de meesten dat liever niet doen? Misschien een beetje achterdochtig, maar ik begin daar toch een oude bekende achter te vermoeden :roll: .
Ooh sorry hoor, ik ben nogal uitgesproken over mn voorkeuren, maar ik wil het niet over laten komen alsof ik contact zoek ofzo hoor. Gewoon meiden onder elkaar tips uitwisselen, ik hou heel erg van lingerie, maar dat doen sommige vrouwen toch ook? Is toch niets om je voor te schamen?
En ik had gehoopt dat sommigen hier ook net zo zijn als ik en daarvan houden, die zich gewoon heel vrouwelijk en echt vrouw voelen in sexy lingerie. Maar ik bedoel het niet als contact advertentie hoor.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Niet om vervelend te doen, maar hoe doe je dat? Jezelf heel vrouwelijk en echt vrouw voelen in sexy lingerie? Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen. En dat meen ik serieus.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Coco schreef:Niet om vervelend te doen, maar hoe doe je dat? Jezelf heel vrouwelijk en echt vrouw voelen in sexy lingerie? Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen. En dat meen ik serieus.
Ik ook niet echt
Het is dat mannen het leuk vinden. Hun vriendin/vrouw in lingerie
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Hmmmzzz, jezelf in sexy lingerie steken omdat je mannelijke kant het zo leuk vind. Is dat een vorm van narcisme? 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Amber vroeg zich hardop af:
Hmmmzzz, jezelf in sexy lingerie steken omdat je mannelijke kant het zo leuk vind. Is dat een vorm van narcisme?
Daar is zelfs een term voor, iets met auto, heb die even niet paraat.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie