De pen als lotgenoot

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast »

tijgertje schreef:
Coco schreef:Niet om vervelend te doen, maar hoe doe je dat? Jezelf heel vrouwelijk en echt vrouw voelen in sexy lingerie? Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen. En dat meen ik serieus.
Ik ook niet echt
Het is dat mannen het leuk vinden. Hun vriendin/vrouw in lingerie
Ik doe het uiteindelijk ook voor de mannen hoor! Maar voel me wel veel meer sexy als ik lingerie aan heb bij een man! 8) :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Coco schreef:Niet om vervelend te doen, maar hoe doe je dat? Jezelf heel vrouwelijk en echt vrouw voelen in sexy lingerie? Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen. En dat meen ik serieus.
Ja kan ik niet uitleggen, dan voel ik me echt helemaal het vrouwtje in lingerie! Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen, maar heeft niemand hier dat dan???
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

natashya schreef:
Ja kan ik niet uitleggen, dan voel ik me echt helemaal het vrouwtje in lingerie! Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen, maar heeft niemand hier dat dan???
Aan de reacties te zien nog niet veel. Ik kan alleen voor mezelf spreken: ik heb er niks mee. Met lingerie niet, met mannen niet en met "het vrouwtje zijn" ook al niet.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Hmm, ik moet morgenochtend maar eens opstaan met het voornemen om me die dag eens echt helemaal vrouw te voelen. Misschien dat ik het dan begrijp.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ik voel me geen steek meer vrouw of vrouwelijker als ik in n sexy string met bh rondloop hoor....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Coco schreef:Hmm, ik moet morgenochtend maar eens opstaan met het voornemen om me die dag eens echt helemaal vrouw te voelen. Misschien dat ik het dan begrijp.
Volgens mij leren wij dat nooit, Coco :wink: . Maar, neem je er dan wel een dag vrijaf voor van je werk? In werktenue wordt het anders een hele klus, ben ik bang...
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Gewoon even mijn gedachten delen:

Zou een vrouw zich wel eens afvragen, op het moment dat ze onder de douche uitstapt en haar ondergoed aan trekt; kijk mij nou eens vrouw zijn?

En nee, ik heb niks tegen sexy ondergoed, maar hoerig, of sletterig, dat wil toch niemand (ik overpeins gewoon, zonder iemand te willen veroordelen.)

Irene
Kleine stapjes
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Irene, ik weet wel van verschillende vrouwen dat zij zich met bepaalde kleding of schoeisel wel "vrouwelijker" of meer "sexy" voelen dan doorsnee. Ook vrouwen maken zich daar gedachten over.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Janiek_ schreef:
Coco schreef:Hmm, ik moet morgenochtend maar eens opstaan met het voornemen om me die dag eens echt helemaal vrouw te voelen. Misschien dat ik het dan begrijp.
Volgens mij leren wij dat nooit, Coco :wink: . Maar, neem je er dan wel een dag vrijaf voor van je werk? In werktenue wordt het anders een hele klus, ben ik bang...
Niet nodig, Janiek. Ben lekker een weekje thuis. Mij te koud om buiten te lopen nu. Helaas is het binnenwerk nu even over, dus moet ik er eerdaags ook aan geloven, maar we stellen het dus nog een weekje uit :-). Dus kan ik morgenochtend lekker vrouwelijk een bordje brinta eten...
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Irene schreef:Gewoon even mijn gedachten delen:

Zou een vrouw zich wel eens afvragen, op het moment dat ze onder de douche uitstapt en haar ondergoed aan trekt; kijk mij nou eens vrouw zijn?

En nee, ik heb niks tegen sexy ondergoed, maar hoerig, of sletterig, dat wil toch niemand (ik overpeins gewoon, zonder iemand te willen veroordelen.)

Irene
Irene, het enige waar ik naar kijk, wanneer ik onder de douche vandaan kom en me voor de spiegel aankleed, is de hoeveelheid kilo's die er voor de zomer nog af moet :roll:.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Janiek Schreef:
Irene, ik weet wel van verschillende vrouwen dat zij zich met bepaalde kleding of schoeisel wel "vrouwelijker" of meer "sexy" voelen dan doorsnee. Ook vrouwen maken zich daar gedachten over.
Vrouwelijk of sexy is toch ff wat anders dan je vrouwzijn in twijfel trekken ;-)

Irene[/quote]
Kleine stapjes
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Janiek_ schreef:Volgens mij leren wij dat nooit, Coco :wink: .
Het is maar goed dat we dat niet kunnen leren. Dat zou het leven wel erg ingewikkeld maken. Maar deze wetenschap hoef ik jou inderdaad niet mee te geven. Jij weet wel waar Sara de mosterd haalt.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Coco schreef:Niet nodig, Janiek. Ben lekker een weekje thuis. Mij te koud om buiten te lopen nu. Helaas is het binnenwerk nu even over, dus moet ik er eerdaags ook aan geloven, maar we stellen het dus nog een weekje uit :-). Dus kan ik morgenochtend lekker vrouwelijk een bordje brinta eten...
Nou, blijf maar lekker bij de kachel dan :D . Hier heeft het weer gesneeuwd, maar ik heb er ook wel zo ongeveer genoeg van.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Coco schreef:
Janiek_ schreef:Volgens mij leren wij dat nooit, Coco :wink: .
Het is maar goed dat we dat niet kunnen leren. Dat zou het leven wel erg ingewikkeld maken. Maar deze wetenschap hoef ik jou inderdaad niet mee te geven. Jij weet wel waar Sara de mosterd haalt.
Het gemak is, dat als je eenmaal vrouw bent - zelfs als dat transvrouw betekent - dat het dan niet zoveel uitmaakt of je je ook zo voelt, en hoeveel procent en zo, of hoe vrouwelijk. Dan ben je gewoon jezelf en zo is het goed.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Irene schreef:Janiek Schreef:
Vrouwelijk of sexy is toch ff wat anders dan je vrouwzijn in twijfel trekken ;-)

Irene
Nee, dat doen geboren vrouwen doorgaans niet. Dan zijn het weer transmannen.

En hoerig of sletterig, dat vinden sommige mannen heel leuk, hoor, in een vrouw of om zelf te doen. Ik ken een hele leuke drag queen, die hier in Amsterdam regelmatig het zogenaamde Hoerenbal organiseert. Daar genieten de heren volop van hun eigen hoerigheid, de foto's van die feesten zijn dermate pikant, dat ze al eens van Facebook verwijderd zijn :wink: . Dus om nou te zeggen dat niemand dat wil...
Plaats reactie