De pen als lotgenoot

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef: Integendeel.
Ook dat is een manier om je te identificeren :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

als je je identiteit uit kleding moet halen, is t toch best ernstig met je gesteld...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:als je je identiteit uit kleding moet halen, is t toch best ernstig met je gesteld...
Het gaat er niet om dat je die uit je kleding haalt, maar dat kleding één van de middelen is waarmee je je identiteit aan anderen bekend maakt.

Je laat ermee zien of je een man of een vrouw bent, bijvoorbeeld. Of dat gender je geen f*u*c*k kan schelen, dat kan namelijk ook. En je laat ermee zien wat je leuk vindt. Meestal onbewust laat je er iets van je karakter mee zien: zachtaardig, rebels, serieus, nerdy, sexy, onverschillig.

Het is allemaal up to you :wink: !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

AM_ber_79 schreef:
Mara schreef:die discussies, die hier gaande zijn, zul je bij mij thuis nie kunnen voeren....gewoon omdat zich dat niemand daar echt afvraagt....
Ik vertel soms vriendinnen van me ook wat er zich hier speelt en hebben exact hetzelfde.
Ik ken ettelijke transgenders....die het woord transgender helemaal niet eens kennen..... :D

Ik heb al heel lang het woord grensgevallen in mijn woordenschat....maarja, das dan mijn woordenschat he, en deze woord gebruik ik eigenlijk ook niet vaak.... :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

AM_ber_79 schreef:als je je identiteit uit kleding moet halen, is t toch best ernstig met je gesteld...
Bedenk daarbij, dat ut voor un hoop mensen het enige is, waar ze zich in kunnen uitleven.....ja, die bestaan ook, ik heb ze gezien..... :wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:
Het gaat er niet om dat je die uit je kleding haalt, maar dat kleding één van de middelen is waarmee je je identiteit aan anderen bekend maakt.

Je laat ermee zien of je een man of een vrouw bent, bijvoorbeeld. Of dat gender je geen f*u*c*k kan schelen, dat kan namelijk ook. En je laat ermee zien wat je leuk vindt. Meestal onbewust laat je er iets van je karakter mee zien: zachtaardig, rebels, serieus, nerdy, sexy, onverschillig.

Het is allemaal up to you :wink: !
Dat is ook meer dan waar.....zoals alle wijs- en waarheden hier in deze thread.....maar dat weet jij natuurlijk ook he Janiek....

groetjes uit Wijchen

Mara
Gast

Bericht door Gast »

AM_ber_79 schreef: Ik draag gewoon wat ik leuk vind en me nog leuk staat ook. Niet omdat ik ergens perse bij zou willen horen. Integendeel.
Ik vind dat sommigen hier een beetje verwijtend op me overkomen en dat had ik hier eigenlijk niet verwacht. Waarom is het nou zo erg dat ik me vrouw en vrouwelijk voel vooral in sexy vrouwelijke lingerie? En waarom heb ik het dan niet begrepen? Er valt toch niets te begrijpen... ieder doet toch graag wat hij of zij fijn vind en wat bij hem of haar past?
Ik vind het prima dat er vrouwen zijn die feminist zijn en slobberbroeken dragen maar dan hoef ik hun voorbeeld toch niet te volgen?
Zon vrouw wil ik niet zijn hoor en voel ik mij niet.......
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Je hebt gelijk: volg gewoon je eigen gevoel, daar is niets mis mee...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Zei ik ook al: geniet er maar van :wink: .
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ik vind dat sommigen hier een beetje verwijtend op me overkomen en dat had ik hier eigenlijk niet verwacht. Waarom is het nou zo erg dat ik me vrouw en vrouwelijk voel vooral in sexy vrouwelijke lingerie? En waarom heb ik het dan niet begrepen? Er valt toch niets te begrijpen... ieder doet toch graag wat hij of zij fijn vind en wat bij hem of haar past?
Ik vind het prima dat er vrouwen zijn die feminist zijn en slobberbroeken dragen maar dan hoef ik hun voorbeeld toch niet te volgen?
Zon vrouw wil ik niet zijn hoor en voel ik mij niet.......[/quote]

Hoi Natashya, gewoon doen waar jij jezelf het lekkerst in voelt. JA ook hier zijn er, die je eigenlijk willen vertellen hoe je het moet doen. Ik zeg ook wel eens dat vrouwen in een broek geen vrouwen zijn, maar manwijfen. En dan krijg ik ook commentaar.
Als vrouw voel ik mij ook het lekkerst in een zo vrouwelijke mogelijke outfit. En soms is dat misschien te vrouwelijk waardoor ik teveel aandacht op mijzelf vestigt Maar dat hoort er dan ook bij denk ik zo.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Bea-Smit. schreef: Ik zeg ook wel eens dat vrouwen in een broek geen vrouwen zijn, maar manwijfen. En dan krijg ik ook commentaar.
Me dunkt. Elders meen je dat travestieten toch echt wel vrouwen zijn, omdat "de geest vrouw wil zijn".
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

natashya schreef:
AM_ber_79 schreef: Ik draag gewoon wat ik leuk vind en me nog leuk staat ook. Niet omdat ik ergens perse bij zou willen horen. Integendeel.
Ik vind dat sommigen hier een beetje verwijtend op me overkomen en dat had ik hier eigenlijk niet verwacht.
Ben ik in dit stukje verwijtend naar jou toe? Het was een reactie op n uitspraak van Janiek. En ja, dit kan je wel als verwijtend naar jou toe opvatten.

Als jij je prma voelt in lingerie en daarmee graag het vrouwtje/hoertje/sletje bent, ga je gang. Maar de meesten hier (en bio vrouwen ook) hebben dat (vaak) niet.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als ik verwijtend ben overgekomen, dan is dat zeker niet zo bedoeld, ik heb alleen op sommige momenten mijn verbazing uitgesproken, als reactie op jouw verbazing dat je hier weinig aansluiting lijkt te vinden.

Irene
Kleine stapjes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Verwijten wil hier zeker niemand, het is alleen zo, dat verschillende mensen een verschillend mening over dit en dat hebben.....dat mag duidelijk zijn....

....voor mun minnaar ben ik dus ook het hoertje/sletje....vind die leuk....waarom dus ook niet....men leeft alleen een keer en je moet dus doen wat jezelf dus leuk vind.... :wink:

Natashya, leef je dus uit zoals het voor jou weggelegd is....

groetjes

Mara
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

# Net echt Super! Ze maken van mijn A een B. En alleen als ik er zin heb. Je doet dat toch voor jezelf?!

# zielig als dit gekocht word, ben tevreden met je borsten .. ieder mens is mooi .. en vals is ook niet altijd goed.. ben gewOon lekker stout met een speeltje.. en laat je lekker verwennen door een man die je goed vind zoals je bent.

# Als man heb ik er wel veel plezier van, voor in mijn eigen behaatje dan wel te verstaan :-))

# voor mijn zwangerschappen had ik cup A, nu 9 jaar later en 3 kinderen verder heb ik geen cupmaat meer over want AA is te groot !!!
Ik ben nog maar 27jr. en ik wil me gewoon vrouwelijk voelen en mooie vrouwelijke kleren dragen en DIT IS VOOR MIJ DE UITKOMST !!!
want zeg nou zelf, mooie strakke topjes/jurkjes bij een mooie jongevrouw met een platte mannenborst is geen gezicht !
ik voel me een vent zonder die vullingen in mijn bh, en zelfs met de vullingen krijg ik net een AA of A cup, ik ben hier blij mee en voel me weer een beetje vrouw nu ik deze heb.

# je doet het echt alleen voor jezelf inderdaad. Ik zou er alleen geen leuke man mee willen scoren.... wat doe je als het gezellig wordt?!

# Superhandig om tijdens een toneelstuk mijn voorgevel een beetje uit te diepen! Ik ben zelf blij met de dames, maar vanuit de zaal staat een decolleté met een maatje meer soms net een tikkeltje beter. Nee, voor mijn seksleven en seksuele bewustzijn heb ik ze niet nodig, maar om een personage net dat beetje meer te geven zijn ze een uitkomst!
Reacties op kipfiletjes in de winkel van Mail en Female
Plaats reactie