Hallo, mijn naam is Fleur Brunninkhuis en ik ben een masterstudente in Sociale en Culturele Psychology aan de London School of Economics and Political Science (LSE), Engeland. Op het moment ben ik bezig met de voorbereidingen voor het onderzoek van mijn afstudeerscriptie, dat als doel heeft de identiteitsontwikkeling en de perceptie van sekse en gender bij transseksuelen en travestieten duidelijker in beeld te krijgen. Ik ben daarom op zoek naar transseksuelen en travestieten die hier graag aan mee zouden wil doen.
Voorafgaand aan een interview krijgen deelnemers een wegwerpcamera. Met deze camera krijgen ze een week de tijd om foto's te maken die symbool staan voor hun genderidentiteit. Na het ontwikkelen maakt de deelnemer een selectie van 12 foto's waarvan hij/zij vindt dat ze hem/haar het beste weerspiegelen. Op basis van deze foto's wordt een interview van ongeveer een uur afgenomen.
Het onderzoek in Nederland is gepland vanaf maandag 29 maart tot en met zondag 25 april 2010. Wanneer u het doel van het onderzoek van belang vindt en in de genoemde periode beschikbaar bent, of wanneer u iemand kent waarvan u vermoedt dat hij of zij geïnteresseerd is in deelname, wil ik u graag vragen zo snel mogelijk contact met mij op te nemen via f.a.brunninkhuis (at) lse.ac.uk. Heeft u vragen over het onderzoek dan geef ik u daar ook graag meer informatie over.
Bron: Fleur Brunninkhuis.
[mijn bron: Transman.nl]
Oproep: proefpersonen voor onderzoek
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Oproep: proefpersonen voor onderzoek
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hmmmz, ijverig persoontje, kreeg m laatst ook al via via in mn mail. Foto's, interview van n uur en n onderzsoek dat ook niet nieuw is...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: