We zoeken veel dames en nog enkele heren die mee willen zingen in het transenkoor op het transfusion festival.
Op 22 mei is het Transfusionfestival. Transvisie treedt op met een speciaal voor het festival opgericht transenkoor 'De Stembandjes'. Voor dit koor kunnen we nog veel dames en enkele heren gebruiken. Daarom:
- Heb je ooit gezongen of zing je in een koor of heb je les (gehad) bij Coen Honig of vind je zingen gewoon leuk?
- Kom je naar het TFF?
- Kun je op de repetitieavonden 18 en 20 mei in Amsterdam aanwezig zijn?
Geef je dan nú op per email via info (at) transvisie (puntje) nu onder vermelding van je naam, e-mailadres en telefoonnummer.
We treden op in het avondgedeelte van het festival en kunnen je garanderen dat dit heel erg leuk gaat worden!
Dus dames en heren: kom op en laat je stem horen!
[bron: website Transvisie]
Wie zingt mee in het transenkoor op het transfusion festival
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Wie zingt mee in het transenkoor op het transfusion festival
Kijk ook eens op de genderkalender !
Met natuurlijk de koorversies van "man, I feel like a woman"en "you make me feel a naturly woman" Nee sorry, ik kom niet eens naar TFF...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Nou, wij komen wél naar het festival en hopen daar ook te genieten van dit optreden!
Zelf kan ik beter niet meedoen. Ooit heb ik een soort proefles gevolgd en daarbij bleek dat er aan m'n volume niets mankeert, maar dat het verder op prijs zou worden gesteld als ik geen verdere pogingen tot zingen zou ondernemen
Zelf kan ik beter niet meedoen. Ooit heb ik een soort proefles gevolgd en daarbij bleek dat er aan m'n volume niets mankeert, maar dat het verder op prijs zou worden gesteld als ik geen verdere pogingen tot zingen zou ondernemen
Erger u niet. Verwonder u slechts.