Transgendercafe Nijmegen gaat op zoek naar andere lokatie.
Moderator: Moderators
Transgendercafe Nijmegen gaat op zoek naar andere lokatie.
Hallo Allemaal.
Wij als organisatie van het transgendercafe Nijmegen hebben moeten besluiten om te stoppen met cafe de Meermin. De reden hiervan houden is, dat er klanten die onder ons publiek horen onheus en kleinerend behandeld werden. Helaas was dit niet de eerste keer dat er wat is voorgegevallen.
Ons rest nu om te zoeken naar een andere lokatie.
Deze week gaan Wendy en ikzelf op een donderdag wat cafe,s langs in de buurt van het oude cafe. Nijmegen heeft gewoon voor ons een goede plek te vinden en er veranderd dan niet veel voor jullie.
Joy
Wij als organisatie van het transgendercafe Nijmegen hebben moeten besluiten om te stoppen met cafe de Meermin. De reden hiervan houden is, dat er klanten die onder ons publiek horen onheus en kleinerend behandeld werden. Helaas was dit niet de eerste keer dat er wat is voorgegevallen.
Ons rest nu om te zoeken naar een andere lokatie.
Deze week gaan Wendy en ikzelf op een donderdag wat cafe,s langs in de buurt van het oude cafe. Nijmegen heeft gewoon voor ons een goede plek te vinden en er veranderd dan niet veel voor jullie.
Joy
respect komt van twee kanten
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Is nog een keer verstuurd.joyke schreef:Ik kan datt PBtje nergens vinden.johnn schreef:Joyke,
Zie PB.
Joy
Dat je het niet kon vinden, klopt.......had het met m'n blonde hoofd naar mezelf gestuurd
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hallo,
Vervelend, dat soort situaties. Juist voor dit soort gelegenheden zou je er zeker van moeten zijn dat de mensen die daar komen je serieus en respectvol behandelen.
Ten behoeve van de genderkalender: laat ook mij even weten wat de nieuwe locatie wordt.
Alvast bedankt en succes met het zoeken,
Frederique
Vervelend, dat soort situaties. Juist voor dit soort gelegenheden zou je er zeker van moeten zijn dat de mensen die daar komen je serieus en respectvol behandelen.
Ten behoeve van de genderkalender: laat ook mij even weten wat de nieuwe locatie wordt.
Alvast bedankt en succes met het zoeken,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Er is al voorwerk verricht. Een vriendin van ons kent de eigenaar persoonlijk van een eventueel nieuw onderkomen.
De vooruitzichten zijn redelijk goed, een is enthousiast en een zit het wel zitten.
Volgende week vrijdag gaan we erheen met zijn drieen.
Ik denk dat het goed gaat komen.
Joy
De vooruitzichten zijn redelijk goed, een is enthousiast en een zit het wel zitten.
Volgende week vrijdag gaan we erheen met zijn drieen.
Ik denk dat het goed gaat komen.
Joy
NNieuwe Lokatie
Transgender-Café Nijmegen!!!!
Jongens en meiden het is gelukt!! Vanaf donderdag 11 november zitten we in Kollektief Kafe Bijstand –
van Welderenstraat 104
Voor degenen die het gemist hebben: onze avond in oktober is uitgelopen op een ernstig dispuut met de eigenaressen van “De Meermin”. Als gevolg hiervan hebben wij besloten niet te gaan zoeken naar een oplossing met “De Meermin”.
Wij vinden dat “De Meermin” in deze fout heeft gehandeld en wij hebben tot op heden geen excuus ontvangen nog enig ander teken van poging tot dialoog.
Vreemd, en het gaat zo slecht met de HoLeBi-horeca.
Wij laten echter niemand uit onze groep kleineren door wie dan ook.
Genoeg achterom gekeken, de afgelopen weken zijn Joy & Wendy op zoek gegaan naar een nieuwe locatie. Een aantal mogelijkheden hebben hierbij de revu gepasseerd: Backstage, De Plak, De Mets, Billabong, maar het is geworden Kollektief Kafe Bijstand in de van Welderenstraat.
Reden voor de keuze:
*locatie is redelijk dichtbij het Centraal Station en dat lijkt ons wel zo prettig voor de treiners onder jullie.
*Helaas heeft de HoLeBi-horeca niet gewerkt, speelt natuurlijk ook mee dat niet ieder van ons zich schaart onder de HoLeBi-doelgroep. De Bijstand is een alternatief ingestelde kroeg en de bezoekers zijn over het algemeen open-minded.
*De Bijstand is een kollektief zonder winstoogmerk. Je drinkt dus ook voor een goed doel - veelal uit de links/anarchistische hoek. Wees je daar in ieder geval bewust van.
*Ze zijn open tot 3.00 uur.
*Ze hebben een wissel-tap!
*Ze hebben een flipperkast!!!!!
Kijk maar even op hun site voor een impressie: www.debijstand.nl
Maar nog geweldiger zou zijn als we jullie aanstaande donderdag allemaal weer in levende lijve zien. Een nieuwe start - met dezelfde groep – die wat ons betreft nog groter blijft groeien.
Tot ziens en groetjes,
Joy & Wendy
V
V
Transgender-Café Nijmegen!!!!
Jongens en meiden het is gelukt!! Vanaf donderdag 11 november zitten we in Kollektief Kafe Bijstand –
van Welderenstraat 104
Voor degenen die het gemist hebben: onze avond in oktober is uitgelopen op een ernstig dispuut met de eigenaressen van “De Meermin”. Als gevolg hiervan hebben wij besloten niet te gaan zoeken naar een oplossing met “De Meermin”.
Wij vinden dat “De Meermin” in deze fout heeft gehandeld en wij hebben tot op heden geen excuus ontvangen nog enig ander teken van poging tot dialoog.
Vreemd, en het gaat zo slecht met de HoLeBi-horeca.
Wij laten echter niemand uit onze groep kleineren door wie dan ook.
Genoeg achterom gekeken, de afgelopen weken zijn Joy & Wendy op zoek gegaan naar een nieuwe locatie. Een aantal mogelijkheden hebben hierbij de revu gepasseerd: Backstage, De Plak, De Mets, Billabong, maar het is geworden Kollektief Kafe Bijstand in de van Welderenstraat.
Reden voor de keuze:
*locatie is redelijk dichtbij het Centraal Station en dat lijkt ons wel zo prettig voor de treiners onder jullie.
*Helaas heeft de HoLeBi-horeca niet gewerkt, speelt natuurlijk ook mee dat niet ieder van ons zich schaart onder de HoLeBi-doelgroep. De Bijstand is een alternatief ingestelde kroeg en de bezoekers zijn over het algemeen open-minded.
*De Bijstand is een kollektief zonder winstoogmerk. Je drinkt dus ook voor een goed doel - veelal uit de links/anarchistische hoek. Wees je daar in ieder geval bewust van.
*Ze zijn open tot 3.00 uur.
*Ze hebben een wissel-tap!
*Ze hebben een flipperkast!!!!!
Kijk maar even op hun site voor een impressie: www.debijstand.nl
Maar nog geweldiger zou zijn als we jullie aanstaande donderdag allemaal weer in levende lijve zien. Een nieuwe start - met dezelfde groep – die wat ons betreft nog groter blijft groeien.
Tot ziens en groetjes,
Joy & Wendy
V
V
De eerste avond zit erop, was gezellig en laat geworden.
Wat iedereen ervan vond weet ik niet, ik heb wel leuke dingen al gehoord ieder geval. Wendy en ikzelf hebben al wel iets van, we blijven er onze avonden houden.
Er waren zelfs weer wat oud bekenden en nieuwe bij.
Joy
Wat iedereen ervan vond weet ik niet, ik heb wel leuke dingen al gehoord ieder geval. Wendy en ikzelf hebben al wel iets van, we blijven er onze avonden houden.
Er waren zelfs weer wat oud bekenden en nieuwe bij.
Joy
- mireille
- Eredivisie
Nou dat vind ik eigenlijk nog wel beter ? meer excursies buiten het reservaat. Daarom vind ik de Parel (voorheen de Gijs) ook zo fijn.joyke schreef: *Helaas heeft de HoLeBi-horeca niet gewerkt, speelt natuurlijk ook mee dat niet ieder van ons zich schaart onder de HoLeBi-doelgroep. De Bijstand is een alternatief ingestelde kroeg en de bezoekers zijn over het algemeen open-minded.
Suc6!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!