Wanneer kun je zeker zijn dat je FFS geslaagd is?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Nou wanneer je zo hyperpassabel blijkt te zijn dat je vrouwen op de plee in een kroeg over kan halen hun borsten te laten zien EN "onderzoeken".
Een van de vele voordelen van de transitie is dat je het vertrouwen van vrouwen kunt winnen als je het slim aanpakt!!!

Hier een bericht over een TS die het gelukt is stealth te gaan en zich voor te doen als vrouwelijke arts.

------------------
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2010/1 ... n_aan.html

Een Amerikaanse vrouw heeft zich voorgedaan als dokter om de borsten van andere vrouwen te kunnen bevoelen. Dat meldden Amerikaanse media vandaag.

De 37-jarige Kristina Ross maakte minimaal twee slachtoffers. Dat deed ze in twee verschillende uitgaansgelegenheden in Boise (Idaho). Ze stelde zich voor als ene dokter Berlyn Aussieahshowna en gaf gratis borstenadvies, terwijl ze nooit een medische opleiding heeft gevolgd.

Ross heeft mogelijk nog veel meer vrouwen aangerand. Ze gaf haar slachtoffers het telefoonnummer van een echte plastisch chirurg in Boise en die werd de afgelopen weken veel gebeld door vrouwen die om de fictieve Aussieahshowna vroegen.

Afbeelding

de foto, was eerst een man:
http://assets.nydailynews.com/img/2010/ ... ss_mug.jpg
en

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... exams.html
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Lukte t omdat ze zogenaamd stealth zou zijn of omdat ze zich voordeed als arts?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Re: Wanneer kun je zeker zijn dat je FFS geslaagd is?

Bericht door EvaLvanE »

anastasia schreef:... Een van de vele voordelen van de transitie is dat je het vertrouwen van vrouwen kunt winnen als je het slim aanpakt!!! ...
Pardon...?
Een transitie ondergaan om vrouwen aan te randen...???
Ik vermoed dat dit tiepje al een creep was voordat hij zij werd. Hoe ziek kun je zijn...
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

het zou ook kunnen dat de schrijver van het stukje het creepje was ;-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Kzal niet zeggen dat ik hyperpassabel ben...maar ben desondanks ook gewoon een van de meiden....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

AM_ber_79 schreef:Kzal niet zeggen dat ik hyperpassabel ben...maar ben desondanks ook gewoon een van de meiden....
Maar Amber, wat heeft dat te maken met een transseksueel die vrouwen aanrandt? Beweren dat jij desondanks ook een van de meiden bent?
Wil je soms zeggen dat ze écht niet bang voor je hoeven zijn omdat je toch uiteindelijk vindt dat vrouwen begrepen moeten worden ipv bemind?

is het een hint?

of wil jij óók hun borsten "bekijken"? :roll:

Of wil jij ook graag je borstjes laten keuren door "vrouwen"?

Is het trouwens niet:
Transen (ipv vrouwen) zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!

waarheid als een koe....

weet je wat, ik zet hem als onderschrift!!

liefs Anastasia
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ghehehe, ik heb totaal geen enkele behoefte om aan wiens borsten dan ook te zitten, laat staan om de mijne te laten keuren.... T ging bij mij niet eens om t aanranden, maar over de vraag of zij t kon doen omdat ze zogenaamd hyperpassabel zou zijn of omdat ze zich voor deed als arts....

Kmis trouwens je nieuwe onderschrift...al zou ik t wel n beetje goedkoop vinden als je t zou doen :)

:edit: Kzie hier geen ander onderschrift staan, bij n ander bericht van je weer wel....

Plaats reactie