Leeft transgender Amersfoort?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Leeft transgender Amersfoort?

Bericht door EvaLvanE »

Op diverse locaties bezoeken we al een hele tijd gezellige T-avonden en dat zullen we ook wel blijven doen. Toch vragen wij ons af of zoiets ook niet in de regio Amersfoort mogelijk zou zijn.
Woon je ook in deze regio en heb je daar voorstellen of ideeën over? Kijk eens op T-Amersfoort en laat wat van je horen!
Erger u niet. Verwonder u slechts.
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Ik woon ook in Amersfoort, maar ik heb er zelf eigenlijk niet zo'n behoefte aan om T-avonden te bezoeken. Maar ik vind het wel een goed initiatief hoor, en wens jullie veel succes er mee.

Voor ondersteuning zou je eventueel ook contact op kunnen nemen met de Stichting Keiroze. Zij hebben goede contacten met de gemeente, en kunnen jullie misschien bijstaan als je serieus iets op wilt gaan zetten hier in Amersfoort.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Dank je wel, Joandelynn. We kennen die organisatie. Onder hun auspiciën hebben we ook deelgenomen aan de roze modeshow, eerder dit jaar.
Indien blijkt dat er voldoende belangstelling is (een half dozijn zou al fantastisch zijn) zullen we ze zeker contacten.
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Ik denk dat we langzaam af moeten van de clubhuizen of besloten avonden.
Willen we meer de openheid in , iss een openbaar cafe een goed alternatief.
De formule die wij gebruiken in Nijmegen werkt voor alsnog goed.
Openbaar cafe met groot raam aan de voorkant.
Natuurlijk is het altijd wennen met zo,n cafe, maar eenmaal binnen en gezelligheid komt het goed.

Joy
respect komt van twee kanten
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Mochten we hier in Amersfoort iets van de grond krijgen (en daar lijkt het wel op) dan zal dat zeker ons voorstel zijn. Die formule bevalt ons namelijk uitstekend!
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

joyke schreef:Ik denk dat we langzaam af moeten van de clubhuizen of besloten avonden.
Willen we meer de openheid in , iss een openbaar cafe een goed alternatief.
Het is voor de beginnende T nog steeds een goed middel om naar n buurthuis te gaan, je om te kleden en in besloten kring even vrouw te zijn. Tis alleen zo jammer dat velen daar onnodig lang in blijven hangen. Alternatieven als het transgendercafe is n mooi middel om verder naar buiten te gaan. Maar dat soort alternatieven zijn er helaas vrij weinig. Waardoor mensen in de buurthuizen blijven hangen. En daarmee zal t voor de buitenwereld altijd iets vreemds blijven... Ik kan dit soort alternatieven alleen maar toejuichen en ondersteunen!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb geen ervaring met dit soort open avonden, maar ik zal binnenkort eens ergens gaan kijken, ben overigens niet in de T&T blijven hangen hoor :-)

Irene
Kleine stapjes
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

In Groningen is een mengvorm ontstaan. De mensen, die de openbaarheid niet schuwen, komen voorafgaand aan de T-avond samen in een eetcafe om daar gezamenlijk te eten.
De T-avond zelf is ook niet geheel besloten, want in het gebouw vinden gelijktijdig ook andere activiteiten plaats. Omdat die anderen aan ons gewend zijn, heb je geen 'last' van rare blikken of opmerkingen.
Overigens, in de twee jaren, die ik nu in de provincie Groningen woon, heb ik als T nog geen enkel probleem ondervonden. Niet op straat en ook niet in eetgelegenheden, musea of winkels.
A candle loses nothing by lighting another candle.
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

T-Amersfoort begint vorm te krijgen. Het half dozijn waarop we hoopten voor een start is inmiddels gehaald. Niet dankzij travestie.org overigens. We hebben meerdere malen gevraagd of er op de voorpagina aandacht aan kon worden besteed, maar er wordt op geen enkele wijze gereageerd.
Als die publicatie alsnog kan worden gerealiseerd zullen we dat op prijs stellen, maar anders gaat het iets langer duren.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hallo,

Als het concreter wordt willen we jullie ook graag opnemen op de genderkalender. Je kunt ons bereiken via agenda (at) genderkalender (punt) nl.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Zullen we zeker doen, Frederique.

Dank je wel :)
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Hoi Eva,

Ik heb je site maar even gepost op wat besloten forums voor transseksuelen. Of je er extra mensen door krijgt weet ik niet (de meeste transseksuelen die out zijn hebben denk ik niet zo'n behoefte aan speciale T*-bijeenkomsten, maar je weet het natuurlijk maar nooit).

groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Dat wordt zeer gewaardeerd, Joandelynn. Zelf ben ik er allerminst zeker van dat ik transseksueel ben, dus ik kom niet op die fora.

Dank je wel en vriendelijke groet,
Eva
Plaats reactie